Kello 9.37, muistakaa nuolla pomon kenkiä ja persettä hyvin kiireellä, muuten ei hyvä heilu! 😂😂😂😂
Lampaita äidin ootte kaikki
29
222
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi? On oikeaakin tekemistä töissä.
T: Palkka 5600 €/kk.- Anonyymi
Eikä ole, älä valehtele, työtön olet.. 😂😂😂😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole, älä valehtele, työtön olet.. 😂😂😂😂🤣
Ei kaikki sentään ole yhtä kyvyttömiä ja velttoja kuin sinä.
- AnonyymiUUSI
No huonohan tuo on ilkeet vielä kehuu😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No huonohan tuo on ilkeet vielä kehuu😂
Mulle välttää kun ei paljon työtkään rasita.
- Anonyymi
Se on suorin tie päästä huippuvirkoihin työpaikalla.
- Anonyymi
Suomessa ei ole korruptiota, mutta saatat saada etuja, jos nuolet pomon persereikää pimeän tullen ja sanot sanat: ”Pomo pomo olen umpi homo”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole korruptiota, mutta saatat saada etuja, jos nuolet pomon persereikää pimeän tullen ja sanot sanat: ”Pomo pomo olen umpi homo”
Kyrsiikö kun kukaan ei ota vötkylää töihin ja joutuu vellirahalla elämään...? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyrsiikö kun kukaan ei ota vötkylää töihin ja joutuu vellirahalla elämään...? 😂
Postasitko tarkoituksella omalla nimelläsi?
Pomon kengän kiillottaja herra V. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postasitko tarkoituksella omalla nimelläsi?
Pomon kengän kiillottaja herra V.Ei rva pomon korkkareita tarvitse kiillottaa, kiiltävät ja kopisevat ihan kivasti muutenkin.
- Anonyymi
Kohta ne menee ruoka tauolle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 2026 ja käy töissä… 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hymiöitä osaat käyttää, mutta et osaa kirjoittaa. Ruokatauko on yhdyssana. Ettet vain ajelisi Teslalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöitä osaat käyttää, mutta et osaa kirjoittaa. Ruokatauko on yhdyssana. Ettet vain ajelisi Teslalla?
Siksihän se juuri on työtön kun ei osaa mitään.
- Anonyymi
Muistakaa maksaa 50% veroja palkasta sillä Suomi tarvitsee maahanmuuttajia
- Anonyymi
Siksikö et käy töissä ettet saa palkkaa eikä tarvitse maksaa veroja?
Miten eroat maahanmuuttajista?
Minun silmissäni et mitenkään sillä me työssä käyväthän teidät molemmat elätämme, vielä toistaiseksi...
- Anonyymi
😅😛
- Anonyymi
Minax ei teke tyo mina kelan raha maka paiva ten ruoka trenan ja kay sauna mina aito somali
- Anonyymi
Huono
- Anonyymi
Nyt ne on töissä jälleen, mielistelemässä pomon mieliksi, ja pomon kukkaro sen kuin paksuuntuu toisin kuten sinun kukkarosi 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Aina se työkyrin kukkaro on vaan paksumpi kuin sinun kärpäslätkäsi, pummi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina se työkyrin kukkaro on vaan paksumpi kuin sinun kärpäslätkäsi, pummi.
Kellonajasta päätellen olet ehkä työpaikalla, mutta käytät aikasi somelänkytykseen, kun pitäisi tehdä töitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kellonajasta päätellen olet ehkä työpaikalla, mutta käytät aikasi somelänkytykseen, kun pitäisi tehdä töitä.
Kahvitauko 12 minuuttia (30)...
- AnonyymiUUSI
Kahvi tunti 60 min.tupakka tauko 15 min.ruokis 1.15 vessa käynti 10-20 min työhön valmistelu päivän juttelu 30 min.tehokas olen.
- AnonyymiUUSI
Suuntaisitko tehokkuutesi kirjoitustaitoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suuntaisitko tehokkuutesi kirjoitustaitoon.
Ei pysty, kaikki paukut jo pelissä...
- AnonyymiUUSI
Pikkujouluissa ehdotin pomolle pientä perseen nuolentaa minun kämpillä ja sain lopputilin.
- AnonyymiUUSI
Ei minun rouva pomo tuollaisesta ollenkaan pahastunut, päinvastoin...
- AnonyymiUUSI
Opetelkaa kirjoittamaan . T Akateemikonalku
- AnonyymiUUSI
Aka teemicon perä rööri
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.613750Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873138Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin782360Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141610Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m671357- 891213
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä381119Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972