Mikä tässä elämässä ja maailmassa erityisesti kyrsii ja ärsyttää?
Mikä kutakin erityisesti ottaa aivoon?
28
414
Vastaukset
- Anonyymi
Haluja olisi ja meisseli toimii mutta emännät puuttuu
- Anonyymi
Tyhmät kysymykset.
- Anonyymi
Kaarisilta! 🫤
- Anonyymi
Liian paljon ryssiä.
- Anonyymi
Muraalit ja liian monet padel-hallit (Imatra).
- Anonyymi
Krapulajökötys
- Anonyymi
Radion musiikkitarjonta. Pelkkää toistensa kloonien nuorten naisten vinkumista parisuhde asioistaan. Täysin idioottimaista tuotantoa. Ennen taiteelliset ja osaavat ihmiset teki musiikkia, nyt sitä tekee imbesillit.
- Anonyymi
En ymmärrä tätä vinkumista. Ennen naiset edes lauloivat ja monet naiset laulavat vieläkin paitsi ei suomalaiset
- Anonyymi
Kohta on monta valmista siltaa rinnakkain, mitä sitä oikein kulkis?
- Anonyymi
Mollivoittoisuus. Miksi ei voi esim. kysyä, mikä tässä maailmassa on erityisen kaunista?
- Anonyymi
Tyhmyys! Käpykaarti ja liika hyväuskoisuus! Selkäänpuukotus! Juoppous!
- Anonyymi
Minua kyllä kyrsii tuo törkyturpa.
T: Jatkis - Anonyymi
Ukrainan tukeminen 🤮
- Anonyymi
Se harmittaa, kun täällä Suomessa on ryssiä.
- Anonyymi
Lihava vartija kyllä harmittaa juoksukaljan hakijaa...
- Anonyymi
Olen pelkkä kynnysmatto, vessanpönttö. Saan vain kuraa niskaan koska olen epäonnistuja 🥺
- Anonyymi
Slava Kynnysmatoille! 🫡
- Anonyymi
Minua ei kyrsi mikään, kaikki on ihan hyvin. 🤗
- Anonyymi
Minulla menee vielä sinuakin paremmin! Olen aina yhtä iloinen kuin Arja Koriseva nuorena televisiossa, paitsi että minä olen mies ja kikattelu tekee häntäkin iloisemman vaikutuksen.
- Anonyymi
Minua kyrsii jos joku on elämäänsä tyytyväinen!
- Anonyymi
Mulla ei ole aivot sporttiset, niinkuin muilla selväpäisillä. Mutta olen tehny tuosta huolimatta pitkän elämäntyön.
- Anonyymi
...työttömänä,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...työttömänä,,,,
Ei voi kiistää 🙋♂️
- Anonyymi
Työttömät ja sosiaalitukea saavat ihmiset. Vihervasemmistolaiset yrjöttää.
- Anonyymi
No homot 🤢
- Anonyymi
Työpaikkojen persut. Suu käy, ja siinäpä ne päivän tekemiset sitten onkin. Hiljaiset ei öyhöttäjät tekee työt.
- Anonyymi
Mikä tässä elämässä ja maailmassa erityisesti kyrsii ja ärsyttää?
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista aivoon ottajaa. - Anonyymi
Ärsyttää kun aitonaiset juoruaa yamalin asioista tokmannilla käydessään...
T: Jatkis
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit595581KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2003656Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182448Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91288Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671078- 1021069
- 891061
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975