ei tule enää kisa grillille se vanha ukko kun se oli minun isäni ja se on kuollut
kisa grilli
33
315
Vastaukset
- Anonyymi
isäni kanssa ajettiin könönpeltoon kun oli vielä elossa join 24 kaljaa käytiin uimapaikalla siellä joensuuhun päin punkki tarttu sain pois
- Anonyymi
vitsiä heittti saahkarlahden hautausmaasta
- Anonyymi
ajeltiin riihirannan risteykseen
- Anonyymi
nyt on sitten kuollut
- Anonyymi
ei tule enää sen takia sinne kisa grillille ostamaan kebab annosta
- Anonyymi
ketsupilla ja sinapilla tulisella kastikkeella jalapeno ja aurajuusto olis maksanu lisää
- Anonyymi
ei siitä pitkä aika oo kun isäni kanssa mitäs käytiinkään kattomassa
- Anonyymi
periaattessa sama jos vaikka juo pari korillista kaljaa joka päivä ja polttaa tupakkaa kuolee kuitenkin
- Anonyymi
Ai Matti?
- Anonyymi
Tissari sanoutuu irti
Itsenäisyyspäivästä
Presidentti Alexander stubbista
Jenni Vartiaisista
Mieli rystä
Teistä päättäjät ja tukijat asukkaat
Te ette Tissaria
Edusta
Tissari edustaa ite itseään
Piste - Anonyymi
onko jokin mielisauras tullut että on pakko paljastaa
- Anonyymi
ranskalaiset on kökköjä
- Anonyymi
joutuu ottamaan kebab annoksen siihenhän ei tule ollenkaan kastiketta eikä salaattia vaan pelkät kebabit ja ranskalaiset
- Anonyymi
helkutin nihkee on pelkät kebabit ja ne ranskalaiset mitkä oli kökköjä ilman mitään
- Anonyymi
siitä ala vetämään vaikka kun
- Anonyymi
https://www.huuto.net/kohteet/sharp-gf-9595-radio-kasettisoitin/631241455 tosa vaikka mikä pidö edes paikakansa
- Anonyymi
kasetti vetää nauhan väliin
- Anonyymi
muuten kyllä toimii ja aina olin tälläsen halunnut oli kiasmassa cilno meirelesin tai jonkun jossakin vitun babylon torinissa soitin sinne sanovat eteivät myy ja tällee
- Anonyymi
uudestaan kasaavat ne sinne
- Anonyymi
mikäpä järki siinäki sitten
- Anonyymi
sharppia tuonut 0y lohja Abelekroniikka
- Anonyymi
maksanut buonnsa 82 3000-3025 markkaa
- Anonyymi
kasettilaitteiten hävittämistä ajatellut
- Anonyymi
mitoiltaan on 56,6x 31x 14, 3
- Anonyymi
jokus perus sharpin gf 6060 maksanu vaan jotai 900 tai 1000 markkaa
- Anonyymi
4000 markkaa aika kallis
- Anonyymi
conion hangon tuonti ky
- Anonyymi
mitehän käyny tolle hangon tuonti ky mikä ollu conion maahantuoja
- Anonyymi
markkaa
- Anonyymi
ei kai ne sitä irrota kun se on joku vitu cildo meirelsesin joku taideteos
- Anonyymi
itekki osaisin jotai paskaa latoa päällekkäi
- Anonyymi
hangosta se on tuo minunkin
- Anonyymi
mutta ei lohjalta taas meni väärinpäin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681