Joulumusiikkia? Onko heillä luvat kunnossa? Onko lihatiskillä hygieniapassit kaikilla? Ahneet kauppiaat säästää helposti näissä asioissa...Kuinkahan monta radioluvatonta taksiakin täällä ajelee? Ahneita suhareita nekin! Pitäjien pienillä kyläkuppiloillakaan ei taatusti ole kaikki asiat niin sanotusti reilassa! Jotain vilppiä ihan varmasti!
Mitä kaupunki aikoo tehdä tässä asiassa? Tai Presidentti? Tai ihan kuka vaan?
Kysyn vaan!!!
Saako kaupat soittaa
16
397
Vastaukset 16
- Anonyymi
Täältä pitäis selvitä. https://www.musiikkiluvat.fi/mika-lupa/milloin-lupa-tarvitaan-ja-miksi/
- Anonyymi
Mikset tee itse mitään? Ainiin, Imatra.
- Anonyymi
Googlesta löytyy kyllä kaikkiin kysymyksiin vastaukset.
- Anonyymi
Aloituksen sarkasmi meni sinulta selvästi ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen sarkasmi meni sinulta selvästi ohi.
HeH
- Anonyymi
Ei saa. Ainankaan Jouluista Jeesuslapsi musiikkia koska Allahuagbarit kokee sen vihamielisenä heitä kohtaan ja tahtoo räjäyttää koo kaupan.
- Anonyymi
Jepulis
- Anonyymi
AI-yhteenveto
Kyllä, kauppojen on hankittava lupa, kun ne soittavat joulumusiikkia, koska se on tekijänoikeudella suojatun musiikin julkista esittämistä yritystoiminnassa. Suomessa musiikin julkisesta soittamisesta yrityksissä vastaavat Teosto ja Gramex yhdessä, ja luvan hankkimalla varmistetaan, että tekijät saavat korvauksen työstään. Lupaa ei tarvita, jos musiikki on tekijänoikeusvapaata, mikä ei kuitenkaan koske useimpia kaupallisesti julkaistuja joulukappaleita.- Anonyymi
Kappalevalinnoissa tulisi olla tarkka, ettei niissä loukattaisi poroja, sikoja eikä joulukaloja. Myös eri uskonnot ja mahdolliset kaksoiskansalaisuudet olisi myös syytä huomioida. Kauppiaalla on iso vastuu tässä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappalevalinnoissa tulisi olla tarkka, ettei niissä loukattaisi poroja, sikoja eikä joulukaloja. Myös eri uskonnot ja mahdolliset kaksoiskansalaisuudet olisi myös syytä huomioida. Kauppiaalla on iso vastuu tässä asiassa.
Pahoitan mieleni herkästi ja aion tänäkin vuonna kuunnella herkällä korvalla kaupoissa soitettavaa musiikkia ja tarvittaessa asetan kaupan henkilökohtaisen pakotteeen alle jos musiikki on loukkaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitan mieleni herkästi ja aion tänäkin vuonna kuunnella herkällä korvalla kaupoissa soitettavaa musiikkia ja tarvittaessa asetan kaupan henkilökohtaisen pakotteeen alle jos musiikki on loukkaavaa.
Juicen Sika on paras.
- Anonyymi
sirkusmusiikkia 247 pitäisi soida kaiuttimista imatralla on tää meno vaan sellaista,
- Anonyymi
Kysymys 2: Onko lihatiskillä hygieniapassit kaikilla?
Vastaus: Kaikilla lihatiskillä työskentelevillä on hygieniapassit, muuten ei pääse sinne töihin.- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
Penalla on kopiopassi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568