Pieni pettymys, ettei Nordnet tarjonnut tänä vuonna mitään Black Friday -tarjousta. Sitä niin odottaa, että joka paikassa on tarjolla edes jotain pientä etua, mutta Nordnet petti kyllä odotukset totaalisesti tänä vuonna.
Black Friday -etu voisi olla vaikka kohdennettu tietyille asiakkaille. Ei sen tarvitse olla kaikille saatavilla. Itse olen Nordnet Private Banking -asiakas (salkku yli 200 000 euroa) ja hakkaan kaupankäyntikuluhin tuhansia euroaja vuodessa.
Ilmeisesti olen vielä niin pieni asiakas, että tällä tasolla Nordnet ei tarjoa mitään Black Friday etua. Perinteisesti Nordnet on tarjonnut kaupankäyntipalkkiot nolla euroa tietyillä USA-osakkeilla Black Friday viikon perjantaina.
Miksiköhän tänä vuonna ei ollut mitään etua saatavilla? Se on aina huono juttu, kun maksava asiakas pettyy.
Nordnet - ei mitään Black Friday tarjousta 2025
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri pettymys: Tänään on Cyber Monday eikä Nordnet tarjoa tänäänkään mitään "herkkuja" asiakailleen. Ei edes välityspalkkioiden puolittamista yhden päivän ajaksi. Voi tätä surkeutta!
- Anonyymi
Joskus miettii, onko firman markkinointiosasto miettinyt asiaa ihan loppuun asti? Black Friday on nykyään niin yleinen kampanjapäivä, että yritys joka ei tarjoa mitään tarjousta missään muodossa, pistää silmään väärällä tavalla.
Miten voi olla, ettei Nordnet tarjonnut mitään Black Friday -kivaa vuonna 2025? - Anonyymi
Hyvä näin. Ei todellinen rahamies tai massimuija kaipaa mitään kampanja-alennuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965