Hankkikaa itsellenne joululahja

Anonyymi-ap

Annetaan jokainen itsellemme joululahja 🎁: lähestytään sitä henkilöä, joka kiinnostaa.

(Toki sillä varauksella, että se on fyysisesti mahdollista: jos on yhteystiedot tai joku yhteys tai mahdollista saada ne, eikä ole jo saanut pakkeja; ei lähestytä varattuja tai laittomia tai muuten sopimattomia (suojaikäraja, haavoittuvainen asema tms.) )

Tuli mieleen tuosta keskustelusta, että mitä olette oppineet itsestänne tai muista täällä palstalla. Siellä oli aika surullisia juttuja.

Lähestyin kaivattua itse aiemmin syksyllä, mutta en saanut vastausta. Hän ei ollut lukenut viestiä. Ei varmaan enää käytä ko. sosiaalista mediaa. Muita yhteystietoja ei ole. Hän pystyisi ottamaan minuun yhteyttä, mutta ei ole ottanut ja nyt on mennyt niin pitkä aika, että tuskin koskaan ottaakaan. Aion mennä eteenpäin. Menen huomenna juttelemaan kiinnostavalle tyypille, jonka tapasin jokin aika sitten, jos ollaan molemmat huomenna paikalla. Muuten sitten seuraavalla kerralla. Ja pyydän puhelinnumeroa. Toivottakaa onnea! 🫡

10

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti menee hyvin

• Anonyymi

Täytyypä tehdä joku hyvin edistynyt kysymys ja sitten vain odottelemaan..

• Anonyymi

Mun lahja itselleni voi olla se, et uskon, että tää jää tähän. Et mä sain hänestä kivan ihmisen elämääni ja sen pitää riittää. Ehkä mun pitää yrittää siirtää tunteet johonkin toiseen mieheen, jotta pääsen näistä tunteista.

• Anonyymi

Tärkeintä, että ei jää yksin, vaan antaa myös muille mahdollisuuden, jos ensimmäinen ei onnistu. Ei ole hyvä odottaa ikuisesti. Elämä saattaa muuten jäädä elämättä. Tsemppiä!

• Anonyymi

Onnea!

• Anonyymi

Paljon onnea ja tsemppiä! Tämä aloitus valitettavasti menee monilta ohi, koska suurin osa täällä kaipaa varattuna tai varattua, yleisemmin sekä että.

• Anonyymi

Tämä totta, koska suurin osa ihmisistä ketä elämässä kohtaa ovat varattuja ainakin jossain vaiheessa. Ja aluksihan sitä kohtaa ihmisen.

• Anonyymi

Se on harmi. Toivottavasti porukat saavat järjestettyä ihmissuhteensa. Jos nykyinen suhde on huono, pitäisi olla rohkeutta lähteä ennen kuin aloittaa uuden suhteen.

• Anonyymi

Voi ne varatutkin selvittää välinsä. Aika harvoin niistä jutuista mitään suhdetta tulee.

• Anonyymi

Kiitos onnentoivottajille. Katsotaan miten käy. Olen itse ollut pelkuri koko tähän astisen elämäni ja odottanut "elämän alkamista" aivan liian kauan. Olen menettänyt paljon hyviä mahdollisuuksia ja hetkiä, jotka nyt olisivat hyviä muistoja, jos olisin silloin uskaltanut tarttua tilaisuuteen.

Toivottavasti muutkin uskaltaisivat. Nämä palstan aloitukset ovat oikeasti aika surullista luettavaa. Ja varsinkin, kun samat aiheet toistuvat viikoittain. Ja samat henkilöt vastaavat niihin viikoittain, kuukausittain, vuosittain...

ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      97
      3988
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3337
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      131
      2658
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      232
      2115
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      92
      1889
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      100
      1833
    7. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1819
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      115
      1638
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1321
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1232
    Aihe