Halpa-Halli avaa ovensa??
Vastaukset 21
- Anonyymi
Huhti toukokuussa
- Anonyymi
Aherramme arkena lepäämme sunnuntaina.
- Anonyymi
Joudutaan odottamaan että saadaan alkoholijuomat myyntiin. Sitä pitää vielä lobata..
- Anonyymi
Kyllä menee kesäkuulle ennen ku ovia raotetaan.
Muistaako kukaan millon ylivieskan h-halli on rakennettu ja kuka teki ?- Anonyymi
2000 luvun alussa
- Anonyymi
Taisi olla kalajokinen firma, joka jo vuosia sitten meni konkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2000 luvun alussa
"Anonyymi
2025-12-03 11:22:28
2000 luvun alussa"
---------------------
Asemakadulla 80-90 luvulla oli Halpa-Halli
Alkon yläkerrassa.
Siellä myytiin pääasiassa vaate tuetteita.
- Anonyymi
Miksi Ylivieskan Halpa-Hallissa on ongelmia, mutta muualla ei? Kävin juuri Oulaisten hallissa ja kassoilla oli pitkät jonot.
- Anonyymi
Haapajärvellä romahti joitakin vuosia sitte katto, niin kuin ny Ylivieskassa.
- Anonyymi
Koko yhtiö tuottaa tappiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko yhtiö tuottaa tappiota.
"Anonyymi
2025-12-04 16:37:29
Koko yhtiö tuottaa tappiota."
////////////
Mistä olet tuon tiedon saanut?
Itse käyn siellä ostoksilla n. 3 kertaa viikossa ja asiakkaita
kyllä riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-12-04 16:37:29
Koko yhtiö tuottaa tappiota."
////////////
Mistä olet tuon tiedon saanut?
Itse käyn siellä ostoksilla n. 3 kertaa viikossa ja asiakkaita
kyllä riittää.Julkinen tieto sanomalehdissä. Kolme miljoonaa tappiota viime vuonna hh-ketjulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkinen tieto sanomalehdissä. Kolme miljoonaa tappiota viime vuonna hh-ketjulla.
"Anonyymi
2025-12-08 17:47:29
Kolme miljoonaa tappiota viime vuonna hh-ketjulla.
1111111111111111
Itse eläkkeellä olevana yrittäjänä
mielipiteeni on se että kannattamattomat ketjujen yritykset poistetaan
listalta.
Tällä hetkellä HalpaHalli-ketju työllistää noin 1250 henkilöä ja siihen kuuluu 35 myymälää ympäri Suomea."
https://www.halpahalli.fi/yrityshistoria
- Anonyymi
Kuka käski panna neljäsataa aurinkopanelia katolle, ei se kestä, kestää se.
- Anonyymi
Jajaja sehän kesti aikasa..ÖÖ
- Anonyymi
Empä kerro
- Anonyymi
Jep . Panelit kuuluisi kyllä paremmin esim turvenevoile mutta ei suurten rakennuksien katoille. Kumma kun eivät tuulimyllyä yrit ympätä katolle. .
- Anonyymi00018
Kalajoen hh. Ssa näyttää seinät liikkuvan pahasti, miesten vessassa sauma auennut jo 20 mm rako sen kus suurenee😁
- Anonyymi00020
Eikös siellä vuotanut katotkin jo ennen kuin avattiin myymälä? Ämpäreitä lattialla, sanoi yks työntekijä.
- Anonyymi00019
Hakee lopullista paikkaansa, ei oo vaarallista.
- Anonyymi00023
Pelti villa pelti seinät elää lämpölajenemisenvuoksi jos sellainen rakennelma ne kyllä kaartelee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921148Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83883Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää236872- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien74708Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34622- 58599
- 41570
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30545