Täyssähköautoja. BZ4 meni vain 2 kpl kaupaksi. Tojotaa ostaa vain pakoputkipapat ja mummot.
Toyota myi marraskuussa vain 6 kpl
31
166
Vastaukset
- Anonyymi
Tojotakaupassa vain bensa myy. Sähkö ei mene kaupaksi.
- Anonyymi
Toyotan myynti viime vuoden marraskuuhin verrattuna -8,8%.
- Anonyymi
Tojotakaupassa haisee bensa.
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä haju
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä haju
Ilmasto ja elämä maapallolla kiittää, niinkö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmasto ja elämä maapallolla kiittää, niinkö?
Kyllä ja ihmiskunta
- Anonyymi
Jatkakaa Skoda ja VW:n mustaamista ja pilkkaamista niin voimme pitää täällä yllä tietoa VW autojen erinomaisesta sopivuudesta pohjolan koviin oloihin.
- Anonyymi
Luulenpa, että uudet mallit sähkölläkin alkavat mennä kaupaksi. Eihän toyotalla ole nyt oikeastaan mitään myytävää. Nuo 6 ovat varmaankin vanhoja malleja vielä. Uudet tuloillaan oliko jopa 3 eri mallia vuoden vaihteessa . No katsotaan. Hyvinhän nuo hybridit tekevät kauppaa vielä. Miksi siis höntyillä. Kyllähän polttomoottori vielä ihan hyvä valinta muidenkin merkkien osalta.
- Anonyymi
Eniten myydyssä Yaris crossin perseesssä pilkottaa pakoputki niin että harakatkin nauraa.
- AnonyymiUUSI
Olipa höpö höpö juttu , taitaa olla sähköpaskan omistaja.
- Anonyymi
Toyota ostaa vain leasing kauppiaat ja eläkelläiset.
- Anonyymi
Eläkeläiset ovat saaneet nähdä mihin automerkkiin voi luottaa ja kokemus on sen opettanut HYVÄ ASIA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiset ovat saaneet nähdä mihin automerkkiin voi luottaa ja kokemus on sen opettanut HYVÄ ASIA!
Ei pidä yleistää. Minäkin olen eläkeläinen, mutta nyt on jo vuosi takana sähköautolla. Eikä se ole Toyota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä yleistää. Minäkin olen eläkeläinen, mutta nyt on jo vuosi takana sähköautolla. Eikä se ole Toyota.
Minä olen 81 vee pappa ja ajan kuulkaas BMW 330 e xdrivella! M-sport-paketti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 81 vee pappa ja ajan kuulkaas BMW 330 e xdrivella! M-sport-paketti.
Älähän pappa laita lapin lissää juttuihis. Yaris sulla kuiteskin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläinen elää menneisyydessä, eikä enää ole ajan tasalla missä autoilussa mennään.
Tuntuuhan se luotettavalta kun Toyotaa huolletaan joka vuosia ja ajetaan 2000-5000 km vuodessa ja vaihdetaan 2-3 vuoden välein, kuten iloiset vaarit tekevät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläinen elää menneisyydessä, eikä enää ole ajan tasalla missä autoilussa mennään.
Tuntuuhan se luotettavalta kun Toyotaa huolletaan joka vuosia ja ajetaan 2000-5000 km vuodessa ja vaihdetaan 2-3 vuoden välein, kuten iloiset vaarit tekevät.On pappoja, joilla on ollut jo yli 30 luotettavaa ja kestävää Tojoa!!!
- Anonyymi
Yarikseen nastarenkaat alle ja korvia huumaava matkanteko 60-70 nopeudella voi alkaa
- AnonyymiUUSI
Vaareilla on jo heikentynyt kuulo ja ne joilla on vielä sen verran "korvaa" jäljellä, niin se melu ja ropina tuo vain nostalgisia muistoja mieleen 60-luvulta ja se jos mikä nostaa hymyä huulille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaareilla on jo heikentynyt kuulo ja ne joilla on vielä sen verran "korvaa" jäljellä, niin se melu ja ropina tuo vain nostalgisia muistoja mieleen 60-luvulta ja se jos mikä nostaa hymyä huulille.
Melu auttaa pysymään hereillä kun kaahataan alinopeutta.
- Anonyymi
Ja silti myydyimpien listalla 4 ensimmäistä sijaa meni Toyotalle. Ei sillä ole merkitystä onko ne sähköautoja tai ei.
- AnonyymiUUSI
Onneksi sentään muut myyvät sähköautoja ja niiden määrä kasvaa kokoajan ja onhan VW Group myynyt 6543 autoa enemmän.
- Anonyymi
Toyota on kuitenkin luotettava käyttöauto ihmiselle vuosikymmeniksi. Pappoja ollaan kaikki lopulta.
- AnonyymiUUSI
Onhan se luotettava jos ei kilometrejä kerry ja muistaa huollot. Toisaalta muutkin ovat luotettavia ja kestävät paljon enemmän ajoa ja kilometrejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se luotettava jos ei kilometrejä kerry ja muistaa huollot. Toisaalta muutkin ovat luotettavia ja kestävät paljon enemmän ajoa ja kilometrejä.
Olen ajanut jokaisella autollani noin 150000km 40 vuoden aikana , yksi korjaus huoltojen lisäksi vain ollut. Etupyöränlaakeri dx corollaan 80 luvulla. Sinä varmaan olit silloin vielä syntymätön. Turha alkaa väitellä , mutta kyllä toyotallakin voi ajaa paljonkin vuodessa.
Minulla oli yksi ja viimeinen volkkari 2000 luvulla, mutta oli niin huono etten kerinnyt ajaa sillä , kuin 20000km. Että näin.
- Anonyymi
Merkki ei enää myy! Marraskuun tilastot huoimmat automerkeistä! Daciakin myy paremmin. Huoh,
- AnonyymiUUSI
Itsepetoksessako elät , myyntitilastot kertovat kuitenkin toista,
- AnonyymiUUSI
Myyntitilastot kertoo onneksi sen, että Eurooppalaisia autoja myydään enemmän kuin kaukoidän passka-kasoja.
Jollain on sentään vielä onneksi järki tallella, toisin kuin teillä maanpettureilla joilla ei ole kuin oma lässki maha mielessä. Samassa veneessä kuitenkin ollaan, mutta te wi&/tun ääliöt yritätte kokoajan keinuttaa venettä jotta se kaatuisi.!!!
- AnonyymiUUSI
Toyota kipuilee sähköautojensa kanssa ja lupailee ihmeitä ja kaikki onkin vain valhetta ja osakkeen omistajien rauhoittelua, saapa nähdä kauanko tuolla linjalla onnistuu.
- AnonyymiUUSI
Sähköautot romuja uskokaa jo ja hintaansa nähden todellakin erittäin huonoja vaihtoehtoja. Oli valmistaja mikä tahansa.
- AnonyymiUUSI
Montako itse myit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845167Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.263488Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382838Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin162011Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2721523- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078