Löytyykö tältä kylältä kunnollista, luotettavaa, turvallista miestä? Ikää saisi olla 40-50. "Miehet" jotka tuuttaavat lärvikuviaan/ koirakuvia someen, seuraavat somessa beibetilejä, kohtelevat kanssaihmisiä huonosti, älköön vaivautuko. Sama koskee osamaksuautoilla ajavia velkavankeja. Raamikas ulkonäkö plussaa, sekä miehekkäät harrastukset 😘 Tinderin tarjonta tiedossa.
Etsitään miehistä miestä
48
1431
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki elämä muualta.
Rahan perässä liikut kuitenkin tai vittuilesssasi kirjoittelet.
"Kunnollista, luotettavaa ,turvallista miestä😂🤣😅😆😂😂😂.
Sellaiset miehet ovat katoavat luonnonvara! - Anonyymi
Käy pyörähtämässä ja esittäytymässä paikallisessa kodinloneita myyvässä liikkeessä.
Siellä on komea, nuorekas, itsestään huoltapitävä, ehkä tavotelluin kylän poikamies vielä vappaana.- Anonyymi
Ja luultavasti kylän varakkain poikamies. Tämän kylän tytöistä ei ole vielä kukaan kelvannut. Moni on varmaankin yrittänyt. Erittäin huomaavainen ja charmantti itsestään huolta pitävä mies. Joka tytön unelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja luultavasti kylän varakkain poikamies. Tämän kylän tytöistä ei ole vielä kukaan kelvannut. Moni on varmaankin yrittänyt. Erittäin huomaavainen ja charmantti itsestään huolta pitävä mies. Joka tytön unelma.
Kelpaako miehet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä ihan varma mutta olen kuullut ihan varmasts tietolähteestä että olisi tämä henkilö miten sen nyt sanoisi minun kyllä ei saisi kertoa mutta minun on nyt ihan pakko kertoa että tämä henkilö on niitä b rapun miehiä. On kyllä hieman noloa kertoa mutta minun oli ihan pakko kertoa kun halusin sen tuoda julki myös muille ihmisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kyllä ihan varma mutta olen kuullut ihan varmasts tietolähteestä että olisi tämä henkilö miten sen nyt sanoisi minun kyllä ei saisi kertoa mutta minun on nyt ihan pakko kertoa että tämä henkilö on niitä b rapun miehiä. On kyllä hieman noloa kertoa mutta minun oli ihan pakko kertoa kun halusin sen tuoda julki myös muille ihmisille
Jaa, Jaa että onkin tuhkaluukku miehiä!🤮🥶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, Jaa että onkin tuhkaluukku miehiä!🤮🥶
Älä kerro kellekään !
- Anonyymi
😝😝😝💪
- Anonyymi
Tämä on joku venäläinen jonka Suppilainen äijä heittäny kartanolle kun on ruvennu hävettään pitää sitä luonaan Putiliskon sotimisen takia
- Anonyymi
Kommenttien perusteella ilkeitä ihmisiä ainakin täällä riittää. Teidän kaltaiset eivät ainakaan seuraa tule löytämään. Ainakaan ilmaiseksi.
- Anonyymi
Ei me ollakaan seuraa vailla! Tämä on keskustelupalsta ei deittisivusto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea saa kokeilla jospa onni löytysi.
- Anonyymi
Eivätkä pääse taivaaseen, sanoo nunna. Siis se nunna joka siellä puiston penkillä sanoi " poikani, olet oikealla tiellä" kun poika pääsi sukkanauhoihin saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään väliä missä ollaan, minulla oli työkaveri, joka iski naisen mm. bussipysäkiltä. Nainen oli muuttanut Englannista, asuivat pitkän aikaa yhdessä naisen asunnossa. Niin kauan kuin nainen huomasi miehen olevan aika paha juoppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkä pääse taivaaseen, sanoo nunna. Siis se nunna joka siellä puiston penkillä sanoi " poikani, olet oikealla tiellä" kun poika pääsi sukkanauhoihin saakka.
😝😝😝😝😝
- Anonyymi
Kysyttiin neuvoa ja tuli ehdotuksia. Mikä meni väärin ?
- Anonyymi
Mikäs deittipalsta se tämä on? Muualta se seura l öytyy, jos löytyy.!
- Anonyymi
Jos kysyjä on mies, niin vääkiöstä löytyy sulle miestä....
- Anonyymi
Kuntosalilta ne raamikkaat miehet löytyvät. 😊
Vapaudesta ei tosin tietoa.
Ja muista: J.H. Erkko pohtii runossaan: ”Ei onni tule etsien, se tulee eläen. Ei onni tule ulkoa, se nousee rinnasta - jos nousee; jos ei, niin herätä se sieltä, se kuulee omantunnon kieltä ja nousee”.
Voisin tuon oman ukkoni kyllä laittaa jakoon, mutta ikähaarukka ei täsmää! Miehistä ei oo muuta kun harmia.🤪🤑🤮- Anonyymi
Tunne on varmaan molemminpuolinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne on varmaan molemminpuolinen
Näin on!
- Anonyymi
Omasta rinnasta, onni? J.H. Erkko ilmeisesti meni onneen vain omin käsin.
Minulla nousee usein naisen rinnoista. - AnonyymiUUSI
Haluan että mieheni lihakset ovat syntyneet työnteosta eikä mistään trikoissa patsastelusta peilin edessä kuulokkeet korvilla. Suo, kuokka ja Jussi jne. Ulkourheilu on seksikkäämpää kuin homeisella salilla hikoilu 😘
- Anonyymi
Pitäskö vielä olla maatila ja paljo metsää? Täällähän on rikkaita vanhojapoikia pilvin pimein! Kokoontuvat tokmannin eteisessä.
- Anonyymi
Luulin puliukoiksi🤣
Anonyymi kirjoitti:
Luulin puliukoiksi🤣
Puliukko nimen saevat kun joevat pulituuria. Ihme ettei veret jeätynnä kun semmosta kittasivat.
- Anonyymi
Rikas ei tarvitse olla, mut sen verran pitää olla valuuttaa ettei tarvitse esim autoa ostaa velaksi, eikä naisen tarvitse maksaa puolta ravintolalaslusta treffeillä 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikas ei tarvitse olla, mut sen verran pitää olla valuuttaa ettei tarvitse esim autoa ostaa velaksi, eikä naisen tarvitse maksaa puolta ravintolalaslusta treffeillä 🥰
Minun mittapuulla käteisellä auton ostava on jo rikas.
Eli kuten arvata voi, liikut vain suuren rahan toivossa.
On täällä ennenkin miehiltä rahat huijattu. Venäläiset ja kaiken maailman muukalaiset ja ihan kantasuomalaisetkin osaavat tämän taidon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteisellä ostetulla autonromulla sinut hakee ja vellin keittää niin auttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä ennenkin miehiltä rahat huijattu. Venäläiset ja kaiken maailman muukalaiset ja ihan kantasuomalaisetkin osaavat tämän taidon.On niitä halpojakin autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täällä ennenkin miehiltä rahat huijattu. Venäläiset ja kaiken maailman muukalaiset ja ihan kantasuomalaisetkin osaavat tämän taidon.Todellista rikkautta ei mitata rahassa 😘 Minulla on itselläkin rahaa, eli en etsi elättäjää. En vain itse suostu elättämään miestä, siksi tiukat kriteerit 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellista rikkautta ei mitata rahassa 😘 Minulla on itselläkin rahaa, eli en etsi elättäjää. En vain itse suostu elättämään miestä, siksi tiukat kriteerit 😊
No, osta mies! Ulkomailta kannattaa ottaa toyboy eikä täällä Junttilassa itkeä ja märistä mulkunpuutetta.
- Anonyymi
Niin mikä tarjonta?🤣
Otappa alottaja yhteöttä tuohon lerputtajjaan. ( kirjottelloopi tänne I.S.S.O.E.L.L.A kerjaemilla).
Jospa se lopettas sen lerputuksen kun löytääpi itelleen naespuolisen morsiammen Rapen sijasta.- Anonyymi
Superin aulan poikaporukasta vois löytyä kyseinen herrasmies🙊
- Anonyymi
Löytyyhä tuollainen ja on oma mies kyseessä.
Komea ja raamikas ja oikeen alfa-uros. Nam.- Anonyymi
Joopa se on teidän Poikien keskeinen juttu.
- Anonyymi
Täällä olisi komea ja kohtelias, mutta jämäkkä huumorintajuinen mies odottamassa. Olen varma että kun "tuuttaan" sinua olet tyytyväinen 24 tuntia. Takuu, tarvittaessa voin tuutata useammankin kerran peräjälkeen (peräjälkeen,heh, jotenkin sopii hyvin tuohon, eikö) . Mutta toisaalta, aina ei tartte tuuttailla, mutta pussailla pitää usein, rakkautta pitää löytyä.
Uskalkatko kokaista. - Anonyymi
Ai "Tinderin tarjonta tiedossa."
Eikös sulta jäänyt sinne se pilkikas housunen vielä kokeilematta? - Anonyymi
jos on miesten mies niin mitä se tarkoittaa ?
- Anonyymi
Herra numero 47
- Anonyymi
Se tarkoittaa että nainen hakee miestä jolle voi antaa pesää heti ekoilla treffeillä.
- Anonyymi
Tuuttailija kehui itseään ihan vuolaasti.
Tällaisista "tuuttailijoista" ei tosipaikan tullen ole mihinkään. Nähtävästi impotentista kärsivä 🤣🤣. - Anonyymi
Koiramiehiä on yllättävän paljon. ”En voi viipyä kauan, koska Poika kaipaa minua”. Samaa kastia kuin koira- ja kissanaiset; ei parisuhdemateriaalia.
- Anonyymi
Elähän hupaja joutavie
- AnonyymiUUSI
Koira on ihmisen paras ystävä. Usein paljon, paljon parempi kuin huono ihminen. Puhetta vailla oleva tosi ystävä.
- AnonyymiUUSI
Piinekseni on taas lepotilassa
- AnonyymiUUSI
Koirille tai muille elukoille lässyttäjät ei pääse jatkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.713848Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j923234Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1112528Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.171707Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741495- 991383
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä571341Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1271281- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060