kaivatustasi, ikävästäsi, itsestäsi?
Mitä Ikävä-palsta on opettanut sinulle
25
436
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuonut rohkeutta...hassua sinänsä. Olen myös ymmärtänyt olevani harvinaisen järkevä ihminen, ainakin palstan valossa 😆
- AnonyymiUUSI
Uskomatonta kun näitä lukee huomaa miten paljon tunnesairaita
tai miksi näitä sanoisi keskenkasvuisia aikuisia on.Ja on vain yksi
elämä mutta täällä vain itketään ja vingutaan sensijaan että menisivät
harrastamaan jotain ulos elämään.Elämä on lyhyt.- AnonyymiUUSI
Oliko tuo muistutus itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Että olen pakkomielteinen ajoittain ja pakkomielteisyyttäni kirjoitan täällä toisinaan.
Kärsin hylätyksi tulemisen pelosta aika ajoin ja uusi tutustumiskuvio herätti sen vahvasti. Sen sijaan, että olisin epäterveesti ja rasittavasti suuntautunut tähän yhteen ihmiseen esimerkiksi viestittelemällä olenkin käyttänyt palstaa ja kirjoittanut täällä.
Tämän olen oppinut itsestäni ja myös sen että minussa on myös tervettä kaipuuta toisen ihmisen lähelle, mutta mitä ilmeisemmin hän - noin 5 kuukauden tuttavuus - on niin samanlainen hylätyksi tulemisen peloissaan kuin minä eli välttelevä, ettei tästä meidän jutusta taida ikinä tulla mitään😅 - AnonyymiUUSI
Eikait palsta sinänsä mitään ole opettanut. Yleisesti,jos ikävöit,ikävöi itseksesi vaikka hiihtoladulla,ei sitä mihinkään tarvi toitottaa. Toiseksi,älä kirjoita mitään niin typerää mitä et sanoisi kasvotustenkaan kellekkään,ei se anna mitään. Ehkä tämä on viimeinen vierailuni täällä tai ehkä ei. Toivoopi eräs I
- AnonyymiUUSI
Että on olemassa todella pelottavia ihmisiä joiden kanssa en toivoisi päätyväni tekemisiin. Itseni kohdalla että olen vaikutusaltis enkä voi luottaa itseeni. Kaipuu erakoksi on tullut yhä perustellummaksi.
- AnonyymiUUSI
ei mitään
- AnonyymiUUSI
Kun lukee muiden kirjoituksia, näkee tosi selvästi että se heidän kaipauksen kohde ei ole ollenkaan kiinnostunut heistä ja että täällä kirjoittelevat tyypit tuhlaavat elämäänsä roikkumalla jonkun tavoittamattoman menneisyyden ihmisen perässä. Lisäksi moni näyttää ihan oikeasti kuvittelevan että joku tuttu kirjoittaa täällä heille. Tän lukeminen on avannut omat silmät myös omien kuvitelmien typeryydelle
- AnonyymiUUSI
Minusta surullisimpia ovat ne, joilla on yhteystiedot, mutta jotka eivät uskalla ottaa yhteyttä ja kysyä niin saisivat kerralla selvyyden. Yrittävät vaan täällä anonyymeillä kirjoituksilla saada sen toisen lähestymään tyyliin: "Mikset mies/nainen voi laittaa viestiä" tai "Luovutan, jos et tänään klo 21 mennessä ole lähestynyt" (eivät uhkailusta huolimatta luovuta) tai "Anna joku varma vinkki" (itse eivät ole valmiita antamaan vinkkejä).
Sitten eivät edes mene elämässään eteenpäin, vaan odottavat loppuikänsä sitä ainoaa. Ja julistavat, että ovat tehneet kaikkensa (?!?!) ja olisivat vaikka valmiita kuolemaan sen toisen puolesta 😮💨
Kaikista surkeimpia ovat ne, jotka ovat lähestyneet ja saaneet rehelliset pakit, mutta kuvittelevat silti, että se henkilö oikeasti rakastaa heitä ja kirjoittelee täällä, mutta on vain joku mystinen syy, miksi joutuu peittämään tunteensa. Jonkinlainen selviytymismekanismi kai sekin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta surullisimpia ovat ne, joilla on yhteystiedot, mutta jotka eivät uskalla ottaa yhteyttä ja kysyä niin saisivat kerralla selvyyden. Yrittävät vaan täällä anonyymeillä kirjoituksilla saada sen toisen lähestymään tyyliin: "Mikset mies/nainen voi laittaa viestiä" tai "Luovutan, jos et tänään klo 21 mennessä ole lähestynyt" (eivät uhkailusta huolimatta luovuta) tai "Anna joku varma vinkki" (itse eivät ole valmiita antamaan vinkkejä).
Sitten eivät edes mene elämässään eteenpäin, vaan odottavat loppuikänsä sitä ainoaa. Ja julistavat, että ovat tehneet kaikkensa (?!?!) ja olisivat vaikka valmiita kuolemaan sen toisen puolesta 😮💨
Kaikista surkeimpia ovat ne, jotka ovat lähestyneet ja saaneet rehelliset pakit, mutta kuvittelevat silti, että se henkilö oikeasti rakastaa heitä ja kirjoittelee täällä, mutta on vain joku mystinen syy, miksi joutuu peittämään tunteensa. Jonkinlainen selviytymismekanismi kai sekin.Niinpä. Kaikkein järkyttävintä mulle on ollut tajuta, että moni siis oikeasti luulee täällä olevia viestejä yksipuolisen ihastuksensa kirjoittamiksi. Kun näkee miten psykoottiseksi ihastuminen tekee, se saa arvioimaan kriittisesti omia tulkintoja elämässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista surkeimpia ovat ne, jotka ovat lähestyneet ja saaneet rehelliset pakit, mutta kuvittelevat silti, että se henkilö oikeasti rakastaa heitä ja kirjoittelee täällä, mutta on vain joku mystinen syy, miksi joutuu peittämään tunteensa. Jonkinlainen selviytymismekanismi kai sekin.Ja odottavat että toinen tekee kaiken, eivät itse laita likoon mitään haluavat vain lisää huomiota antamatta koskaan mitään.
- AnonyymiUUSI
Sen, että ei kannata luottaa keneenkään, lisäksi mielenkiinto kaikkeen uuteen loppui täysin, kiitos siitä.
- AnonyymiUUSI
Olen kaivannut ihmistä joka ei koskaan ollut kaipaukseni arvoinen.
- AnonyymiUUSI
No tämäkin!
- AnonyymiUUSI
Olen toivonutkin että ymmärtäisit sen. Hyvä että palstasta on ollut hyötyä.
n>m - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen toivonutkin että ymmärtäisit sen. Hyvä että palstasta on ollut hyötyä.
n>mOlen nainen. Eli tuskimpa liittyy suhun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tämäkin!
Jep. "Prove Me Wrong"
- AnonyymiUUSI
Itsetuhoisuus varmaan lisääntyy kaikilla.
- AnonyymiUUSI
Kaikilla niillä ehkä, jotka eivät osaa suodattaa tai ottavat palstan liian vakavasti.
- AnonyymiUUSI
Opettanut sen,että pitää lähteä,jättää palsta jos mieliala alkaa laskemaan . Nuo nimittelyt ja mollaamiset,uhkailut ja ihmisarvon alentamiset on julmuutta ja henkistä väkivaltaa. Jos niitä lukee usein se alkaa vaikuttamaan ajatusmaailmaan ,unimaailmaan. Samalla tavalla olen huomannut kun/jos katselee väkivaltaleffoja. Ajatukset alkaa pyörimään siihen suuntaan,että pitääkö hankkia ase ja opetella ampumaan.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään mitä en tiennyt jo ennestään
https://youtube.com/shorts/6-bUR1fM4bQ?si=z5JaBB5gR6H9ZwcN
Ja miten nämä palstat voi opettaa mitään kenellekkään kenestäkään kun ette riittävin tunnistein edes kirjoita - AnonyymiUUSI
Olen liian itsepäinen, arka, herkkä ja hankala. Ei nainen voi rakastaa minua ja olla kanssani. Minussa on liian paljon vikaa.
- AnonyymiUUSI
Että vain tosielämän sanomiset, kohtaamiset, läsnäolo ja yhdessä tekeminen merkitsevät jotain. Kaikki netissä tapahtuvan voi jättää omaan arvoonsa. Myös some on pelkkää bluffia ja leikkiä monella. Siitä ei voi päätellä mitään kenenkään tunteista ja todellisesta olemuksesta.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Olen oppinut itsestäni sen, että vaikka minulla on mielenterveysdiagnooseja, olen silti paremmassa kunnossa kuin moni palstalainen... :/
- AnonyymiUUSI
Että somepaasto tekee hyvää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845