Mikä tekee naisesta

Anonyymi-ap

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?

114

1854

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisessa ensiksi laihuus tai normaali paino ihan yleisesti. Kauniit silmät, kaunis hymy. En pidä Sanna Marinia erikoisena vaan päinvastoin. Se mikä on naiselle tavis on ehkä huoneen kaunein nainen. Naiset kaunistuu 30+ aina vain parempaan suuntaan. Nuorempia en huolisi lapsellisuuden takia

• Anonyymi

Laihuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihuus

Näkyy läpi. Huomenna taas hihittelet sen ukkoses kanssa. Ootte aika Inhottavia. 🫡

• Anonyymi

En pidä liian laihoista enkä liian tukevista (tarkoitan nyt jotain plus 200 kg). Marinin tyylinen olisi aivan liian kauhea minun makuuni. Pidän itseäni vanhemmista ja naisellisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä liian laihoista enkä liian tukevista (tarkoitan nyt jotain plus 200 kg). Marinin tyylinen olisi aivan liian kauhea minun makuuni. Pidän itseäni vanhemmista ja naisellisista.

voi pyhä mitä akkoja on suomessa aukomassa päätään aamu telkkarissa pakarininen ja milla riikka rytkönen stalinist,, en vanita enää ikinä pakarista,, oli tv,, sekava ja lentoon lähdössä lörrrä suu,, ja toinen samanlainen,, tehy vaitkaa puheen johtaja ja nopeesti,,,iljettävät,, punikit,,kyllä noilla opeilla mailma muuttuu,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihuus

Hyväkuntoinen ja lihaksikas, ei ääretön laihuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän kirjoittavat SannaMarinista? Hän esiintynyt kuvottavassa alastonkuvassa
        selkä takapuoli ( lähinnä alastomana ) hän on eevan
        ( on rasittavaa että tuo eeva ilmiö ilmennyt.... Viimeksi tuli eteen
        ( mystisesti.. kun kaikki on paholaisen systeemiä.. ) ( Lisäys;; kirjoitan myöhemmäksi tuon mitä tuli eteen.. )
        ( siis paholaisen systeemiä on se että paholainen yrittää vaikuttaa ihmisiin ja he ottavat usein sen valitsevat sen antaman yllykkeen..
        Jumalasta on auttaa.. olla kiinnostunut olla hyväntahtoinen hengellisin periaattein ?
        Kirja messuilla esim vaikka olin päättänyt nyt etsin ja löydän ihmisiä joilta saan sähköposti osoitteen , se oli hyvin vaikeaa... Sirkka Turkasta kirjan kirjoittanut katsoi minua vastenmielisyyttä tuntevan ilmeellä, ( se on raskasta ) sellaista ihmistä ei ole joka tahtoisi sopia tapaamisen, vaikka jutella jossain kahvilassa ( entisaikaan on kutsuttu päivällisille ja kylään ?? Sellaisia sydämellisiä ihmisiä on voinut olla.
        Nyt ainoa joka oli todella sydämelliseltä kuulostava oli jonkinlainen vammainen,
        joka kutsui tule kylään voit tulla luokseni tule minun luo kylään jos olisi mennyt hän ei olisi kestänyt terveeempää ihmistä sellaisena paksuna paksusankaisena rillipäänä. ( lisäys; ja idioottimaisena , ei älyllisesti suuntautuneena. )
        ( Minull oli tuttava joka oli sen tyylinen hänkin oli sydämellisesti luokseen kutsuva( voit olla niinkauan kuin tahdot.. voimme tehdä kasvisruokaa .. ym )
        Kun menin ruoka mit'ä teki oli laittaa mikroon liha valmisruoka. Ja seuraavana päivänä hän aina tahtoi minun lähtevän. Koska hän oli tupakoiva ja olutta juova ja sata kiloinen
        ja oli siirtynyt syrjäkylälle asumaan ja antanut autonsakin pois. Lakkasin pitämästä yhteyttä koska hän olisi tähänkin esim kirjoittanut " sä haluut vaan tapella "
        ( tuo naurattaa... )

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta tajusin ei tarvitse lyhentää sanoja voin lähett kahdessa erässä
        tässä toinen osa edellistä, ;;
        Niin eteen tuli kirjastossa Ultra lehdessä uusimmassa kun selasin ( vaikekn jaksanut lukea kun en ollut saanut unta ) siinä oli kaksikin alastonkuvaa. Mitä ne tekevät hengellisessä lehdessä. ( törkeitä kuvia. naista ei näytetä sillä tavoin , ei rintoja ne ovat eroottinen alue eeva nauta ei hahmota sitä
        Ja hyllyssä eteen tuli 1900 alun kirjailijasta kertova kirja..
        ja siinä oli kuva v delta 1914, sairaanhoid opiskelijoita montkymment ja heid keskellä ( tummatukkaisten kaikki oli tummatukkaisia nutturapäisiä
        keskellään eeva hahmo, ( kuulin juuri eevan äänen itsessäni,, eli hän itse vastustaa sitä vai?? kysyn. ) Keskellä vaalea tukkainen kuollut ( rakkaus elämään ja voimakkaisiin tunteisiin kykenemätön blondi eevan näköinen . )
        Tuntui jotenkin turhalta kirjoit mutta kirjoitin jonkin totuuden.
        ( kaikki oolivat ennen tummatukkaisia. Minä olen ja tahdon olla tummatukkainen.
        Olen tummatukkaisen luonnollisella kehitystasolla. Vaaleat ovat kehittyneet jollain vääräl tavalla historian aikana sellainen näkemys kehkeytynyt siksi että luulin olin ihanteell siis että tumm ja vaalea eivät ole erilaisia eivätk toistaan huonomp tai paremp en kiinnittänyt hiusten väriin huomiota mutt minua ilmeisest yritett alkaa tehd vaaleaksi annettiin vain vaaleit kavereita lapsuud ajan ( en lapsena tietenkään sek murt osaa tiennyt sitä en nuoruudenkaver kanssa eläess joka vaalea , blondi jonk kanssa kävimm interreilil elimme hevost ja koirien kanssa
        siis olimme hevos ja koira ihmisiä alkuun olimme enem samanlaisia mutt aloin suunt hengellisemmin aktiivisemmin ja tahdoin kehittyä suuntautua älyllisemmin nyt on puhe Davidin siskosta Zeruiasta niin tämä on kiinnostavaa?? blondista kuten maria Magdalena ? se on kiinnostavaa?
        Minä en suostu siihen. he eivät ( juuri eteen tullut Maria Magdalenastahan on paljon alastonkuvia törkeitä. Ja hän blondi niissä eli niinä vuosisatoina joina maalattu.
        Ilmeisesti ollut. ( hän oli myös Tamar Davidin tytär joka joutui raiskatuksi ( ja josta paljon todella törkeitä maalauksia.. aiheena maalausten Tamarin raiskaus.
        ( ei tietysti törkeys tarkoituksena vaan hurskaita raamatun aiheita mutta hirvittäväähän olisi olla se henkilö sieluna elämästä toiseen elävä joka ollut tuo Maria Magdalena. ? ( siis ei kai kukaan raiskauksestaan katselisi valokuvia tai muotokuvia. )
        Tosiaan se kaverini oli aika raaka kiroileva olutta juova tupakkaa polttava yksinkertainen työkseen monenkymmenen hevosen karsinat putsasi päivittäin
        Olin työharjoittelussa luonaan ja hän puhd monta karsinaa siinä ajas kuin minä saanut yhtäk tehtyä hän heräsi aamul tekem 20 käsipunnerrusta..
        ( lopulta hän sai perustettua oman poniratsastuskoulun joka toimi muutaman vuoden )
        Mutta hän ei ollut palannut ulkomaanmatkalta ja oli löytynyt heroiiniin sortuneena
        menehtyneenä. ( hän alkoi käyttää heroiinia ( interreilillä jäi sinne ulkomaille..
        löysi poikaystävän 8 v seurusteli joutui vankilaan heroiinin käytöstä pariksi vuodeksi.
        Palasi Suomeen opiskeli ratsastuksen opettajaksi. En tiennyt että hän voisi vielä käyt sitä heroiinia. ( ei tullut mieleen kun kertoi usein matkustavansa ulkomaille , autollaan pidin selvänä ne hevosasioita ( toi saksasta 12 ponia )

• Anonyymi kirjoitti:

Siis keskellä luonnollisten tummatukkaisten tunteisiin ja rakkaus elämäänkin kykenevien oli heidän johtaja, vaalea kuollut eeva.

• Anonyymi kirjoitti:

En ollut Salome... Ymmärsin että olin joku heistä jotka löysivät Jeesuksen tyhjän haudan , ilmeisesti. Olin Susanna, en Joanna enkä Salome. ( Myrhbearers, löysivät tyhjän haudan,
        Neitsyt Maria, siis Jeesuksen äiti Maria ja maria Magdalena ja salome kahden opetuslapsen äiti ja Joanna Kuusaan, Chuzan vaimo, ja Susanna , mainittiin..
        ( oliko muita ? ) ( Muutamia päiviä sitten heräsin uneen jossa sanottiin että olin yhden opetuslapsen äiti, Jaakobin. Salome oli Johanneksen ja Jaakobin äiti ja oli toinenkin Jaakob opetuslapsi. Tänään muuten sanottiin iltalehden kannessa näkyi kaupassa kauppajononossa näin... ( ostin croissantin ja protein vanukkaan ja rasvattoman maidon.. ja vielä kävin hakemassa auringonkukan siemeniä. varikset jakoivat
        croisantin kanssani

nuo ympäristössä olevat ulkomaiset ehkä tai ylipäänsä nuoret kiljahtelevat tuoss a että joku nai että he jaksavat sen mitä kirjoitan ( siis hyväl itsetunnol siis röyhkeydellä tms jollakin tunteella jollakin tavalla ( en tiedä mit'ä he siitä jonkun aktista jossain ( tämnä kun on kirjasto ei täällä ole mutta se tuntuu fyysisesti sukupuolielimissäni vaimeasti fffffff tuo suhisi tuo poika miten v tussa.. joku käytti tuollaisia sanontoja nyt antoi paholainen paha henki nais henki heille joitain sanoja
        Nyt he vähän rauhoittui tasottui taas tuota fffff ääntä voisi liittyä ääliöön isääni joka oli Tsingis Khan raiskasi 500 naista ainakn 500 otti vaimoksi..
        Oli Moses ja Temudzen Tsingis Khan 1100 ( en tiedä miksi Moses kehkeytyi TsingisKhaniksi. ) Kerrottiin että aroilla oli 1100 kaikki uskonnot, kristinusko, budhalaisuus mutta Tsingis oli Tengriin uskova. Tengri jumaluus.
        ( se veriveli Temudzenin se jokin Muktes niminen oli Muhamedin inkarnaatio )
        ( varmastikin. On selvää e ttä oli . ) ( Isäni lähti sinne henkimaailmaan.. eli 82 v ainakin väkivallatonta elämää, silmät saa kyyneliin. )
        Minusta ei ole niin kiva tässä kertoa että Moseksen tytär... Hän ei edes uskonut Jumalaan ( ollut tässä kokemus että hän ilmeni henkenä ja kun sain otettua unilääkkeen hän poistui äiti ... äiti..... huudahtaen. ( olen ollut hänen äitikin joskus . )
        ( hän saattoi olla pöhlin ?? kaikista pojista?? että hänet jätettiin eloon.
        ( se että keisari tms oli määrännyt kaikki poika lapset surmattavaksi. Mooses vain selvisi hengissä kun hänet oli laitettu koriin ja jokeen ja pelastui ja faaraot?? kasvattivat . ( sitten hän l'ähti johtamaan juutalaisia läpi erämaan lienee totta koska olen myös joutunut kävelemään paljon ja isäni tuntui henkenä samaistuvan siinä minuun. ) Hän eli 120 vuotiaaksi, Moses ja valtuutti sitten Joosuan johtamaan ihmiset perille kun ei itse ehtinyt

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tänäään iltalehden etusivulla on, lukee " Olga menehtyi aviovuoteeseen Murtunut aviomies kertoo " Kaupan kassakin tosiaan näytti henkivän että kuvottavaa.
        Ymmärsin että se narttu tahdottiin lähtevän pillu ja pillupäänsä kokien nussintaa.

( jokin tunne reaktio. se sielu menee kokemaan 30 v raiskausta . ) sisimpänsä hitaan kitumalla tuhoutumisen menee kokemaan.
        Aiemmin jo , viimeksi mitä näin ( en ole lukenuthänestä en tiennyt edes että heillä oli kahvila pihallaan ( nyt tuli jossain eteen ohimennen ja ( tiesin ett heillä maatila ja hevosia ja tv s näin he rakensi kanalan pihalleen ?? en siitä eteenpäin kuullut heistä. katselin joskus ruoka resepti kirjaa jonka Olga tehnyt . Valokuvia saattoi olla en muista.. lapsista ja pullasta leivotusta. Niin viimeksi mitä satuin näkemään oli että Olga oli viimeisessä haastattelussa sanonut että hänellä ja Tuukalla vahva eroottinen jokin
        ja että eikö sitä kannattaisi harrastaa ihmisten että "kuka on koskaan katunut että ryhtynyt hommiin " jäi mieleen, hän oli sanonut. Hän tulee katumaan. Niine sieluineen jotka koetti lähettää sen nussivan saatanan autuudessa henkimaailmaan.

( uhkaus vainajalle.. nauratttaaa...... )

• Anonyymi kirjoitti:

Tuli esille että Tuukka oli ilmeisesti raamatun Johannes. Se on tietysti ihmeellistä.
        sellaisen nussinta siis toimi sille nartulle.

• Anonyymi
        STMariaSalome kirjoitti:

En ollut Salome... Ymmärsin että olin joku heistä jotka löysivät Jeesuksen tyhjän haudan , ilmeisesti. Olin Susanna, en Joanna enkä Salome. ( Myrhbearers, löysivät tyhjän haudan,
        Neitsyt Maria, siis Jeesuksen äiti Maria ja maria Magdalena ja salome kahden opetuslapsen äiti ja Joanna Kuusaan, Chuzan vaimo, ja Susanna , mainittiin..
        ( oliko muita ? ) ( Muutamia päiviä sitten heräsin uneen jossa sanottiin että olin yhden opetuslapsen äiti, Jaakobin. Salome oli Johanneksen ja Jaakobin äiti ja oli toinenkin Jaakob opetuslapsi. Tänään muuten sanottiin iltalehden kannessa näkyi kaupassa kauppajononossa näin... ( ostin croissantin ja protein vanukkaan ja rasvattoman maidon.. ja vielä kävin hakemassa auringonkukan siemeniä. varikset jakoivat
        croisantin kanssani

nuo ympäristössä olevat ulkomaiset ehkä tai ylipäänsä nuoret kiljahtelevat tuoss a että joku nai että he jaksavat sen mitä kirjoitan ( siis hyväl itsetunnol siis röyhkeydellä tms jollakin tunteella jollakin tavalla ( en tiedä mit'ä he siitä jonkun aktista jossain ( tämnä kun on kirjasto ei täällä ole mutta se tuntuu fyysisesti sukupuolielimissäni vaimeasti fffffff tuo suhisi tuo poika miten v tussa.. joku käytti tuollaisia sanontoja nyt antoi paholainen paha henki nais henki heille joitain sanoja
        Nyt he vähän rauhoittui tasottui taas tuota fffff ääntä voisi liittyä ääliöön isääni joka oli Tsingis Khan raiskasi 500 naista ainakn 500 otti vaimoksi..
        Oli Moses ja Temudzen Tsingis Khan 1100 ( en tiedä miksi Moses kehkeytyi TsingisKhaniksi. ) Kerrottiin että aroilla oli 1100 kaikki uskonnot, kristinusko, budhalaisuus mutta Tsingis oli Tengriin uskova. Tengri jumaluus.
        ( se veriveli Temudzenin se jokin Muktes niminen oli Muhamedin inkarnaatio )
        ( varmastikin. On selvää e ttä oli . ) ( Isäni lähti sinne henkimaailmaan.. eli 82 v ainakin väkivallatonta elämää, silmät saa kyyneliin. )
        Minusta ei ole niin kiva tässä kertoa että Moseksen tytär... Hän ei edes uskonut Jumalaan ( ollut tässä kokemus että hän ilmeni henkenä ja kun sain otettua unilääkkeen hän poistui äiti ... äiti..... huudahtaen. ( olen ollut hänen äitikin joskus . )
        ( hän saattoi olla pöhlin ?? kaikista pojista?? että hänet jätettiin eloon.
        ( se että keisari tms oli määrännyt kaikki poika lapset surmattavaksi. Mooses vain selvisi hengissä kun hänet oli laitettu koriin ja jokeen ja pelastui ja faaraot?? kasvattivat . ( sitten hän l'ähti johtamaan juutalaisia läpi erämaan lienee totta koska olen myös joutunut kävelemään paljon ja isäni tuntui henkenä samaistuvan siinä minuun. ) Hän eli 120 vuotiaaksi, Moses ja valtuutti sitten Joosuan johtamaan ihmiset perille kun ei itse ehtinyt

Yhteen sattumaa 1000 vuoden takaa. Meikä ollut Temuijin vaimo Nölte jonka Temuiji nouti Nölten ollessa 16v. Olikohan jotain 4v.kaapattuna vihollisjoukkojen luona.
        Vähän sekavaa Tsingis Kaanilla olis ollut Nölte niminen vaimo. Ei siitä sen enempää kunhan reagoin.

• Anonyymi

Miehessä, että uskaltaa olla oma itsensä on lojaali ja rehellinen aikuinen ja pieni pilke silmäkulmassa. Ottaa toisen/toiset huomioon, niin kohteliaisuudella kuin ystävällisyydelläkin. Pyrki sitä kohti mitä haluaa, polkematta muita jalkoihinsa jne. noilla pääsee jo hemmetin pitkälle... ainakin mun kanssa.

• Anonyymi

Syön sut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syön sut

Maistun pahalle, kaikelle ihovoiteelle ym. lisäksi olen hyvin sitkeä.

• Anonyymi

Miehen suonikkaat käsivarret ja suonikas 🍆🥵

• Anonyymi

Ja osa ei hiffaa ironiaa edelleenkään ei se mitään lapset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja osa ei hiffaa ironiaa edelleenkään ei se mitään lapset

Mitä hemmetin ironiaa? Kyllä tuollaiset suonikkaat, auringonpaahtamat käsivarret vetoaa aikuiseen naiseen. 😍🫣Ei varmaan feminiinisiin poitsuihin mieltyneihin tietenkään.

• Anonyymi

Hänellä on. Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmetin ironiaa? Kyllä tuollaiset suonikkaat, auringonpaahtamat käsivarret vetoaa aikuiseen naiseen. 😍🫣Ei varmaan feminiinisiin poitsuihin mieltyneihin tietenkään.

Taitaa vedota myös pienessä luukussaan naiseksi pukeutuvaan käppänään siellä tuuuussulan seudulla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos haluavat stretsailla gubbe, kehorauhaa kato

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos haluavat stretsailla gubbe, kehorauhaa kato

On nykyään prinsiippi

• Anonyymi

silmät ja luonne. ❤️

• Anonyymi

Ei tuohon ole mitään "oikeaa" vastausta. Mieltymykset ovat henkilökohtaisia.

• Anonyymi

Olisin voinut vastata tähän täysin eri tavoilla eri ikävaiheissa. Mieltymyksetkin muuttuu.

• Anonyymi

Etenkin nainen on kumppaninsa suhteen amorfinen (amorphous), kuin neste tai kaasu. Nainen asettuu uuden miehensä edellyttämään rooliin kuin neste asettuu kuppiin, kaikissa ikävaiheissaan kun hän vielä on seksuaalinen. Minun kaunotarmieltymykseni ei ole juurikaan muuttunut, sitten ex1:n joka oli 12v, iän osalta kaunotar voi nyt tosin olla jopa 7 vuotta vanhempi.

• Anonyymi

Älä nä muuta sano. Ulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin nainen on kumppaninsa suhteen amorfinen (amorphous), kuin neste tai kaasu. Nainen asettuu uuden miehensä edellyttämään rooliin kuin neste asettuu kuppiin, kaikissa ikävaiheissaan kun hän vielä on seksuaalinen. Minun kaunotarmieltymykseni ei ole juurikaan muuttunut, sitten ex1:n joka oli 12v, iän osalta kaunotar voi nyt tosin olla jopa 7 vuotta vanhempi.

No osaakko sää sitte kaasupullon vaihtaa?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Femakonkaakatusta! Naisen kauneus (siis nuoruus, hoikkuus, vähäpainoisuus, tatuoimattomuus, naisellisuus, fenimiinisyys, pitkätukkaisuus, vaaleahiuksisuus, naisenpituisuus, ym.) on miehellä evoluutiossa kehittynyt porttiehto. Jokainen mies edellyttää naiseltaan paljon erilaisia piirteitä ja taitoja, ei pelkästään kauneutta.

• Anonyymi

Empaattinen itsevarmuus on seksikkäintä mitä tiedän. Edes ulkonäön ei tarvitse olla kummoinen mutta tuollainen ominaisuus vetää puoleensa.

• Anonyymi

Mitä on empaattinen itsevarmuus? Tarkoitatko miehellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä ja naisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää arvonsa, ei vähättele itseään eikä muita....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ksi mikään ylimielinen mulk junoukaan? Mahtavaa guben juttukaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä että mies itsevarmasti nappaa tarjoilijalta laskun ja maksaa sen kokonaan empaattisesti.

• Anonyymi

Jos minä hommaisin vaimon, niin hän olisi anteeksiantavainen, lempeä, uskollinen ja aidosti minua rakastava. Mutta en ole hommaamassa, kun se on liian vaikeaa kun älyttömyys osamääräni on varmaan 180.

• Anonyymi

Ei riitä!

• Anonyymi

Eli lyhyt ois kukoistusaika ns? 😆

• Anonyymi

Laiha nainen

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jaksatte kyl sit nyt yrittää.

• Anonyymi

Niin, entisajan ihan normaali on nykypäivän laiha.

• Anonyymi

Ei yhtään mikään.

• Anonyymi

Miehestä seksikkään tekee :
      Ikä, alle 30 v
      Rikkaus, miljoonaomaisuus tai enemmän
      Koulutus, vähintään inssi
      Pituus 180 +
      Lihakset, mitä isommat, niin sitä parempi.
      Renttumaisuus, 100 %
      Väkivaltaisuus 95 %
      Jos on edellisten lisäksi vielä julkkiskin niin paketti alkaa olemaan kasassa.

Naisesta seksikkään tekee, että nainen on syntynyt naiseksi.

• Anonyymi

Joo o, positiivisuus on penaalista

• Anonyymi

Osui, olen juuri tuollainen nainen, tai siis olen syntynyt naiseksi, mutta nyt tilanteet hieman muuttuneet, ei kai se haittaa.

• Anonyymi

Tuosta listasta huomaa et rima on aika alhaalla, keskimääräinen mies kelpaa, ei tarvitse olla sitä jotain, mitä vain muutamissa on.

• Anonyymi

Siis natsi.😊

• Anonyymi

Hoikka jaisot rinnat

• Anonyymi

Jotka aina roikkuu.

• Anonyymi

Kyllä se on katsojan silmissä se ajatus.

• Anonyymi

Miehestä tekee viehättävän hymyilevä hieman kujeileva olemus, tummat piirteet, hymy kuopat ja naururypyt.

• Anonyymi

Tummat piirteet tarkoittaa tummia kulmakarvoja ja tummia hiuksia, tummaa partaa. Dorka.

• Anonyymi

Niin että sais olla gubbe vaikka välikaukasialaisia piirteitä

• Anonyymi

Tuleva Naiseni on juuri sitä! En arvostele tai vertaa häntä kehenkään muuhun. Kauneus on silmissäni ja sydämessä. En tarvitse vertauskuvia enkä toisten mielipiteitä... hän on juuri mitä tarvitsen ja jos se on minusta kiinni en käsistäni päästä koskaan. Kyllä se rakkaus ravistelee miestäkin, kun kohdalle osuu n>m

• Anonyymi

Anteeksi! Nimimerkit meni 23,14 väärin päin, siis mieheltä> naiselle

• Anonyymi

Ja sinun nii fiksu piti olla

• Anonyymi

Ryhdikäs ja rintava lakimiesnaiseni on 10+

• Anonyymi

Oisko heti kotitöitä?

• Anonyymi

Molemmissa viehättää ja on seksikästä ihan samat asiat ja piirteet, en ala erittelemään sen enempää.

• Anonyymi

kunnon nainen eikä mikään hömpänpönppä.

• Anonyymi

naisissa hyvännäköistä on tietysti naisellisuus sekä muodot. kunnon tissit ja perce. noiden takia moni homo mies on tykännyt musta. ei haittaa;). niin ja miehissä lihakset, näkyvät suonet käsissä ja pyhimmässä. pituus 180-> ja isokokoisuus plussaa tietysti ihan vain koska en ole itte pieni nainen

• Anonyymi

ja siis… katson ihmisiä sukupuolta katsomatta. välillä vaan tulee semmosia energioita vastaan että menee ihan sekasin. eikä siinä edes ajattele pyllyä tai lihaksia sitten.

• Anonyymi

Mun mielestä taas suonikkaat käsivarret on iljettävät ja lihaksikkuus epämiellyttävää sekin. Ja pituudella ei oo väliä, kunhan on mua pidempi, eli väh. 165 cm.

Just tämän takia tällaiset aloitukset on turhia, kun ei mitään yleistä standardia seksikkyydelle ole. Kaikki tykkää siitä mistä tykkää, ja kun johonkin ihastuu, niin siinä saattaa omatkin "taipumukset" heittää häränpyllyä. Kun ei se siitä ulkonäöstä loppujen lopuksi ole kiinni.

Periaatteessa tykkään vähän pulleroista/jykevistä sinisilmäisistä miehistä, mutta sitten rakastuin hoikkaan ruskeasilmäiseen, joten se siitä mieltymyksestä sitten😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä taas suonikkaat käsivarret on iljettävät ja lihaksikkuus epämiellyttävää sekin. Ja pituudella ei oo väliä, kunhan on mua pidempi, eli väh. 165 cm.

Just tämän takia tällaiset aloitukset on turhia, kun ei mitään yleistä standardia seksikkyydelle ole. Kaikki tykkää siitä mistä tykkää, ja kun johonkin ihastuu, niin siinä saattaa omatkin "taipumukset" heittää häränpyllyä. Kun ei se siitä ulkonäöstä loppujen lopuksi ole kiinni.

Periaatteessa tykkään vähän pulleroista/jykevistä sinisilmäisistä miehistä, mutta sitten rakastuin hoikkaan ruskeasilmäiseen, joten se siitä mieltymyksestä sitten😆

Niin sehän on ku hedelmäpeli ennen vanhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sehän on ku hedelmäpeli ennen vanhaa

Mee sä joku sillä vaiks

• Anonyymi

Oikeassa hetkessä yllätyksellisyys, jossain toisessa harkittu tahattomuus ja naisellisuudella kujeilu. Hymy sekä hieman ujo agressiiviseen suuteluun valmistuminen. ❤️

• Anonyymi

Ny kuulostaa biakselta tulkinnalta

• Anonyymi

"hieman ujo agressiiviseen suuteluun valmistuminen"

En halua edes tietää mitä tuo tarkoittaa... 🤢

• Anonyymi

• Anonyymi

Isot utareet ja timmi perä ja miehellä maskuliininen lihaksikas kroppa, saa olla rintakarvaa ja iso ja suonikas työkalu.

• Anonyymi

Molemmat siis jotain sarjakuvahahmoja.

• Anonyymi

Tom of Finland.

• Anonyymi

Hän on seksikäs ja erottinen. Solakka vartalo, kiinteä liikunnallinen peppu, puoleensavetävä, koko ajan mielessä pysynyt ihanuus.

• Anonyymi

Lähekkö viettämään kirjoittaja mun kanssa kuherruskuukautta❤️🤭

• Anonyymi

Molemmista strutsinaivoisuus venuksen/adoniksen kroppa hä menikö perille? Täh? Kaikenlainen muu on kieroilua.

• Anonyymi

Ei tartte olla filosofi. Riittää, kun ymmärtää antaa. Vai mitä lottamari, mandyamadina ja alisa..

• Anonyymi

Molemmissa sukupuolisssa viehättää pehmeän intohimoinen rakastelija. Pitää voida kunnioittaa ihmisenä.

Miehissä lempeys kasvoilla, lämpö silmissä, saa olla pullukka, lihasta siellä alla sen verran että jaksaa itsensä kantaa. Vastuuntunto ehdoton ominaisuus, muut jää auttamattomasti aivan heti ulkopuolelle eikä sisälle enää pääse. Mukavan näköinen pylly. Rehellinen ja luotettava.

Naisissa kujeileva luonne ja kaunis loiste kasvojen alueella. Hiukset, joillakin vaan on hiuksissa sitä jotain. Näpäkät pakarat joita katsella ajan kuluksi vaikka ruokaostoksilla. Voimakastahtoinen mutta lempeä luonne. Joustava ja omanarvontuntoinen. Positiivinen suhtautuminen tanssiin vaikka ei osaisi. En minäkään osaa. Rehellinen itselleen.

• Anonyymi

Varmaankin bi-homon lausunto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin bi-homon lausunto?

Heh heh

• Anonyymi

No tietennii rinnat ja perce sekä kaonisnuamavärkki sen lisäks vielä
      - kävelytyyli
      -normaalit huulet ileman kamelitäytteitä
      -kohtalaisen levvee ja sopusuhtanen peräsin
      -siniset silmät
      -blondihiukset
      -ihanat kädenliikkeet
      -koko olemus kiihoittava
      sekä nainen joka osaa hurmata miehen sellanen on seksikäs

• Anonyymi

Minä tykkään afrikkalaisista, tai latinoista.

• Anonyymi

Siniset silmät JA ISO NÄYTTÄVÄ PULLEA NOKKA, jossa on pituutta eestä ja leveyttä päässä🩷❤️😳

• Anonyymi

no se on se silmien pilke ja sinine väri -tuimanaine

• Anonyymi

Noh tietenkin naisesta tekee seksikkään...kukka mekko.

• Anonyymi

Nahkahame ja. Saappaat piiska ja ketju

• On liian paljon ihmisiä. Ei voi olla 8 miljardia. Intiim elämän voisi periaatteessa kokea ehkä pari kertaa olen ajatellut ( ja laskea että se on niinä varmoina päivinä että ei synny ei hedelmöity. ) Mutta itselleni sanoisin että olin niin pahoin raiskattu edellises elämäs ( 1900-2000 ajan elämässä että sanon että et koe kertaakaan sitä intiim elämää. ( että myös se on paljon voimakkaampi ja suurempi kuin kykenet tuntemaan et voi olla kykenevä siihen sielu tuhottuna, kidutettuna. Olet kironnut joka raiskauksen aikan a ( kaiken ) myös Jumalan ja syystä.
      Jumala ei voinut luoda sitä mitä sinulle antoi tapahtua.
      Eilen tuli esille keksit v 2025 laitata googleen kysymyksen onko avaruus asemien astronauteilla ollut seks avaruusasemalla. Ja siel kerrottiin
      1996 olivat tehneet sukupuoli aktia avaruudessa ja silloin juuri alkoi raiskaus 1997. Kirosit välittömästi avaruus asemien olemassa olon. Heillä ei ole oikeutta niihin.

( Yritän kirjoittaa tulevalle itselleni. )

• Anonyymi

Viehättävän, halutun, seksikkään ja himoitun tekee naisesta pikkuinen biologinen ikä (10+), pikkuinen massa (BMI alle 19), naiselliset pikkutisulit, naisellinen kapea vyötärö, naiselliset pikkupakarat, naisellisen hoikat reidet, naisellisen hoikat sääret, naisellisen hoikat nilkat, naisellisen pieni kengännumero, naiselliset pikkuvarpit, naiselliset alaraajojen q-kulmat, naisellisen pituiset hiukset luonnollisella värillään joka on vaalea, naisellisen tatuoimaton ja rei'ittämätön iho, sekä se kuinka naisellisen viehättävästi hän paljastelee paikkojaan.

• Anonyymi

Mieheni se on melko tärkeäksi todettu asia mielenterveytenikin kannalta

• Anonyymi

Kostea kirnu ja pehmeyttä on naisen kriteeri mulle!

• Anonyymi

Aitous, rehellisyys, luotettavuus, huumori. Älykkyys ja vakaus. Egolla ei voita koskaan, ei mies eikä nainen.

• Anonyymi

Mielestäsi kuka on egoillut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäsi kuka on egoillut?

Omalla kohdallani, en egoillut vaan pidin omista rajoistani kiinni. Ne ylitettiin ymp. Niin se oli sitten siinä.
        Nainen olen

• Anonyymi

Egoilu on ihan vihoviimeinen ja todellinen tunteen tappaja. Siitä on seksikkyys hyvin kaukana. Ei voi arvostaa sellaista ihmistä.

• Anonyymi

Normaalipainoiset ihmiset ilman helvetin rumia tatskoja on kauniita.

• Anonyymi

Hoikka nainen isoilla rinnoilla on aina kaunis.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      496
      8658
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      127
      5950
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      321
      4995
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      59
      4667
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      74
      4216
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      164
      3982
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      172
      3818
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1778
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      99