Mies. Mitä ikinä haluatkaan välillemme 🙂✨️🫂
Hyvää yötä
31
713
Vastaukset
- Anonyymi
Läheisyyttä haluan. Hyvää yötä. ❤️
- Anonyymi
Nyt on taas aloituksia sarjana kirjoittava aloittajaäijä elämänmyönteistä asiaa. Menikö usko taas omaan hologrammiis?👍
- Anonyymi
Miks ihmeessä ne tippurit pitää jonkin kaupan päälle viedä? Kukaan kauppias tuskin tykkää sun tippureistas katollaan.
- Anonyymi
Nyt vähän positiivisuutta palstasetä. Sunshine and rainbows vai säästätkö ne lässytykset vaan miehille tuuuussulan tampio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vähän positiivisuutta palstasetä. Sunshine and rainbows vai säästätkö ne lässytykset vaan miehille tuuuussulan tampio
"Hei mies tule pussailemaan rakastan sinua" Oukkidoukki palstasetä, onko burgundin punainen poncho päällä ja kukkamekko? Dealbreaker nimittäin
- Anonyymi
Joo niinhän se armeijassakin sai tukkatyyli olla minkälainen vaan, mutta millin pituinen.
- Anonyymi
Homopojut muistelee kaiholla inttiaikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homopojut muistelee kaiholla inttiaikoja.
Ei nyt sentään niin pitkälle epätasa-arvossa/feministisessä naistenasiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään niin pitkälle epätasa-arvossa/feministisessä naistenasiassa.
Joo o aloittajagubbe, asioiden välillä on oltava joku yhteys. Saisko muukalaisvihaa kans, niin olis koko värisuora ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo o aloittajagubbe, asioiden välillä on oltava joku yhteys. Saisko muukalaisvihaa kans, niin olis koko värisuora ns?
Häivy jo femakko kiusaaja pois.
- Anonyymi
Öitä sinullekin kaunotar
- Anonyymi
Hyvää yötä rakkaani. Vastasin kuin hänelle...
- Anonyymi
Välillemme vai välistä pois?
- Anonyymi
Se vanha pjaska pois, että tilalle mahtuu uutta yhteistä? Vai miten sinä sen koet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vanha pjaska pois, että tilalle mahtuu uutta yhteistä? Vai miten sinä sen koet?
Kysyn ennenkuin vastaan, mistä tiedät, kuka minä olen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään mistään. Pelkkää oletusta. Mutta vastasit aloitukseeni, niin vastasin kuin hänelle.
Ja huomenta
🙂
☕️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään mistään. Pelkkää oletusta. Mutta vastasit aloitukseeni, niin vastasin kuin hänelle.
Ja huomenta
🙂
☕️Huomenta.
Vastako heräsit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenta
🙂
☕️Kyllä. Entinen pjaska pois, siihen on hyvä alkaa rakentaa uutta. Siihen ei enää pjaskoja. 💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule tuskinpa aloittajaäijällä on yhtään hajua kuka sinä olet yhtä vähän ku sulla joka tykkäät alentaa jotain naista sen emojihologrammiksi mitä sekavampaa tekstiä sen vakuuttuneempi olet omasta tietämyksestä mitä oon seuraillut tätä
- Anonyymi
Lämpimän ihmissuhteen! Toinen toistaan kunnioittaen!!
- Anonyymi
Mikäs tuon parempaa. 🤗😘😘
- Anonyymi
Matkaa voisi tehdä hyvää. Öitä.
- Anonyymi
palstailu sopii mul
- Anonyymi
Hänet haluan, hänet viereeni jakamaan ilot ja surut. Hänet tehdä onnelliseksi. Olla itsekin joskus vielä onnellinen. Hänet J-naisen.
- Anonyymi
Omaksi kullannupuksi yhdelle naiselle. En mitään sen kummempaa.
- Anonyymi
Tuskinpa haluu välistävetäjää ainaka. Toivottavasti! ;)
-l. - Anonyymi
Huomenta kaunokainen läheltä (n.500m). Aluksi haluan ystävyyttä. Siitä kaikki alkaa jos on alkaakseen.
T. Miekkonen läheltä - Anonyymi
Vain pari tippaa liukuvoidetta. Muuta en kaipaa...
- Anonyymi
Silmätipoilla ajaa saman a-sian. Kuulemma. ;)
-sivuhaarakonttori
- Anonyymi
Minun halu on toissijainen niin kauan kun hän on varattu. Eli se tulee jäämään ajatuksen asteelle.
- Anonyymi
En mitään ja kaiken.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j322771Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411321Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945