Kiltit saavat lahjoja.
Saako Tuhmajärveläiset Jouluna risuja
17
1009
Vastaukset
- Anonyymi
Timo jakaa kaivolla loppaiseen
- Anonyymi
Timo jakaa luutii niin mie oun kuullu tohmajärven tunnus sana huastoko k marketissa s marketissa kaivolla koira puistossa siion temppelissä Puolen tunnin käyttöopastus nyt tul mieleen paikallinen taksi.torilla huutel! niin huastovat kuulin miekii.
- Anonyymi
Puheenjoh revi siitä huumorii.
- Anonyymi00021
Anonyymi kirjoitti:
Puheenjoh revi siitä huumorii.
Timolla on entisii ja huulet tötteröllä ,
- Anonyymi00024
HYVÄT YSTÄVÄT JA RAKKAAT TYHMÄT.? VAIN JA AINOSTAAN SKOTIT OVAT KILTTIÄ MIEHIÄ ,HEILLÄ ON MEKOT PÄÄLLÄ ILMAN ALUS HOUSUJA , NET VIELÄ PILLIÄ SOITTAA JA KÄVELEE 1 METRISES LUMI HANGES ,MAKUMUTTERI PIRTÄÄ PALUU REITIN.
- Anonyymi
Ei voi kuin ihmetellä noita juttuja tällä palstalla . Onkohan kirjoittajalla kaikki kohdallaan .
- Anonyymi
Timo on kiltti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo on kiltti.
Timo tietää varpuja jakaisaa osatto mille ei tule kuulonkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo tietää varpuja jakaisaa osatto mille ei tule kuulonkaan.
Puunkanto kassit mukaa tyhjät purkit pois،
- Anonyymi
Ei oo hourulassa höpisee.Hihna hypänny pari pykälää yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo hourulassa höpisee.Hihna hypänny pari pykälää yli.
Timon toive kappale varpunen koulu aamuna
- Anonyymi
Siinä kunnassa on kaikki kunnossa eiku luutimaa timo kaa kaivolla huolto pelaa zemppiä!!!!!
- Anonyymi
Kaivolla lepakko luola levittäät vesi kauhuu!!!
- Anonyymi00015
11 kuukautta ollaan tuhmia ja vain 1 kuukausi kilttinä.
- Anonyymi00022
Kuukaus t-järvellä on elin kautinen.
- Anonyymi00019
Timo saa yrittäjä palakinon huuliaa pitänä kiinni!
- Anonyymi00023
Kunnan hallitus sai ainakin risuja
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393