Miksi mm. kerros-ja rivitalojen piha-alueille suunnitellaan ja rakennetaan kukkaistutukset ja pensaita?
Ne kumminkin jäävät hoitamatta ja pian kukkapenkit ja pensaat valtaa rikkaruohot, vuohenputket, horsmat ja lupiinit.
Eikö olisi järkevämpää rakentaa piha asfaltille ja sepelille.
Kiinteistöjen viheralueet
5
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan asfaltille ja sepelille. Vihreyttä ja luontoa pitää olla. Suurin osa rivi-ja kerrostalon viheralueista on hoidettu.
- Anonyymi
Höpö höpö, noin sanoo ihminen joka ei ymmärrä puutarhan ja puistojen hoidosta yhtään mitään. Sen tason näkee myös omakotitalojen pihoilla, aivan surkeita kaatopaikkoja.
- Anonyymi
Siinä käy niin, että huoltoyhtiön sopimukseen pitäisi laittaa ehto istutusten hoidosta. Mutta se tietysti nostaa kustannuksia. Huoltoyhtiöt eivät tee mitään muuta kuin mitä on sovittu, ja niistäkin tinkivät sen minkä pystyvät. Isännöitsijälle se tietysti kuuluisi seurata talon tilannetta, mutta nekin jättäjät sen tekemättä, ja odottavat asukkaiden valituksia asiasta.
- Anonyymi
Näinhän se on ja siksi olisi järkevää tehdä asfaltti-ja sorapihat, luonnonkiviä voi asettaa pihoille, ne ei kaipaa hoitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698