Vaadinko liikaa?

Anonyymi-ap

Haluaisin miehen jonka kanssa olisi hyvä olla; nauraa, puhua suoraan kaikesta, jakaa asioita ja näyttäisi että rakastaa minua.
Sellainen mies on unelmani.

33

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Et, Vaadi liikoja, nuo on normaalit tunteisiin liittyvät asiat, jos noita ei mitä luettelit se epänormaalia. Mielipiteeni on jos noita et löydä suhteesta, kannattaa suhde lopettaa hyvissä ajoin. Koska on vielä sinullekkin ihminen joka rakastaa ja tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Sinun ei tarvitse jännittää hänen seurassa, voit olla ihan oma itsesi. Toivotaan että kohdallesi sattuu juuri tuollainen, mitä luetteli tuossa.

• Anonyymi
      UUSI

Jos olet runsaasti ylipainoinen niin tuo tulee jäämään sinulta saavuttamatta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei pidä paikkaansa. Ylipaino ei estä rakastamista eikä rakastetuksi tulemista. Pinnalliset ihmiset se voi karsia pois, mutta se ei ole huono asia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ylipaino ei estä rakastamista eikä rakastetuksi tulemista. Pinnalliset ihmiset se voi karsia pois, mutta se ei ole huono asia.

Se että mies edellyttää naiseltaan kauneutta, naisellista naisellisuutta, feminiiniyttä, ei alkuunkaan tarkoita että mies olisi pinnallinen mies.

Lähes jokaiselle miehelle naisen naisellinen kauneus on porttiehto, sellainen mies on esteettinen mies, kauneutta arvostava mies.

Käsite "pinnallisuus" tarkoittaa jonkin asian, kuten tutkimuksen, käsittelyä/tarkastelua/läpikäyntiä pinnallisesti, pintapuolisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se että mies edellyttää naiseltaan kauneutta, naisellista naisellisuutta, feminiiniyttä, ei alkuunkaan tarkoita että mies olisi pinnallinen mies.

Lähes jokaiselle miehelle naisen naisellinen kauneus on porttiehto, sellainen mies on esteettinen mies, kauneutta arvostava mies.

Käsite "pinnallisuus" tarkoittaa jonkin asian, kuten tutkimuksen, käsittelyä/tarkastelua/läpikäyntiä pinnallisesti, pintapuolisesti.

Aika monellekin miehelle muodokkaammat naiset ovat toivottuja ja heitä hoikemmat eivät näiden silmissä kauniita ole. Kaikille on joku.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipainoinen voi ihan hyvin olla myös kaunis, naisellinen ja feminiininen.

On hyvin pintapuolista karsia pois kaikki naiset, joiden painoindeksi on yli 25. Sama koskee tietysti toista sukupuolta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiska lihavuuslyllertäjä ei ansaitse rakkautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiska lihavuuslyllertäjä ei ansaitse rakkautta.

Sellainen tyyppi joka kirjoittaa johonkin netin syövereihin tällaista ei ainakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos hän, fyysisesti kaunis nainen tai mies menettää tuon fyysisen kauneutensa. rakkaus loppuu siihen. Minun mielestä rakkaus kohdistuu johonkin muuhun, sieluun/ytimeen/olemiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos hän, fyysisesti kaunis nainen tai mies menettää tuon fyysisen kauneutensa. rakkaus loppuu siihen. Minun mielestä rakkaus kohdistuu johonkin muuhun, sieluun/ytimeen/olemiseen.

Koska himot ja puhtaasta velvollisuudesta tehdyt teot ovat eri asia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska himot ja puhtaasta velvollisuudesta tehdyt teot ovat eri asia.

Ja muut aisti-ilot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muut aisti-ilot.

Vaikka toki niistäkin, kuka mistäkin -kosketus, maku, haju, visuaalinen, ääni - on kiva nauttia. Mutta mielestäni tuo rakkaus on niistä erillinen tuntemus. Se tärkein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka toki niistäkin, kuka mistäkin -kosketus, maku, haju, visuaalinen, ääni - on kiva nauttia. Mutta mielestäni tuo rakkaus on niistä erillinen tuntemus. Se tärkein.

Tai voi tuntua noissakin voimana.

• Anonyymi
      UUSI

Et vaadi liikaa. Älä tyydy mieheen joka ei välitä sinusta eikä huomioi sinua, sillä tavalla saa vain mielenterveysongelmia

• Anonyymi
        UUSI

Ja sellainen kannattaa kans monologisetä eli aapee kattoa jota kestää selvinpäin1

• Anonyymi
      UUSI

Eikös nuo ole ihan normaaleja asioita.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö nämä palstaäijän selostukset ala olla jo liian latteita kommentoitavaksi?

• Anonyymi
      UUSI

Vaadit jos et itse pysty samaan

• Anonyymi
      UUSI

Et vaadi liikoja. Se mitä kerrot on vähimmäisvaatimus.

• Anonyymi
        UUSI

Mihinkä niistä pystyt edes itse yleensä mielistely johtuu halusta saada pillua jos kyse miehestä sitä en ole vielä oppinu miksi nainen mielistelee ei ole sillai sattunu kohdalle naista joka mielistelis mu voisin olettaa että siksi jotta saa sen mitä haluaa ja saatuaan onkin täysin päinvastainen kuin mitä antoi olettaa itsensä olevan mu kukin tekee elämällään mitä haluaa niin hän mäkin olen tehny miksi siksi että naiset ny tuppaa vaatimaan enemmän kuin mitä itse pystyvät antamaan en sillai si välitä edes

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkä niistä pystyt edes itse yleensä mielistely johtuu halusta saada pillua jos kyse miehestä sitä en ole vielä oppinu miksi nainen mielistelee ei ole sillai sattunu kohdalle naista joka mielistelis mu voisin olettaa että siksi jotta saa sen mitä haluaa ja saatuaan onkin täysin päinvastainen kuin mitä antoi olettaa itsensä olevan mu kukin tekee elämällään mitä haluaa niin hän mäkin olen tehny miksi siksi että naiset ny tuppaa vaatimaan enemmän kuin mitä itse pystyvät antamaan en sillai si välitä edes

Mitäs mielistelyä siinä on, jos kumpikin osoittaa tunteensa toistaan kohtaan ja ovat kykeneviä avoimeen keskusteluun?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs mielistelyä siinä on, jos kumpikin osoittaa tunteensa toistaan kohtaan ja ovat kykeneviä avoimeen keskusteluun?

Ei, Kaikki katso ihmisten painoa tai kiloja, eikä kulje mittanauha kädessä mittaillen ihmistä. Mielestäni seurustelu perustuu 30 prosenttia ulkoisiin tekijöihin, 70prosenttia ihmisen sisäisiin. Eli arvoihin joita itse arvostan ihmisessä, on luotettava, osaa keskustella, näyttää oman Rakkauden ihmiselle, arvostaa toista ihmistä sellaisena kuin hän on. eikä koita muokata hänestä itsensä näköistä, Koska jokainen on oma persoona, niin naiset kuin miehet, eikä ihmisen persoonaa pidä tukahduttaa. Esimerkiksi oma näkemys naisesta ei perustu mihinkään fitnes muottiin, se on kokonaisuus sielua myöten. En, koskaan voisi seurustella naisen kanssa joka on sieluton, koska toisen ihmisen sielun oppii tuntenmaan siinä on tärkeä osa ihmistä. Ei, pelkkä kiloihin tai vyötärön ympärykseen tuijotus. Pitää osata katsoa ihmisen sieluun, tuntea ihmisen herkkyys, sekä ihmisen mielentuska. Rakkaus ei ole mikään fitnes tapahtuma jossa katsotaan ihmisen ulkokuorta, unohtamatta sitä tärkeintä miltä ihminen tuntuu sisältä. Vaikka maailman kauneimmat naiset lähestyisi minua, minä en tuntisi heitä mitään. Koska en tunne heidän sielua. Siksi he olisi minulle sieluttomia. Vaan ihminen joka näyttä osan sielustaan, luovuttaa sitä minulle joko tietäen tai tiedostamatta. Hänestä minun sydä ja sielu löytää elämänsä Rakkauden. Ja Näitä kertoja ei tule montaa kertaa elämässä, siksi niistä pitäisi pitää kiinni. Ihminen ilman sielua onkuin vain tyhjät kuoret.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, Kaikki katso ihmisten painoa tai kiloja, eikä kulje mittanauha kädessä mittaillen ihmistä. Mielestäni seurustelu perustuu 30 prosenttia ulkoisiin tekijöihin, 70prosenttia ihmisen sisäisiin. Eli arvoihin joita itse arvostan ihmisessä, on luotettava, osaa keskustella, näyttää oman Rakkauden ihmiselle, arvostaa toista ihmistä sellaisena kuin hän on. eikä koita muokata hänestä itsensä näköistä, Koska jokainen on oma persoona, niin naiset kuin miehet, eikä ihmisen persoonaa pidä tukahduttaa. Esimerkiksi oma näkemys naisesta ei perustu mihinkään fitnes muottiin, se on kokonaisuus sielua myöten. En, koskaan voisi seurustella naisen kanssa joka on sieluton, koska toisen ihmisen sielun oppii tuntenmaan siinä on tärkeä osa ihmistä. Ei, pelkkä kiloihin tai vyötärön ympärykseen tuijotus. Pitää osata katsoa ihmisen sieluun, tuntea ihmisen herkkyys, sekä ihmisen mielentuska. Rakkaus ei ole mikään fitnes tapahtuma jossa katsotaan ihmisen ulkokuorta, unohtamatta sitä tärkeintä miltä ihminen tuntuu sisältä. Vaikka maailman kauneimmat naiset lähestyisi minua, minä en tuntisi heitä mitään. Koska en tunne heidän sielua. Siksi he olisi minulle sieluttomia. Vaan ihminen joka näyttä osan sielustaan, luovuttaa sitä minulle joko tietäen tai tiedostamatta. Hänestä minun sydä ja sielu löytää elämänsä Rakkauden. Ja Näitä kertoja ei tule montaa kertaa elämässä, siksi niistä pitäisi pitää kiinni. Ihminen ilman sielua onkuin vain tyhjät kuoret.

Alun alkaen vastasin ap:n alkuperäiseen kysymykseen, jossahän kysyi vaatiiko liikoja. En maininnut mitään kehonpainosta tai kehonmallista.
        Kokemukseni mukaan, jotkut jopa nauttivat syöttämisestä ja mahdollisimman tuhdista vartalosta. Itse vältän heitä sillä en tarvitse enää yhtäkään kiloa lisää painoa.

• Anonyymi
      UUSI

Minun mielestä ihmisten pitää tehdä töitä sen eteen, että olisi sellainen ihminen joka houkuttelee sitä sinun unelmiesi kumppania. Siihen ainakin itse pyrin. Muuhun kun ei voi vaikuttaa kuin omaan itseensä.

• UUSI

Töitä? Mulle tulee mieleen, että rupeet tekeen jotain remonttia, kun tapaat mielyttävän ihmisen?

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Töitä? Mulle tulee mieleen, että rupeet tekeen jotain remonttia, kun tapaat mielyttävän ihmisen?

Eiköhän jokaiselle ole hyväksi kehittää itsessään niitä piirteitä, joita toivoo myös tulevalta kumppaniltaan. Esimerkiksi lojaalius, itsevarmuus, sosiaalisuus ja jos esimerkiksi arvostaa verbaalista lahjakkuutta ja keskustemista, niin eipä haittaa yrittää kehittää samaa ominaisuutta myös itsessän. Liikunnallinen tahtoo usein myös liikunnallisen (silloin, kun ei ole kyse Tinderin kiertoilmauksesta hoikalle). Yleisesti ottaen sen elämäntyylin ja arvojen toteuttaminen, jotka vastaavat omia toiveita, auttaa myös löytämään kumppanin, jonka kanssa arvot ja elämäntapatoiveet osuvat yksiin. sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Aivan kaikki lähtee luottamuksesta, jonka päälle voi rakentaa haluamiaan asioita. Jos ajatellaan koko elämää ja kaikkia eläviä olentoja. Jonkinlainen pieni luottamus täytyy olla kaikkien elävien kohdalla, muutenhan ne tuhoaisivat hetkessä toisensa.

• Anonyymi
      UUSI

Voin aloittaja sanoa, että niitä miehiä on, mutta kultakimpaleita harvassa. On ne petipuuhatkin tärkeitä muttei välttämättä jokapäiväistä. Kun ikää tulee niin jotenkin korostuu ne tunnepuolen asiat tärkeimmäksi. Se ystävyys ja luottamus naisen ja miehen välillä korostuu. Nuorena ne petihommat taisi olla ykkösasia ja aamulla kevyt oven avaus ja kotiin. Ei silloin rakkautta ja syvällisiä juteltu. Vanhempana se yhdessäolo ja turva korostuu... olla toisen läsnä ja jakaa tunteet ja surut. Miehenä voin sanoa, että olet kyllä asian ytimessä ja toivon toiveesi toteutuvan. Ystävyydellä ja kaiken hyvän toivossa. >mieheltä

• Anonyymi
      UUSI

Radiotaajuuksien Järviradion lauluihin voi kyllästyä.

• Anonyymi
      UUSI

Saat sellaisen jos vain itse pystyt täyttämään samat vaatimukset ja näytät esimerkkiä.

• Anonyymi
        UUSI

Rakastuminen ei toimi logiikalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuminen ei toimi logiikalla.

Ööh, mites se rakkaus sitten toimii?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ööh, mites se rakkaus sitten toimii?

Etkö ole koskaan rakastunut ihmiseen, jonka kohdalla järki on myöhemmin laittanut jarrut päälle?

Mutta ei rakastuminen tapahdu sillä perusteella, että kumpikin täyttää listauksen samat kohdat. Se on mysteeri kuinka toisinaan rakastuu heihin, jotka omaavat täsmälleen päinvastaiset vahvuudet kuin mitä itsellä on (väitän, että tämä on lähestulkoon aina kestävin suhde) ja toisinaan heihin, jotka ovat samankaltaisia, jolloin lopulta ärsyyntyy siihen, että puolisolla on samat heikkoudet, kuin itsellä.

Toisinaan ei edes tiedosta mihin rakastui ja joskus jälkikteen on vielä enemmän äimistynyt aiemmista tunteistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2558
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1643
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1017
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      952
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe