Nainen kuinka usein

Anonyymi-ap

Nainen jos olisit suhteessa niin kuinka usein miehesi saisi harrastaa omaa tai omia harrastuksiaan esim joka ilta joka vapaa päivä ja koko viikonlopun eli kuinka usein antaisit luvan harrastaa ennen kuin teet stopin liikaa aikaa vieviin harrastuksiin ja onko jotain harrastuksia mitä et haluaisi miehesi harrastavan

64

501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En puutu harrastuksiin, mutta ei tarvi rajoittaa minun harrastuksiakaan. Toki vähenee menot kun seksiharrastus on kokonaan koti oloissa.

• Anonyymi

Tuskin kukaan antaa lupaa seksiharrastuksillesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan antaa lupaa seksiharrastuksillesi

No johan sanoin että jää ko. harrastus kokonaan koti hommiksi. Molemmilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan sanoin että jää ko. harrastus kokonaan koti hommiksi. Molemmilla.

Tuskin saat lupaa kun toinen lähtee hiihtämään tai veneilemään niin et saa lupaa sillä aikaa seksiharrastuksiisi kotona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin saat lupaa kun toinen lähtee hiihtämään tai veneilemään niin et saa lupaa sillä aikaa seksiharrastuksiisi kotona

Kuules jos mies tumputtaa reissussaan niin miksi estäisi saman minulta? Seksuaalisuus on perustarve, niinkun syöminen, nukkuminen jne. Sama kun sanois että pysy pois jääkaapilta...pärjäät varmaan nälissäs? Syödään sitten kun tulen kotiin. Justjust.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules jos mies tumputtaa reissussaan niin miksi estäisi saman minulta? Seksuaalisuus on perustarve, niinkun syöminen, nukkuminen jne. Sama kun sanois että pysy pois jääkaapilta...pärjäät varmaan nälissäs? Syödään sitten kun tulen kotiin. Justjust.

Mutta vieraita miehiä ei tuoda kotiin eikä niiden luo mennä piste asiasta ei enempää eli et saa lupaa seksiharrastuksiisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vieraita miehiä ei tuoda kotiin eikä niiden luo mennä piste asiasta ei enempää eli et saa lupaa seksiharrastuksiisi

Luepas uusiksi. Ihan omien sormien avuista tähän puutteeseen oli puhe itellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepas uusiksi. Ihan omien sormien avuista tähän puutteeseen oli puhe itellä.

Jaa no sitten saat leikkiä itsesi kanssa ei mies sitä kiellä vaan haluaa että olet tyytyväinen ja onnellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Seksi ei ole perustarve. Perustarve on asia, jota ilman kuolee. Kuten ravinto, ilma, oikeanlaiset olosuhteet. Ilman seksiä voi hyvin elää. Toki se on rankkaa, mutta ei siihen kuole. Seksi EI OLE perustarve siis.

Sinappikirahvi

• Anonyymi

Toivooko nainen, että mies ostaa vaikka jouluksi sellaisen surisevan seksiharrastus välineen naiselle?

• Ei ole kukaan koskaan kysynyt multa lupaa harrastuksiinsa, lähinnä ilmoitusluontoinen asia. Ei kai ketään voi altistaa oman tahtonsa allekkaan, toki toivomuksia voi esittää ja erota sitten jos jokin menee liiaksi kestää suhteessa.

• Anonyymi

Ei kai harrastuksen takia erota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos harrastaa lajia nimeltä syrjähyppy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos harrastaa lajia nimeltä syrjähyppy.

Nyt ei ollu siitä kyse

• Anonyymi kirjoitti:

No jos se harrastaminen täyttää koko elämän, niin joskus voi olla parempi poistua harrastusten edestä.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

No jos se harrastaminen täyttää koko elämän, niin joskus voi olla parempi poistua harrastusten edestä.

No onhan sillä muutakin kuten työ ja koti

• Anonyymi kirjoitti:

No onhan sillä muutakin kuten työ ja koti

Mutta jollei kumppanille jää aikaa, ihan turha edes pitää mitään kumppania hyllyllä mistä napata, kun kerkiää jos kerkiää. Itse en edes viitsisi lyöttäytyä yhteen, jos miettisin että minä olen kiinnostunu kaikesta muusta enemmän, kun kumppanista. Parempi antaa toiselle sitten vapaus valita joku jolla on aikaa. Ja jatkaa itse sitä kaikkea tärkeämpää.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Mutta jollei kumppanille jää aikaa, ihan turha edes pitää mitään kumppania hyllyllä mistä napata, kun kerkiää jos kerkiää. Itse en edes viitsisi lyöttäytyä yhteen, jos miettisin että minä olen kiinnostunu kaikesta muusta enemmän, kun kumppanista. Parempi antaa toiselle sitten vapaus valita joku jolla on aikaa. Ja jatkaa itse sitä kaikkea tärkeämpää.

jos se noin tiukkaa tekee niin sitten kannattaa suosiolla unohtaa kaikki vähänkään menestyneet miehet. millä tahansa alalla menestyminen, siis huipulla, vaatii sitä että työtä sen eteen tehdään 24h vuorokaudessa, plus miinus pari tuntia joskus. jos puhutaan menestyneestä bisnesmiehestä, esiintyvästä huippumuusikosta, huippunäyttelijästä tai mistä tahansa vastaavasta.

• Anonyymi kirjoitti:

jos se noin tiukkaa tekee niin sitten kannattaa suosiolla unohtaa kaikki vähänkään menestyneet miehet. millä tahansa alalla menestyminen, siis huipulla, vaatii sitä että työtä sen eteen tehdään 24h vuorokaudessa, plus miinus pari tuntia joskus. jos puhutaan menestyneestä bisnesmiehestä, esiintyvästä huippumuusikosta, huippunäyttelijästä tai mistä tahansa vastaavasta.

Juu, en mä miehiä tähän elämään kaipaakkaan. On jo ne tärkeimmät elämässäni. Mutta hyvä neuvo jollekin joka kaipaa.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Juu, en mä miehiä tähän elämään kaipaakkaan. On jo ne tärkeimmät elämässäni. Mutta hyvä neuvo jollekin joka kaipaa.

mitähän nuo "tärkeimmät" nyt on elämässäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

mitähän nuo "tärkeimmät" nyt on elämässäsi?

Mun perheeni miehet. En minä muita miehiä elämääni kaipaa.

• Anonyymi

Niin paljon kun haluaisi

• Anonyymi

Oikeata meininkiä

• Anonyymi

Golf on saanut monen parisuhteen karille -> Golf-lesket.

• Anonyymi

Miksi golf saa suhteen karille mitä pahaa golffissa on

• En ole mikään portinvartija. Täällä saa tulla ja mennä omien menojensa mukaan, kunhan ne harrastukset ovat laillisesti ja moraalisesti oikeita. Molemmilla osapuolilla on järjenkäyttö sallittua.
      En kyttää perään, enkä lähde stalkkaamaan.

• Anonyymi

Normaali harrastuksesta tai harrastuksista kyse esim arki iltaisin menee töistä suoraan tähtitornille ja on siellä klo 22 asti ja lauantaina menee hiihtämään ja kuvaamaan luontoa ja eläimiä ja sunnuntaina päivän valolla pilkkii eli kalastaaja illalla voi viikonloppuisinkin käydä tähtitornissa tähtiä katselemaan

• Anonyymi

Tai viettää mökillä paljon aikaa harrastellen ja oleilee mökillä

• Anonyymi

Naapurit ystävät työkaverit sukulaiset oma isäsi ja äitisin kysyy sinulta meneekö teillä huonosti kun ette koskaan ole kaksin tai ole yhdessä

• Anonyymi kirjoitti:

Normaali harrastuksesta tai harrastuksista kyse esim arki iltaisin menee töistä suoraan tähtitornille ja on siellä klo 22 asti ja lauantaina menee hiihtämään ja kuvaamaan luontoa ja eläimiä ja sunnuntaina päivän valolla pilkkii eli kalastaaja illalla voi viikonloppuisinkin käydä tähtitornissa tähtiä katselemaan

Tottakai saa mennä, en minä estele, Aikuinen ihminen päättää omista harrastuksistaan, kunhan ne ovat rehellisiä menoja.
        Minä en pidä kumppania kahleissa. Onhan minullakin omat menoni.

• Anonyymi kirjoitti:

Naapurit ystävät työkaverit sukulaiset oma isäsi ja äitisin kysyy sinulta meneekö teillä huonosti kun ette koskaan ole kaksin tai ole yhdessä

Eipä ole kukaan kysellyt. Kaikkia ei vaan kiinnosta toisten elämä, harrastukset ja menot.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Tottakai saa mennä, en minä estele, Aikuinen ihminen päättää omista harrastuksistaan, kunhan ne ovat rehellisiä menoja.
        Minä en pidä kumppania kahleissa. Onhan minullakin omat menoni.

"Onhan minullakin omat menoni"

kukaan ei ole sitä epäillyt yhtään...

• Anonyymi

Niin paljon kun hän haluaa. En itse tarvitse miestä omiin harrastuksiini. Liikun paljon yksin ja olen myös säännöllisin ajoin poissa. Viikonloppuisin toisinaan, olisi mukava tehdä yhdessä jotain mukavaa. Aika vaikea lopulta sanoa, mikä on liikaa ja mikä liian vähän.

• Anonyymi

Eikö viikonloppuna voi kumpikin tehdä sitä mitä haluaa eli on viikonloppu aikaa harrastella ja tehdä kivaa ja arkena sit iltaisin pystyy harrastamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö viikonloppuna voi kumpikin tehdä sitä mitä haluaa eli on viikonloppu aikaa harrastella ja tehdä kivaa ja arkena sit iltaisin pystyy harrastamaan

Ainakin äitini oli väsynyt isään, joka metsästi, kalasti ja liikkui harrastusten parissa koko ajan, viikonloput ja viikolla. Äiti oli aina yksin kotona, eikä osannut ilman isää ajoneuvottomana mihinkään liikkua. Muista olleeni surullinen hänen puolestaan.

• Anonyymi

Hyvinvointia kehittäviä ja ylläpitäviä harrastuksia, jos tarvetta ilmenee niin, tunnin päivässä ja matkat päälle, 2h vrk. 7 päivää viikossa. 14 tuntia viikossa eli kaksi täyttä työpäivää, kuluisi harrastuksiin. Miehen viikko olisi näin, 5 työtä ja 2 harrastuksia.
      Harrastus tarvikkeita, täytyy mitä ilmeisemmin, myös huoltaa, pestä ja kuivata. Missä ne säilytetään? Siihen löytyy aika.
      Mies ei saa harrastaa yöjuoksuja, ellei suunnista.

• Anonyymi

Ei pettämisestä kyse eli ei toisia naisia mut on vaan hurahtanut harrastuksen pariin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pettämisestä kyse eli ei toisia naisia mut on vaan hurahtanut harrastuksen pariin

tarkista joskus niitä harrastusvälineitä että onko niitä edes käytetty koskaan.

• Anonyymi

Riippuisi tilanteesta. Kummallakin vapaus harrastaa yhtäläisesti. Jos olisi lapsia niin tietenkin se asettaisi raameja molempien menoilla ja harrasteille.

• Anonyymi

Entä jos miehellä ei ole muita menoja on vain harrasteet eli harrastaa laskuvarjohyppyjä ja luontokuvausta kojussa metsän keskellä eli ei voi ottaa lapsia mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos miehellä ei ole muita menoja on vain harrasteet eli harrastaa laskuvarjohyppyjä ja luontokuvausta kojussa metsän keskellä eli ei voi ottaa lapsia mukaan

Sanoisin niin, että jos miehellä on niin paljon harrastuksia ettei hän ehdi viettää koskaan aikaa lastensa tai puolison kanssa tai olettaa, ettei nainen tahtoisi harrastaa mitään vaan hänen ilonsa on hoitaa työ, koti ja lapset, kun mies käy illat harrastamassa. Miksi nies alun alkaenkaan on halunnut parisuhteen, jos puolisolle ei ole aikaa. Lapsista puhumattakaan.

Minulla ei henk koht olisi tarvetta miehelle, jota ei koskaan näe, kun hän on kaikki illat ja viikonloput harrastamassa. Ei yhdessä tarvitse olla 24/7, mutta kyllä parisuhdeaikaakin tarvitaan. Muutoinhan kyse on ainoastaan kodinhoitosuhteesta.

Etsitkö ap naista, jooka haluaisi pyhittää elämänsä kodille ja lapsille, jotta sinä saisit tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa? Naisellakin on tarpeensa ja menonsa ja parisuhteessa on kyse kummankin huomioimisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin niin, että jos miehellä on niin paljon harrastuksia ettei hän ehdi viettää koskaan aikaa lastensa tai puolison kanssa tai olettaa, ettei nainen tahtoisi harrastaa mitään vaan hänen ilonsa on hoitaa työ, koti ja lapset, kun mies käy illat harrastamassa. Miksi nies alun alkaenkaan on halunnut parisuhteen, jos puolisolle ei ole aikaa. Lapsista puhumattakaan.

Minulla ei henk koht olisi tarvetta miehelle, jota ei koskaan näe, kun hän on kaikki illat ja viikonloput harrastamassa. Ei yhdessä tarvitse olla 24/7, mutta kyllä parisuhdeaikaakin tarvitaan. Muutoinhan kyse on ainoastaan kodinhoitosuhteesta.

Etsitkö ap naista, jooka haluaisi pyhittää elämänsä kodille ja lapsille, jotta sinä saisit tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa? Naisellakin on tarpeensa ja menonsa ja parisuhteessa on kyse kummankin huomioimisesta.

No sehän se koko idea siinä on että nainen hoitaa kotiasiat ja lapset kun mies käy harrastelemassa omia juttujaan. Mitä järkeä jossain avioliitossa tms. muuten olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän se koko idea siinä on että nainen hoitaa kotiasiat ja lapset kun mies käy harrastelemassa omia juttujaan. Mitä järkeä jossain avioliitossa tms. muuten olisi.

Mitä järkeä on kuvaamasi kaltaisessa liitossa. Kuvaamasi kaltainen mies ei tarvitse parisuhdetta, eikä lapsia, vaan ikisinkkuus on toimivin vaihtoehto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies? Kuulostaa pikkupojalta, joka voisi puolison sijaan etsiä kodinhoitajan.

Voihan roolit kääntää toisinkin päin: Nainen käy harrastamassa, joka ilta, tekee töitä +ylitöitä ja viikonloppuisin käy tapaamassa ystäviään ja harrastamassa. Sinä hoitaisit työsi lisäksi kaiken kotona, laittaisit ruuan, siivoaisit ja hoitaisit lapset.

Suurin osa miehistä, jotka olen kohdannut, ovat työn lisäksi harrastaneet ja heillä on ollut ystäväpiirinsä sekä perhesuhteet. Kuitenkin he ovat olleet varsin kykeneviä myös kotitöihin ja kyenneet priorisoimaan ajankäyttöään puolisonsa huomioiden.

Ap sinun näkemyksesi mukaisessa parisuhteessa ja avioliitossa ei olisi naiselle mitään järkeä ja tunnetasolla suhteen anti oli lähellä nollaa.
        Palkkaa kotisiivous ja tilaa ateriapalvelusta valmiit ruuat. Niin voit keskittyä harrastuksiin joka ilta ja viikonloppuisin, eikä sinun tarvitse huomioida ketään eikä koskaan myöskään huomata, että parisuhde on paljon muutakin kuin kodinhoitopalvelu ja kämppissuhde.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies? Kuulostaa pikkupojalta, joka voisi puolison sijaan etsiä kodinhoitajan.

Voihan roolit kääntää toisinkin päin: Nainen käy harrastamassa, joka ilta, tekee töitä ylitöitä ja viikonloppuisin käy tapaamassa ystäviään ja harrastamassa. Sinä hoitaisit työsi lisäksi kaiken kotona, laittaisit ruuan, siivoaisit ja hoitaisit lapset.

Suurin osa miehistä, jotka olen kohdannut, ovat työn lisäksi harrastaneet ja heillä on ollut ystäväpiirinsä sekä perhesuhteet. Kuitenkin he ovat olleet varsin kykeneviä myös kotitöihin ja kyenneet priorisoimaan ajankäyttöään puolisonsa huomioiden.

Ap sinun näkemyksesi mukaisessa parisuhteessa ja avioliitossa ei olisi naiselle mitään järkeä ja tunnetasolla suhteen anti oli lähellä nollaa.
        Palkkaa kotisiivous ja tilaa ateriapalvelusta valmiit ruuat. Niin voit keskittyä harrastuksiin joka ilta ja viikonloppuisin, eikä sinun tarvitse huomioida ketään eikä koskaan myöskään huomata, että parisuhde on paljon muutakin kuin kodinhoitopalvelu ja kämppissuhde.

Minkä takia miehen pitäisi alkaa naiseksi avioliitossa? Aivan hullua ja mielenvikaista tuollainen, edes ajatellakin tuolla tavoin. Siis toki on niitä miespareja joissa toinen on naisen roolissa ja niin edespäin, en siitä sano mitään kun en niitä oikein ymmärrä.

Pitäähän sen naisenkin tehdä jotain sen miehen eteen. Nainen saa lapset. Sehän se koko idea siinä on? Kyllä miehen pitää siitä hyvästä saada tehdä mitä haluaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia miehen pitäisi alkaa naiseksi avioliitossa? Aivan hullua ja mielenvikaista tuollainen, edes ajatellakin tuolla tavoin. Siis toki on niitä miespareja joissa toinen on naisen roolissa ja niin edespäin, en siitä sano mitään kun en niitä oikein ymmärrä.

Pitäähän sen naisenkin tehdä jotain sen miehen eteen. Nainen saa lapset. Sehän se koko idea siinä on? Kyllä miehen pitää siitä hyvästä saada tehdä mitä haluaa.

Provosoit tarkoituksella. Onneksi maailmassa on myös fiksuja ja tunnekypsiä miehiä ja ajatusmaailmasi omaavat ovat vähemmistössä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Provosoit tarkoituksella. Onneksi maailmassa on myös fiksuja ja tunnekypsiä miehiä ja ajatusmaailmasi omaavat ovat vähemmistössä.

No jos ei miellytä niin ei sinun mikään pakko ole alkaa parisuhteeseen tai mennä naimisiin miehen kanssa. Eikä ole mikään pakko saada lapsia. Eihän ole, vai onko sittenkin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no jos kerran tunnet niin paljon niitä "fiksuja ja tunnekypsiä miehiä", niin mikset nyt mene nussimaan niiden kanssa, mitä teet täällä palstalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ei miellytä niin ei sinun mikään pakko ole alkaa parisuhteeseen tai mennä naimisiin miehen kanssa. Eikä ole mikään pakko saada lapsia. Eihän ole, vai onko sittenkin?

Minä vietän mielelläni aikaa puolisoni kanssa ja hän taas tekee mielellään osansa kotihommista ja viettää aikaa muksun kanssa. Minulla ei siis ole tuollaista ongelmaa, että pitäisi yksinään kaikki kotona hoitaa, kun mies huitelee omilla teillään. Jos haluat elellä kuin sinkku, niin pysy siis sinkkuna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulepas. Kuvailemasi parisuhdetyyli kertoo millaista olisi olla suhteessa äärimmäisen itsekkään ja ainoastaan omaa iloaan ja hyötyään ajatelevan kanssa. Eli se mitä esität yleisenä parisuhde- ja ajatusmallina, kertoo ainoastaan sinun käsityksestäsi parisuhteesta ja ehkä joidenkin 1800-luvun puolella syntyneiden.

Yrität nyt argumentoida, että ellei kaltaisesi mies kelpaa, niin nainen olisi mielestäsi vaihtoehto tai totaalisinkkuus. Kai nyt tajuat ettei seksuaalinen suuntaus vaihdu vaikka kuinka yrittäisit vääntää tästä "kaikki-miehet-asennetta".

Sinulla on täysi vapaus etsiä itsellesi nainen, joka haluaa olla kodinhoitaja ja kokea elävänsä sinkkuna tai yksinhuoltajana parisuhteesta huolimatta. Kannattaa muistaa, että silloin tulotasosi pitäisi olla vähintään 150 000 euroa vuodessa, jos tahdot kaiken aikansa kotona viettävän, kodinhoitaja - rakastajatar - äitihahmon puolisoksesi. Toisaalta, jos haluat, että hän kaiken lasten- ja kodinhoitamisen ohessa keskittyy sinun tarpeisiisi ja ehtii kuitenkin huolehtimaan itsestään niin kannattaa kuitenkin kustantaa lastenhoitaja iltapäiviksi, jotta puolisosi ehtii käydä harrastamassa liikuntaa ja muutoinkin hemmottelemassa itseään. Silloin tulotason tosin pitäisi olla jo vähintään puolessa millissä.

Sovitaanko niin, että näkemyksemme parisuhteesta eivät kohtaa. Minä haluan miehen, joka tahtoo olla minun kanssani siksi, että olen minä ja on kykenevä jakamaan vastuuta niin kotona kuin muutenkin. Joka välittää lapsistaan niin, että tahtoo viettää aikaa heidän kanssaan ja on heille isä sekä muistaa käydä töissä harrastamisensa ohessa. Näillä spekseillä ei pitäisi olla ongelmia järjestää aikataulut niin, että harrastamaankin pääsee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulepas. Kuvailemasi parisuhdetyyli kertoo millaista olisi olla suhteessa äärimmäisen itsekkään ja ainoastaan omaa iloaan ja hyötyään ajatelevan kanssa. Eli se mitä esität yleisenä parisuhde- ja ajatusmallina, kertoo ainoastaan sinun käsityksestäsi parisuhteesta ja ehkä joidenkin 1800-luvun puolella syntyneiden.

Yrität nyt argumentoida, että ellei kaltaisesi mies kelpaa, niin nainen olisi mielestäsi vaihtoehto tai totaalisinkkuus. Kai nyt tajuat ettei seksuaalinen suuntaus vaihdu vaikka kuinka yrittäisit vääntää tästä "kaikki-miehet-asennetta".

Sinulla on täysi vapaus etsiä itsellesi nainen, joka haluaa olla kodinhoitaja ja kokea elävänsä sinkkuna tai yksinhuoltajana parisuhteesta huolimatta. Kannattaa muistaa, että silloin tulotasosi pitäisi olla vähintään 150 000 euroa vuodessa, jos tahdot kaiken aikansa kotona viettävän, kodinhoitaja - rakastajatar - äitihahmon puolisoksesi. Toisaalta, jos haluat, että hän kaiken lasten- ja kodinhoitamisen ohessa keskittyy sinun tarpeisiisi ja ehtii kuitenkin huolehtimaan itsestään niin kannattaa kuitenkin kustantaa lastenhoitaja iltapäiviksi, jotta puolisosi ehtii käydä harrastamassa liikuntaa ja muutoinkin hemmottelemassa itseään. Silloin tulotason tosin pitäisi olla jo vähintään puolessa millissä.

Sovitaanko niin, että näkemyksemme parisuhteesta eivät kohtaa. Minä haluan miehen, joka tahtoo olla minun kanssani siksi, että olen minä ja on kykenevä jakamaan vastuuta niin kotona kuin muutenkin. Joka välittää lapsistaan niin, että tahtoo viettää aikaa heidän kanssaan ja on heille isä sekä muistaa käydä töissä harrastamisensa ohessa. Näillä spekseillä ei pitäisi olla ongelmia järjestää aikataulut niin, että harrastamaankin pääsee.

Miksi miehen pitäisi suostua tuollaiseen, mitä se siitä saa? Ei tuollainen sopimus ole mistään kotoisin missä toinen osapuoli saa kaiken mitä tahtoo ja määrää säännöt, ja toinen on vain maksajan roolissa.

Jos nainen haluaa lapsia niin sopimukseen kuuluisi että mies saisi panna yksi - kaksi kertaa päivässä, ilman vapaapäiviä. Sitten mieskin saisi jotain hyötyä siitä liitosta. Lapset on miehelle puhtaasti rasite, ja pelkkä sellainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vietän mielelläni aikaa puolisoni kanssa ja hän taas tekee mielellään osansa kotihommista ja viettää aikaa muksun kanssa. Minulla ei siis ole tuollaista ongelmaa, että pitäisi yksinään kaikki kotona hoitaa, kun mies huitelee omilla teillään. Jos haluat elellä kuin sinkku, niin pysy siis sinkkuna.

okei, no mitä vttua sitten teet sinkut palstalla valittamassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

okei, no mitä vttua sitten teet sinkut palstalla valittamassa?

Missä ihmeessä muka olen valittanut? Minä kirjoitan "suhteet" palstalla. Miksi en saisi kirjoittaa "suhteet" palstalla ja miten parisuhteeni siihen liittyy?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ihmeessä muka olen valittanut? Minä kirjoitan "suhteet" palstalla. Miksi en saisi kirjoittaa "suhteet" palstalla ja miten parisuhteeni siihen liittyy?

valitat koko ajan, aina kun avaat suusi.

tämä on kylläkin "sinkut" palsta missä nyt olemme, tai en tiedä missä sinä olet, jossain ihan omissa maailmoissasi todennäköisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

valitat koko ajan, aina kun avaat suusi.

tämä on kylläkin "sinkut" palsta missä nyt olemme, tai en tiedä missä sinä olet, jossain ihan omissa maailmoissasi todennäköisesti.

Vaan et edelleenkään kykene esittäm@än edes yhtä kohtaa, jossa olisin valittanut. Ymmärrettävää, sillä valitan äärimmäisen harvoin ja täällä en ikinä.

Tämä on suhteet palsta, siis ainakin se on, joka minulla on auki. En koskaan avaa mitään noista alasivuista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi suostua tuollaiseen, mitä se siitä saa? Ei tuollainen sopimus ole mistään kotoisin missä toinen osapuoli saa kaiken mitä tahtoo ja määrää säännöt, ja toinen on vain maksajan roolissa.

Jos nainen haluaa lapsia niin sopimukseen kuuluisi että mies saisi panna yksi - kaksi kertaa päivässä, ilman vapaapäiviä. Sitten mieskin saisi jotain hyötyä siitä liitosta. Lapset on miehelle puhtaasti rasite, ja pelkkä sellainen.

Mieshän saa aloittajan toivoman kodinhoidon ja aikaa harrastuksilleen niin runsaasti kuin huvittaa.

Miksi naisen tulisi suostua ap;n esittämään parisuhdeversioon? Mitä hän siitä saa? Toinen sanelee kaikki säännöt ja saa kaiken mitä tahtoo.

Ehkei ap:n llannata hakeutua parisuhteeseen, jos hän näkee suhteet tunteiden ja kumppanuuden sijaan ainoastaan hyödyn kautta.

• Anonyymi

Ei aikuisen miehen tarvitse minulta lupaa kysyä harrastuksiinsa. Jos mies harrastaa ja hänellä on mielenkiinnon kohteita, niin sehän on vain positiivinen asia. Jotain voidaan ehkä harrastaa yhdessäkin.

Tietenkin harrastukset siinä tilanteessa saattaa aiheuttaa jonkinlaista kitkaa, jos muulle elämälle ei jää yhtään aikaa. Jos esim arjen pyörittäminen jää kokonaan toisen vastuulle, saattaa se herkästi luoda epätasapainoa suhteeseen. Tämän takia molempien on otettava toinen huomioon, onpa kyse sitten harrastuksista tai mistä vain, mutta kummallakaan ei ole oikeutta rajoittaa toistavaan asioista pitää keskustella ja yhdessä sopia, mitkä ovat pelisäännöt juuri meidän suhteessa.

Aletheias

• Anonyymi

Tietysti saa harrastaa. Jos elämä kuitenkin on vain pelkkää harrastamista, niin mitäpä sillä parisuhteella tekee? Pelkkä turha riesa, jos ei toisen seuraakaan kaipaa.

• Anonyymi

Minä olen yleensä harrastanut enemmän kuin ne pari miestäni.
      Eivät ole koskaan estelleet tai asettaneet kyseenalaiseksi.
      Ei tosin ois kandenutkaan.
      Siis.
      Kääntäen. Pitäisi minunkinmsietää miehen harrastukset tai opetella sietämään.
      Vilma

• Tuo on asia, joka pitää keskustella jokaisen parin itselle sopivaksi. Tilanne vaatii joustamista puolin ja toisin.

Toiveissa olisi, että jos ja kun molemmilla on omia harrastuksia, niin niille sovittaisiin jotkin päivät tms. mikä molemmille sopii.

Jos toinen tai itse priorisoin aina harrastuksen kumppanin edelle, niin sopii miettiä milloin sitä henkistä ja hyvää parisuhdetta sitten rakennetaan?

• Anonyymi

13:01
        Noinhan juuri. Aikuisen ajattelua.
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Plus miksi kyseinen ihminen edes haluaa parisuhteen, jos ei kuitenkaan tahdo jakaa aikaansa puolisolleen?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Plus miksi kyseinen ihminen edes haluaa parisuhteen, jos ei kuitenkaan tahdo jakaa aikaansa puolisolleen?

Juuri näin.

• Anonyymi
      UUSI

Kun hoitaa kaikki vastuunsa niin juuri niin usein kun tahtoo. Jos muut pakolliset hoidettavat alkavat kärsimään harrastamisesta, niin tulee ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9397
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      72
      4877
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      44
      4551
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2338
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1576
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      42
      1373
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      51
      1302
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1252
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1174
    Aihe