Onko sulla jotain vaivoja?

Anonyymi-ap

Iän mukana tuomia tai muista syistä?

52

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On en siedä jotenkin yhtään pskanpuhujia enää.

• Anonyymi

Eiks se ookaan kiva, ku niitä voi löytyy ihan lähipiiristäki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, tosi kliffaa hei 👍🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi varmaan ainakin sulla.

• Anonyymi

Synnynnäisiä lähinnä.

• Anonyymi

8 eri lääkettä menee, 6 niistä psyykkerseen

• Anonyymi

Laitokseen kuuluisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitokseen kuuluisit

Hyvin pärjään kotonani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin pärjään kotonani

Haha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitokseen kuuluisit

Sitä paitsi töissäkin käyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos noin paljon syö päämömmöjä niin tuskin käyt töissä

L

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos noin paljon syö päämömmöjä niin tuskin käyt töissä

L

Kylläpä vaan käyn.
        Ellei olis nuita, niin sillon tuskin kävisinkää n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä luulet käyväsi töissä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä luulet käyväsi töissä...

Lääkkeiden voimalla siellä moni muukin käy

Vaikuttaa siltä, että porukka, luulee, että kaikki pillerit väsyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitokseen kuuluisit

Halvempaa yhteiskunnalle kustantaa lääkitys kotia.

• Anonyymi

I see stupid people.

• Anonyymi

Mii tuu

• Anonyymi

On vaivoja ikä tekee.

• Anonyymi

joo ohan noita -eräältä pipopäiseltä naiselta

• Anonyymi

Kaksisuuntainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksisuuntainen?

nii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksisuuntainen?

Mäki oon vakkaripipo, mut en mikää kakssuuntainen. Ihan ilman lääketokkuraa. n
        Harrastuksissa joskus telonu itteäni että muistaa harrastaneensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäki oon vakkaripipo, mut en mikää kakssuuntainen. Ihan ilman lääketokkuraa. n
        Harrastuksissa joskus telonu itteäni että muistaa harrastaneensa.

mm ok

• Anonyymi

Sydäntä jomottaa niin helevetisti

• Anonyymi

Nooh, ei tässä missään 20:sen kropass olla. Mutta elossa ollaan.

• Anonyymi

Ongelmavatsa (suolisto) ja kilpirauhanen. Mielialalääkkeitä tms en ole huolinut, vaikka terapian vuosi sitten aloitinkin.

• Anonyymi

Ihmisviha

• Anonyymi

Iästä tai naisesta johtuen.. eturauhanen alkoi "vaivaamaan" jo nelikymppisenä.

• Anonyymi

Naisen vika sekin?

• Anonyymi

🍆👋😉

• Anonyymi

Ehanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen vika sekin?

Jos anatomia ei ole hallussa. Siihen vaivaan on yksi hoito muoto.. jos peitto ei heilu tarpeeksi riski kasvaa.. ja mitäs se nainen on mieltä siitä kun mies käyttelee kättä, kun nainen ei N syyn takia halua heiluttaa peittoa?

• Anonyymi

Peräpukamii

• Anonyymi

Voi kuule.

• Anonyymi

Onneksi olen saanut olla terveenä♥️

• Anonyymi

Sairaaloinen iän myötä pahenevat miesviha.

T. Vasemmistofeministi

• Anonyymi

• Anonyymi
        UUSI

Sama täällä, mutta hyvin olen voinut ja verenpainekin on laskenut roimasti ilman lääkitystäkin, en tiedä miksi.:)

• Anonyymi

Terveys edellä mennään eli kaikki hyvin ei sairauksia mitään ❤️

• Anonyymi

Ryppyjen alkua vain joten
      hyaluronihappo & Vitamiinit ACE,
      kosteuttajaa iholle, A vitamiinia illalla tasoittaa ihon, kollageenipusseja. Ei muuta.

• Anonyymi

Kun ikää tulee, niin meille kaikille tulee erinäisiä vaivoja. Niiden kanssa on vain opittava elämään.

• Anonyymi

Väitän että hyvin monet 30-50 vuotiaat miehet eivät edes tiedä oikeaa terveystilaansa. Ei välttämättä terve ihminen ole sellainen, joka ei ole käynyt tarkistuttamassa itseään terveyskeskuksessa perusteellisesti. Moni mies inhoaa lääkärissäkäyntiä. Siksipä terveestä miehestä voi tulla sekunneissa pahasti sairas ihminen esim. sydäninfarktin muodossa.

• Anonyymi

Senpä takia esitän käyn 1-2v välein verikokeissa... Että pyydän veren rasva-arvot jne

Mulla muun muassa eturauhasen hyvänlaatuinen kasvu johon lääkitys
        39 ikää

• Anonyymi

Tuo on totta. Moni sairaudestaan tietämätön mies voi kuolla äkkikuolemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senpä takia esitän käyn 1-2v välein verikokeissa... Että pyydän veren rasva-arvot jne

Mulla muun muassa eturauhasen hyvänlaatuinen kasvu johon lääkitys
        39 ikää

Kyllä, vähintään verikokeessa. Lisäksi on olemassa vakavia elinsairauksia, jotka eivät selviä pelkällä verkokeella, vaan ne usein huomataan liian myöhään esim. verenpaineen ja diabeteksen yhteydessä. Siksipä toivoisi sairauden havainnoinnin ja ehkäisyn kehittyvän siihen suuntaan, että vakavat sairaudet huomataan jo perustutkimuksissa. Terveys ei ole myöskään omakehun arvoinen, vaikka on tietysti järkevää pitää hyviä elintapoja yllä. Hyvin merkittävää kuitenkin on, onko suvussa esim. verenpainetta ja diabetesta, joten ei ole henkilön omaa syytä, että sellainen puhkeaa vaikka olisi kuinka hoikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, vähintään verikokeessa. Lisäksi on olemassa vakavia elinsairauksia, jotka eivät selviä pelkällä verkokeella, vaan ne usein huomataan liian myöhään esim. verenpaineen ja diabeteksen yhteydessä. Siksipä toivoisi sairauden havainnoinnin ja ehkäisyn kehittyvän siihen suuntaan, että vakavat sairaudet huomataan jo perustutkimuksissa. Terveys ei ole myöskään omakehun arvoinen, vaikka on tietysti järkevää pitää hyviä elintapoja yllä. Hyvin merkittävää kuitenkin on, onko suvussa esim. verenpainetta ja diabetesta, joten ei ole henkilön omaa syytä, että sellainen puhkeaa vaikka olisi kuinka hoikka.

Juuh mulla sukurasite diabetekseen. Ja olen hyvin hoikka.
        Lääkäri sanoikin, että 50% voi ite yrittää ehkästä
        ukilla oli db sydänvika, äidillä db, sydämen vajaatoiminta, mummolla sydän- ja keuhkosairaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän ikään minut ehditty tähystää kahdesta päästä ja on kertaalleen ct-kuva skannattu koko kehosta, tuo oli aikanaan keuhkokuumeen varmistamiseksi.niin ja pää skannattu kahdesti

• Anonyymi

Tiedän kolme 50 kympin paikkeilla olevia miehiä. Yksi kuollut pumpusta otti, ei aikaisemmin labroja kun kehotin menemään tuli kaikki lääkkeet verenpaine, kolesteroli ja diabetes lääkkeet, kihtilääke, haimakipua säteilykipua, sanoi lääkäri, että eiköhän juomat ole juotu nyt ja korkki kiinni

• Anonyymi

Minulla on tietty krooninen reumasairaus, se tulee äidin suvun puolelta, mutta se vaivaa minua lähinnä vain kovilla pakkasilla ja kovalla tuulella. Olen ostanut lisää sellaisia vaatteita, jotka suojaavat minua kylmällä ilmalla.

• Anonyymi

On iän tuomia ja muistakin syistä

• Anonyymi

Kuulemma on ja paljonkin

https://youtube.com/shorts/lWTdZwrC858?si=FMgbAGQilHa4uZKn

Mu kun ne on kaikki korvienvälissä ni ei näy sillai ulkopuolisille suurimpana kuulemma luonnevika ja öää mulla on jo kuulemma niin täynnä kusta että paska tekee jo patoa jotenki näi mulle tyttäreni äiti sano jo reilu kakskyt vuotta si mu eipä ole mun elämää haitannu

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4868
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      9
      3316
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      15
      2530
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1613
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1546
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1239
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      216
      971
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      932
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      845
    Aihe