Kerron oman tarinani mitä on kun on seksi addikti.
Olen nyt 28v. nainen ja käynyt terapiassa sen takia kolmisen vuotta.
Seksielämäni alkoi 15 vuotiaana kun menetin neitsyyden ja silloin rupesin harrastamaan seksiä poikaystävien kanssa, ne suhteet ei kestänyt kun sen pari viikkoa ja sitten oli taas uusi poika kierroksessa. Tykkäsin seksistä kovasti ja niiden lyhyiden suhteiden aikana seksiä oli todella paljon. Sitten lopetin seurustelu suhteet kokonaan ja rupesin harrastaa seksiä oikeestaan kenen kanssa tahansa. Olin amiksessa toista vuotta kun seksi suhteita oli jatkuvasti ja miehiä oli koko ajan. Kesken päivän käytiin vessassa pikaisilla. Mulla oli useampi semmonen mies kenen kanssa panin usein. Yleensä laitoin kesken päivän viestin että jossain inva vessassa ja kellonaika ja niin taas sain haluani vähän tyydytettyä. Illalla sama meno jatkui asuntolassa ja yleensä joka ilta oli eri mies kenen kanssa olin. Joskus jäin viikonlopuksi myös sinne kun tiesin että siellä saan helpommin seksiä (asuin tuolloin vielä vanhempien luona). Joskus viikonloppuisin päädyin myös useamman miehen kimppa tytöksi. Se oli ihan mahdotonta aikaa, suostuin käytännössä kaikkeen mitä ehdottivat ja tykkäsin kyllä itsekkin. Työssä oppimis jaksot oli vaikeita kun kesken päivän en saanutkaan seksiä ja iltaisin olin vanhempien luona ja aina piti keksiä joku syy että lähden jonnekin. Toki itsetyydytystä kanssa kokeilin myös silloin jos ei miestä saanut, mutta ei se oikein mulla toiminut.
Koulusta valmistuttua hommasin oman kämpän missä villi meno jatkui, miehiä kävi usein ja viikonloppuisin kun ei ollut töitä niin eri miehiä kävi useampi. Töissä alkoi olla vaikeaa kun seksiä teki mieli jatkuvasti ja kun jonkun miehen näin niin pillu märkänä ajattelin miten tuokin työntyisi sisääni..
Asia meni lopulta siihen että piti jäädä saikulle jotta sain seksiä päivälläkin, netissä ilmoitin että kyltymätön lutka puutteessa. Miehiä saattoi käydä päivän aikana kolmekin.
Lopulta tajusin että tämä ei ole millään muotoa tavallista ja hakeuduin terapiaan ja myönsin itselleni että olen sairas. Terapia ja kova itse kuri rupesi auttamaan ja aina kun tuli tunne että nyt pitää saada munaa, niin rauhoitin itseni ja koitin kääntää ajatuksen muuhun..
Nuorempana yläkoulu ja amiksen eka vuosina pidin kirjaa eri miehistä, mutta sitten lopetin kun niitä tuli niin paljon. Niiden vuosien aikana miehiä oli varmasti 200-250. Paljon uskallin mennä ilman kondomia, ja kaksi klamydiaa sain. Onneksi miehet oli enemmän vastuullisia ja laittoi kumin yleensä.
Nyt terapiassa käynnin aikana olen löytänyt seurustelu kumppanin ja elämä tuntuu kivalta.
Mutta ehkä parempi seksi riippuvuus kuin vaikka alkoholi - päihde- tai peli riippuvuus...
Seksi addikti
8
724
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka tuo AP olikin provo, seuraava on täyttä totta seksiaddiktista. Vaimoni oli seksiaddikti, siis hyperseksuaalinen. Ja toki vieläkin hiukan. Ensin oli seksiä minun kanssani monta kertaa päivässä. Ja minua ennen ties kuinka paljon hänellä oli kumppaneita. Sitten alettiin etsimään vieraita miehiä, ensin kerran kuukaudessa joku ravintolasta isketty. Seuraavaksi kerran viikossa, siis joka viikonloppu. Lääkäri määräsi terapiaa ja lääkkeitä, joilla oli sivuvaikutuksia. Palasimme entiseen. Sitten alkoi olla viikollakin muuta säpinää, kuin minun kanssani. Koko elämä oli yhtä panemista joka päivä. Seuraavaksi tuli isommat ryhmät, joita etsittiin vaimolleni seksilehtien ilmoituksilla. Puolen tusinaa miestä peräjälkeen monena päivänä peräkkäin, oli kesä ja festariaikaa. Sitten luimme jostakin ulkomaalaisesta lehdestä, että pitää vähentää seksi määrää tasaisesti. Teimme panokalenterin, jossa oli seksipäivät, alkuun joka toinen päivä ja sitten joka kolmas päivä. Kyllä se oli yhtä kärsimystä minullekkin. Sitten kaksi kertaa viikossa ja viikonloppuna niitä kimppoja. Nyt siitä on jo 30 vuotta ja tilanne on lähtökohdan huomioon ottaen siedettävä. Liäkö iälläkin vaikutuksensa asiaan ?
- Anonyymi
Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa
Spede miksi kerro kaikkee yhteen aloitukseen millanen niuvanniemen pelle olet. Mitäs ripottelet niitä joka aloitukseen.
- Anonyymi
Olisi kiinnostava tavata toipunut seksiaddikti. Pyrkisin saamaan sen seksipedon jälleen esiin.
- Anonyymi
Mikä mikä miestä risoo? Onko elämässä liikaa haasteita?
- Anonyymi
Alkoholiriippuvuus eli alkoholismi on todellinen, mutta seksiriipuvuus on huijausta. Kuten on pieniä ja suuria päivänkakkaroita, on myös erivoimakkaita seksitarpeita, eikä siinä ole mitään riippuvutta.
- Anonyymi
Niinhän sinä kuvittelet omassa päässäsi!
- Anonyymi
Kyllä, jos tuo seksiriippuvuus ei haittaa esim. työtä. Olen asunut seksiriippuvaisen ( hyperseksuaalisen) vaimon kanssa 18 vuotta. Ei ole tarvinnut rukoilla ja ruinata. Seksiä on ollut muillekin jakaa. Pitää vain osata suhtautua tuohon. Tähän sopii hyvin se entisen vanhan kunnanlääkärin neuvo, kun eräs tunnetusti seksin suhteen yli-innokas nainen valitti, että koko ajan panettaa. Lääkäri sanoi, että sitten pitää vain panna. Ilmeisesti nainen otti neuvosta opiksi, kun hänellä oli noita hoitoja useampia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 46934
- 42856
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56690