Millainen olis tukeva kiinnitys valopaneelille 2018 xc60 kilven alapuolelle. Kilven tausta tuntuu tosi löysältä kiinnityskohdalta. Onko alhaalla oleva "puskuri" mahdollinen, voiko siihen porata kiinnityspisteet ?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Osta suoraan autoosi tarkoitettu lisävalopaketti.
https://www.lumise.fi/lisavalot/led-lisavalopaketti-dsm-premium-plus-volvo-xc60-2008-2017/p/8020100275/ - Anonyymi
Pelkkää muovia siinä kilven takana on . Mitä alemmas lisävalot asennat , sitä huonompi on lopputulos . 20- 50 metriä auton edessä valaistuu aivan liikaa ja kun pitkät sammutetaan , niin pimeänäkö on paljon huonompi . Katolle ne pitäis laittaa , mutta harva viitsii .
- Anonyymi
En ole ymmärtänyt tätä lisävalojen kilpavarustelua ja miksi niitä muka tarvitaan?
Suurin syy kokemukseni perusteella on kun kuskit eivät ymmärrä mennä näöntarkastukseen, sillä silmistä se heikko näkökyky hämärässä löytyy varmasti 90% tapauksista. Näkö kun heikkenee hitaasti, niin sitä ei itse tajua vasta kun se on todella heikolla tasolla- Anonyymi
Kyllä ne on paikallaan joissakin autoissa eikä johdu näöstä. Kaikki sanoivat että autossani on todella surkeat valot jonka olin kyllä huomannut itsekin. Ei tarvinnut kummoista lisävaloa ostaa että alkoi näkymään. Toiseen autooni ei tarvitse lisävaloa. Saksalainen kun osaa tehdä autoon valot mutta ranskalainen ei. En ymmärrä miksi joku haluaa Volvoon lisävalon, varsinkaan noin uuteen koska siinä on hyvät valot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546