Vaan alkuperäistä kiinnostuksesta on pidettävä kiinni se on sitova diili ettei mieltään voi muuttaa!
Jos aluksi kiinnostuu toisesta, niin häntä ei enää saa sen jälkeen hylätä
12
188
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko joku nyt hylätyksi tullu vai mikä homma?
- AnonyymiUUSI
Kyllä!!
- AnonyymiUUSI
Sehän olis kiva 🤣
- AnonyymiUUSI
Toki, olisihan sekin ihan kohteliasta joissain tapauksissa ilmoittaa, ettei enää kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Niin! Narskua antaa saumaa ja sitten pakittaa.
- AnonyymiUUSI
Oma toiminta varmaan ollut moitteetonta?
- AnonyymiUUSI
Oletko itse pitänyt kiinni tuollaisista diileistä? Oletko itse hylännyt ihmisiä?
- AnonyymiUUSI
usein polttelen siltoi. jos menee liian vaikeeksi tai jos mä meen itte liian vaikeeksi ni sillon tiiän että ei muuta ko marssia pois koko kuviosta. olen oikea vttu liskojen lisko
- AnonyymiUUSI
Varmaan moni on särkenyt sydämensä toimintasi takia. Ei saa olla itsekäs, pitää huomioida myös toisia ihmisiä. Vai olitko nyt ihminen sitten laisinkaan, kun kerta lisko.
- AnonyymiUUSI
liszaaardd
- AnonyymiUUSI
Mielummin voimakkaita tekoja kuin sanoja. Jos toisesta kiinnostuu oikeasti, se vaatii rohkeita tekoja. Minusta jotenkin tuntuu monen olevan niin kavereistaan riippuvaisia, etteivät välttämättä kykene itsenäisiin päätöksiin.
- AnonyymiUUSI
Joo ja tosi ihastumisen tullen pitää kaverienkii helposti unohtua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718409Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110570Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877383Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4107128Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853474"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332366MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä342321