Millainen olis tukeva kiinnitys valopaneelille 2018 xc60 kilven alapuolelle. Kilven tausta tuntuu tosi löysältä kiinnityskohdalta. Onko alhaalla oleva "puskuri" mahdollinen, voiko siihen porata kiinnityspisteet ?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Osta suoraan autoosi tarkoitettu lisävalopaketti.
https://www.lumise.fi/lisavalot/led-lisavalopaketti-dsm-premium-plus-volvo-xc60-2008-2017/p/8020100275/ - Anonyymi
Pelkkää muovia siinä kilven takana on . Mitä alemmas lisävalot asennat , sitä huonompi on lopputulos . 20- 50 metriä auton edessä valaistuu aivan liikaa ja kun pitkät sammutetaan , niin pimeänäkö on paljon huonompi . Katolle ne pitäis laittaa , mutta harva viitsii .
- Anonyymi
En ole ymmärtänyt tätä lisävalojen kilpavarustelua ja miksi niitä muka tarvitaan?
Suurin syy kokemukseni perusteella on kun kuskit eivät ymmärrä mennä näöntarkastukseen, sillä silmistä se heikko näkökyky hämärässä löytyy varmasti 90% tapauksista. Näkö kun heikkenee hitaasti, niin sitä ei itse tajua vasta kun se on todella heikolla tasolla- Anonyymi
Kyllä ne on paikallaan joissakin autoissa eikä johdu näöstä. Kaikki sanoivat että autossani on todella surkeat valot jonka olin kyllä huomannut itsekin. Ei tarvinnut kummoista lisävaloa ostaa että alkoi näkymään. Toiseen autooni ei tarvitse lisävaloa. Saksalainen kun osaa tehdä autoon valot mutta ranskalainen ei. En ymmärrä miksi joku haluaa Volvoon lisävalon, varsinkaan noin uuteen koska siinä on hyvät valot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1422049Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat50725Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö283709- 73701
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35650