Kristinusko sai alkunsa Nurmeksesta 19 500 vuotta sitten.
Pedon luku 666 tarkoittaa Zimbabve'laista Viktor Markin'ia joka tuli Pietarin kautta Tampereelle, hän on helluntaievankelista. 666 liittyy hänen syntymävuoteensa, hän on syntynyt kesäkuussa vuonna 1966.
-00
Näyttää nämä lopun ajan tapahtumat keskittyvän pitkälti Suomeen, Kristinuskon emämaahan.
4
116
Vastaukset
Missä siellä Risti oli pystyssä, tunnen paikan.
Voiti myös kertoa, kuka sen avasi siellä.- Anonyymi
risti oli pystyssä ohitus leikkauksen jälkeen jossa yhdistyivät rakennus taidon eliitti ja modernisoitunut maailman kuva jonka tähteitä saamme nauttia hymyssä suin menettämällä ajan tajun jonka suoma turva visertää iloisesti hokemalla mahdollisia nuotteja joiden infra srukktuuri masentaa mieltä toppaamalla huomisen toive laulun siitä joka musiikin kautta laatu aikaa viettävälle merkitsee paljon kompurointi metsän siimeksessä vaikuttaa sateen jälkeen olevan menetetty mahdollisuus jonka todellisuutta ei olemattomasta epäile kohtuudella nautittuna alko holi koittaa mielen sopukoissa olevan maltin tärkeyttä sammaltaen puheen sorinan lähtemättömästi ääni jänteistä johtuvaksi juoruamiseksi itse kurin pitäminen vaikeuttaa sopivasti menetelmien sopivuutta laskennallisissa toimen piteissä joiden maksa arvot saattavat koitua onneksemme keri pukin vaivatessa sieluamme
- Anonyymi
Kristinusko sai alkunsa Jeesus Nasaretilaisen saarnatyöstä jokseenkin tarkasti tasan 2000 vuotta sitten (n. v. 26 jaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151292- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767- 49766
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749