Tämä Jennin ja Mikan jutun, joka koski sadomasokismia ja alistamista, olisi todella voinut todella jättää kirjoittamatta tai ainakin julkaisematta paikallisessa sanomalehdessä.
Hyvin moni ahdistui jutusta.
Ei ole tervettä.
Miten tämänkaltaiset ihmiset muka voisivat kääntää itsensä ns. normaali työntekijöiksi ja sitten kotona taas esim. naisen pitää kysyä, että saanko mennä pissalle.
Tämä Jenni työskentelee yksityisessä kotihoidossa100 Raumalla sairaanhoitajana. Asiakkaat pääasiassa vanhuksia tai vammaisia.
Antaisitko sinä luottavaisin mielin omaisesi hoitovastuun henkilölle, jolla panta kaulassa ja maailma kaksijakoinen.
Ahdistava juttu SK lehdessä 30.11.2025
14
600
Vastaukset
- Anonyymi00001
En antaisi.
- Anonyymi00002
Ihmisen kotiasiat ei liity työasioihin yhtään mitenkään. Ihan normaali työntekijä ja hoitaja hän on, vieläpä hyvä ja empaattinen. Se ei kuulu yhtään kenellekään miten hän kotonaan elää, eikä vaikuta työntekoon mitenkään. Erittäin rohkea ja hieno ulostulo, esimerkki siitä että ei tarvitse elää saman kaavan mukaan kuin muut. Ethän sä voi tietää muistakaan hoitajista mitä he vapaa-ajallaan tekevät. Eikä kuulu sulle.
Mieluummin Jenni kuin työhönsä kyllästynyt paha tuulinen kaappijuoppo tai muu päihdeongelmainen, niitäkin hoitajista riittää. - Anonyymi00003
Antaisin. Miksen? S/M elämäntapa ei liity millään lailla siihen miten henkilö työnsä hoitaa. Ihan kun ei liity mikään muukaan seksuaalinen suuntaus tai elämäntapa.
- Anonyymi00004
Jos joku sairaanhoitaja tekee pissaamis - ja pantahommeleistaan julkista, tavallisen päivälehden sivuilla, niin voisin sanoa, että kyllä kuuluu ja näkyy.
En antaisi omia vanhempiani ko. hoitajan hoidettavaksi.
Ei riittäisi luotto hoitoon.
Ei voi olla kaikki muumit laaksossa. - Anonyymi00005
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää ettei kotiasiat liity työntekoon mitenkään? Enemmän mä huolissaan olisin nimenomaan nykyisistä ja entisistä päihteitä käyttävistä hoitajista ja vanhoista työhönsä ja asiakkaisiinsa kyllästyneistä katkerista akoista. Lääkkeitä häviää, omaisuutta myös, työkunto kyseenalainen, omaa pahaa oloa puretaan asiakkaisiin.
Se miten joku suuntautuu seksuaalisesti taas ei tippaakaan vaikuta työntekoon tai työmoraaliin.- Anonyymi00008
Kerros et misä tomsi kiukkusi,katkeri,juoppoi,varkait hoitaji o? Hyi kamala.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kerros et misä tomsi kiukkusi,katkeri,juoppoi,varkait hoitaji o? Hyi kamala.
Taustoja jos Satasote vaivautuisi selvittämään niin yllättävän monesta paikasta.
- Anonyymi00006
Antaisin. Ei kiinnosta hoitajan henkilökohtainen suuntaus.
- Anonyymi00007
Ooksä joku työkamu vai itse misspanta 😂
- Anonyymi00009
Kuule ihan olen tavallinen raumalainen. En ole työkaveri ja jopa ihan perus hetero. Säälittävää tollanen maalittaminen ja vouhotus yhtä ihmistä kohtaan. Ei ole teiltä pois mitä hän vapaa-aikanaan tekee.
- Anonyymi00011
En mäkään antaisi.
- Anonyymi00012
Voisko antaa jokaisen elää elämäänsä rauhassa eikä yrittää aiheuttaa harmia näin typerällä aloituksella.
- Anonyymi00013
Luin tän ja tuli mieleen et eihän tuos parisuhtees lapset altistu tohon sadomadokismiin 😯😯
- Anonyymi00014
Ei voi kuin ihmetellä, että joku antaa itsestään lehteen tällaisen jutun. Mikähän oli pointti? Julkisuus?
No, SK hyötyi, oli yksi vuoden luetuimmista jutuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331028