Niin mikä mättää? Miksi sinusta ei kuulu IRL mitään?
Jos sinä mies olet täällä
60
559
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ole täällä.
- AnonyymiUUSI
Okei. Ihmeellistä pelleilyä.
- AnonyymiUUSI
🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Ihmeellistä pelleilyä.
Jos, Se mies ei ole täällä enää, saanut liian kovan osuman sydämeen kenties. Onhan se voinut lähtee kokonaan jo pois. Näin naisen logiikalla ajateltuna. Tiedä häntä
- AnonyymiUUSI
En jaksa mitään koska olet ajatuksissani, mutta et elämässäni. Tämä menee varatulle naiselle.
- AnonyymiUUSI
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Sivusta
Sinäkin olet varattu mies. - AnonyymiUUSI
Miten siihen elämääsi pääsee
- AnonyymiUUSI
Ajatuksiin voi jäädä asumaan..
- AnonyymiUUSI
Voiko joskus olla elämässäsi jotenkin
- AnonyymiUUSI
En halua sinua siellä, sillä siellä minulla ei ole sinulle paikkaa. Haluan vain sen, mitä annat täällä. En halua ketään kokonaisuudessaan. Sinä haluat minut kokonaisuudessaan ja koko minää ei ole olemassa ketään varten. Siinä täydessä merkityksessä, jossa haluat minut, minua ei ole edes olemassa.
- AnonyymiUUSI
Just.......
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just.......
Älä muuta sano.
- AnonyymiUUSI
Kuin minun kirjoittamani
Nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano.
Joo on nämä aloittajaäijän monologikollasit sitten jännittäviä ufafafaa. Miten minusta tuntuu että vaikka tämän kämäisen näytöksen olisi ksi tarkoitus imitoida naisen ja miehen välistä vuoropuhelua, niin silti te johonkin kulahtaneet etsitte tietyn naisen sanoja mitä pöyristellä täällä populistisesti. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta en ole
- AnonyymiUUSI
Suusta kuuleppa vain tykkäsen menemään, mutta en ole kyllä ihan varma oletko hän. Voisiko hän uskoa, että se olet sinä?
sivustakohan - AnonyymiUUSI
Olen valaistunut. Haluan sinut toki vielä elämääni.
- AnonyymiUUSI
Valaistunut ei koe tarvitsevansa sillä kokemus itsestä rajallisena olentona on kadonnut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valaistunut ei koe tarvitsevansa sillä kokemus itsestä rajallisena olentona on kadonnut
En puhunut tarvitsemisesta mitään, olen valmis vain tapaamaan jo hänenkin takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut tarvitsemisesta mitään, olen valmis vain tapaamaan jo hänenkin takia.
Hänen_kin_ takiaan? Kuulostaa siltä että sun lista riittävistä syistä alkaa olla jo aika pitkä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen_kin_ takiaan? Kuulostaa siltä että sun lista riittävistä syistä alkaa olla jo aika pitkä.
Missä tähän listaan voisi tutustua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä tähän listaan voisi tutustua?
Tiitinen files auki- eikö ne oo tosi vanhoja juttuja jo ja kuuluu osaksi kansallisarkistoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiitinen files auki- eikö ne oo tosi vanhoja juttuja jo ja kuuluu osaksi kansallisarkistoa?
Vai täytyykö niidenbsiirttå ajasta ikuisuuteen ensin? Kuhan paskon huvin vuoks
- AnonyymiUUSI
Toistaiseksi melkein riittää.
- AnonyymiUUSI
Ennen kuin annan kuulua itsestäni haluan olla varma, että olet täysin valmis kaikkeen siihen, mitä sen jälkeen tapahtuu. Sinun täytyy tietää, mitä olet tekemässä kanssani. Olen kaiken peliin paneva tyyppi, ja odotan samaa sinulta. Koska kun olemme kerran aloittaneet tuon tien, et voi enää kääntyä takaisin.
- AnonyymiUUSI
Ei hitto. 😮💨
- AnonyymiUUSI
Ei kuulosta ihan terveeltä.
- AnonyymiUUSI
Ei vitsi. Tein sen kuvauksen miehestä, mitä en tänne postannut. Mutta siinä oli kyllä just tuota 😅
- AnonyymiUUSI
No mitä sen jälkeen sitten tapahtuu?
Isku Kolumbiaan vai? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta ihan terveeltä.
Hän on varmaan vaan kato sellainen ns intohimoinen mies. On sarkasmia sitten tämä
- AnonyymiUUSI
En näe irl mitään vihjettä siitä, että kaipaisit minua. On aika löytää järki tähän kurjuuteen. Aika vetää rakkaus takaisin. Olen tietenkin arvaamaton ja siksi tutustuimme. Mutta rehellisesti sanottuna joka kerta kun katson taaksepäin kyseenalaistan myös oman mielenterveyteni.
- AnonyymiUUSI
Oletko mies? Samaistun tähän naisena. Voisit olla hän. Aletaan erkaantua nyt kun se on mahdollista.
Sivusta n - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies? Samaistun tähän naisena. Voisit olla hän. Aletaan erkaantua nyt kun se on mahdollista.
Sivusta nLuulisi olevan jo liian läpinäkyvän tökeröitä jo innokkaimmallekin elämänkoulutouhottajalle nämä sinun psykedeeliset dialogit itsesi kanssa, aloittajaäijä
- AnonyymiUUSI
Olen aina reilu, en oijo mutkia suoriksi oman edun vuoksi, olen aika sitkeä.
- AnonyymiUUSI
Reilu kenelle ja millä hinnalla?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reilu kenelle ja millä hinnalla?
SivustaNimenomaan, minun hyvyyttä ja inhimillisyyttä ei voi murtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, minun hyvyyttä ja inhimillisyyttä ei voi murtaa.
Kuka sitä haluaisikaan murtaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitä haluaisikaan murtaa?
Onhan tuota ainakin yritetty vähän liian pitkään.
- AnonyymiUUSI
Minua ohjaa pelko ja se mikä minut löytää on menetys kompastellen varjoissa. Täällä minua uhkaa päättäväisyys että sinä olisit sieluni. Jos valheet ovat polkuni koska ei ole vaihtoehtoa tuletko rakastamaan minua vielä. Yön pimeydessä, kun en halua tehdä muuta kuin lentää pidätkö minut ilmassa ja lievität tuskaa. Tiedät vain totuuden, ja he, he taas näkevät pelkkiä valheita. Tulenko olemaan se, jonka löydät, vai se, jonka jätät jälkeesi.
- AnonyymiUUSI
Elän omaa elämääni, en sinun.
- AnonyymiUUSI
Hän laittaa aina viestistäkin irl estoon, joten antaa olla. m-n
- AnonyymiUUSI
Se on toinen ulottuvuus tästä katsoen. Täynnä kaipuun luomaa ajan vääristymää. Eikä niinkään peli kuin kaleidoskooppi. Mitä kaikkea yksi elämä onkaan toisille. Se mitä ei ole on aina enemmän kuin oleva. Äänensä jyskyttää silti yhä päässäni. Ja puhun puolestaan ikään kuin. Sitä on vaan järjestetty niin. Eksyksissä olevien luokkaan. Tämä surullinen virhe, fraktaalihäiriö, lahja nollalta.
- AnonyymiUUSI
Oo, fraktaaleja ja kaleidoskooppeja. 🤩
Ilmeisesti juttelitte joskus paljon, jos hänen äänensä on jäänyt noin hyvin mieleen, että voit näytellä hänenkin puheosuudet mielessäsi.
- AnonyymiUUSI
Mielenkiintoista odotella ja kirjoitella täällä ja kysellä mikä mättää ettei mitään kuulu. Käyköhän kyselijällä mielessä se ettei se ihminen todennäköisesti ole täällä.
Tai jos on ollutkin niin ei välttämättä ole enää. Tai on sairastunut eikä palsta siinä elämäntilanteessa ole ollenkaan tärkeä asia elämässä. - AnonyymiUUSI
Heijastuksia... ajan kulua... joskus ainoat asiat, joissa on järkeä... ainoa löytämäni rauha... löytyy jostain, kirjoittamattomana... rivien välistä. Irl en osaa laittaa asioihin itseäni.
- AnonyymiUUSI
Ei se enää onnistu. Tiedän nyt itsestäni liikaa. Et ole jättänyt minulle yhtäkään illuusionriepua, joka pukisi minua.
- AnonyymiUUSI
Se olisi kuin iltapäivän aurinko. Surullista ja pelottavaa. Jotta toiset voivat nauraa sydämellisemmin. Uhraukset ovat välttämättömiä. No joskus on hieno päivä. Ilma kevyttä, ja aina huominen. Se miten jokin on ikuisesti, kuten kuoleman täytyy olla. En ollut varautunut tähän. Rampauttamaansa pikata. Nyt rahaa sillä yö on tulossa.
- AnonyymiUUSI
En uskalla tehdä enää mitään? Minusta tuntuu että minut ymmärretään väärin ja että olisin vilpillinen. Minun on hankalaa todistaa että asia ei ole niin ja siinä tapauksessa tuntuu välillä että olisiko viisainta vaan olla hiljaa siinä kaikki. En halua tahallaan olla välinpitämätön jne. En vaan tiedä mitä voisin tehdä ja mikä olisi suotavaa... Salaa olen toivonut että olisit se rohkeampi ja lähestyisit... En tietenkään voi sitä vaatia sydämessäni vaan toivoisin niin.
- AnonyymiUUSI
Miksei sinusta kuulu IRL mitään?
- AnonyymiUUSI
Kotosalla vaan olen ei sen kummempaa :)
- AnonyymiUUSI
Sinä et ehkä kuitenkaan ole se sydämen kaivattu? Tai minä.
- AnonyymiUUSI
Koska mä oon täällä..
- AnonyymiUUSI
En, jaksa mitään vaikeita tapauksia, enkä loukkaavia kirjoituksia enää. Ihminen jos välittää toisesta, ei tietoisesti loukkaa ketään. Vaikka ei pitäisi niin jättää loukkaamatta toista. Kukaan ei ole nion arvokas aarre, että pitäisi sietää mitä tahansa. Toisaalta loukkaavat viestit hävittävät sydämestä tunteet pois. Silloin on helpompi alkaa rakentamaan omaa elämää, sekä etsiä ihmistä joka oikeasti välittää sinusta sellaisena ihmisenä kuin olet. Ei, jaksa olla kenenkään likakaivo loputtomiin. Uskon että löytyy ihminen ja tiedän että sellainen on kun avaa sydäntään muillekin.
- AnonyymiUUSI
En ole kuullut sinusta mitään. Mitä kuvittelet?
- AnonyymiUUSI
En jaksa mykkäkoulua pitäviä ystävänaisia. Varsinkin jos olen ihastunut.
- AnonyymiUUSI
🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Ajattelin että haluat olla rauhassa niin en ole halunnut vaivata sinua.
- AnonyymiUUSI
Olet varattu
Ei olla vaihdettu numeroita
Et ole näyttänyt kiinnostusta
Olen joku ketä et edes muista
Onhan noita syitä. - AnonyymiUUSI
Ei ole suunnaltasi tullut mitään merkkiä kaipuusta.
- AnonyymiUUSI
Ei kuulu ei ku kirjoittelen täällä. Nii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22317914Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810227Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2616563Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki204453Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman573343Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.683115Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.273017Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972825"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712817Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen842340