Nordea koksu private

Anonyymi-ap

Meidän Himos mökillä oli niiden juhlat. Siementä ja koksua oli joka paikassa.

30

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koksujuhlia siementä ja kortsuja. Kovia 🏦 pankkimiehiä.

• Anonyymi

Minä annoin miehelleni potkut pettämisen jälkeen. Vaimot vaihtoon haloooo. Meitä petetään.

• Anonyymi

Törkeä firmaa

• Anonyymi

Pankin siementäjät juhlivat

• Anonyymi

Vaimot vaihtoon eivät tiedä mitään siementäjistä. Kovaa peliä.

• Anonyymi

Voi jos vaimot tietäisi mitä juhlissa tapahtuu.

• Anonyymi

Minun mieheni saa lähteä kävelemään. Oli noissa kuuluisassa pankin juhlissa.

• Anonyymi

Kannattaa muidenkin vaimojen tarkistaa onko sinulla tauti. Puolisolla voi olla koksua. Minulle on kerrottu tarkemmin näistä pankin juhlista.

• Anonyymi

Minä jätin mieheni pankinjohtajan. Pettäjä.

• Anonyymi

On paljon parempia pankkeja. Rehellisiä ihmisiä jotka auttavat sinua asiakkaana.

• Anonyymi

Pojat siemensivöt ja käyttivät aineita ja lopuksi naapuri mökin naisetkin olivat meillä. Hohhoijaa . Pankin miehet saivat kyytiä

• Anonyymi

Siementä löytyi ja vaimot lähtee vaihtoon. Kannattaa naisten käydä testeissä.

• Anonyymi

Kiva juttu tietää. Minunkin mies petti. NYT otan kaikki rahat itselleni.

• Anonyymi

Porukka siementää. Vaimot ei tiedä mitään. Koksu liikkuu Nordean nimissä.

• Anonyymi

Private Banking sieltä saa koksua. Himoksesta ja Jyväskylästä.

• Anonyymi

Minun vaimo sai tietää. Koksu ok mutta siementäminen ei. Tuli ERO

• Anonyymi

Vaimo jätti siementäjän

• Anonyymi

Meiltä saa alennusta koksusta.

• Anonyymi

Siementäjät löytyy. Vaimot ei tykkää

• Anonyymi

Vaimot ei tykkää siementäjistä. Ero tulee meille.

• Anonyymi

Meille tulee ero. Meidän mies ei Himoksessa hillu. Isot pileet altaalla. Kaikki oli alasti. Minun mies ei tule enää kotiin. Pysyköön pankissa.

• Anonyymi

Minun mies ei tule enää kotiin. Pankin ljuhlat riitti minulle.

• Anonyymi

Kiitos että sain tietää näistä juhlista. ERO TULI

• Anonyymi

Oli siellä pankin naisiakin. Mies voi vain itkeä kotona.

• Anonyymi

Kyllä siellä oli pankin naisiakin. Samassa altaassa.

• Anonyymi

se oli pankin nainen joka tykkäsi olla mun kanssa altaassa. Koksua antoi nordean poika

• Anonyymi

kuka on tämä kuuluisa nordean nainen

• Anonyymi

Mun vaimo oli koksupäissäön himoksen altaalla. Ero tuli. Se pani jotain muuta miestä.

• Anonyymi

KOKO-Kassa on palveluntarjoaja, jossa työskentelee Marjaana Jalkanen, vanhalta nimeltään Suvi Maarit Jalkanen! Marjaana Jolkonen muutti nimensö niin., ettö Marjaana tulee Suvi Maaritista ja jolkonen Jalkasesta!

Marjaana Jolkonen lukitsi ja jäädytti pykäläkikkailulla pikkuserkkunsa työttömyyskorvaukset saadakseen ajettua hänet asunnottomaksi.! Ex-Suvi on sadisti! ja kontrollifriikki, joka nauttii hallinnan tunteesta, hänellä on synnynnäinen luonnevika, joten tämä Kapakkiboudica ei ole päässyt upseerin uralle armeijaan vaan on, tarjoilija, ravintolapäällikkö! hampparikioskin pitäjä ja nyt etuuskäsittelijä KOKO-kassassa! Marjaana Jolkosen pikkuserkku on pedofiilin uhriterapia ohjelmassa ja tähän ohjelmaan on kuulunut KAIKILTA uhriksi joutuneilta miehiltä seurustelu ja aviokumppanin kieltäminen, Ex-Suvi on liian tunteeton normaaliin parisuhteeseen huolimatta siitä, että hän on yhden lapsen äiti, joka syntyi Suville vahingossa. Morsiamen piilotus ja pelottelu hänen pikkuserkullaan on Suvin lempipuuhaa, Vanhan ajan uhrihoito ohjelma on NYK-Marjaanalle mieleinen, koska hän saa lain varjolla mutta täysin oikeudettomasti pelotella pikkuserkkunsa morsiamia, ja pelleillä ajatuksilla saadaanko Mikistä homo etc. Suvi ei millään tavalla itsekään allekirjoita, että pariutumisen esto terapia tekisi hyvää kenenkään saati hänen pikkuserkkunsa mielenterveydelle mutta Maarit Jolkonen, eli EX-Suvi silkkaa ilkeyttään hakkaa pikkuserkkuaan! Pikkuserkun isä surmasi Marjaanan pikkuserkun ovelalla tavalla saaden murhan näyttämään vahingolta! Kerttu kuoli kuitenkin tahallisesti Yrjön surmaamana, asia on tajuttu nykypäivänä, myös Suvin pikkuserkku on asian ymmärtänyt!

Suvi ihastui pikkuserkkunsa isän julmuuteen ja narsismiin ja muhinoi vuosien ajan Yrjön kanssa salaa samalla hakaten pikkuserkkuaan nykyisn täysin laittoman pedfiilin uhrien hoito-ohjelman verholla. Hän on liittoutunut Psykiatri Helga Mannerströmin kanssa sekä Anna-Maria Soininvaaran kanssa, jonka entinen nimi on Urpu Heinänen-Hahle. Anna-Maria ja Helga eivät völitä potilaistaan vaan käyttävät potilasdiagnoosiin vain ns. luottopotilas ohjelmaa ihan laiskuutensa takia ja keskittyvät vain keräämää rahaa peitetoimintana lääkeyhtiöiltä, esim Anna-Maria Soininvaara virallisesti työskentelee nykyään kirjastnjohtajan ja voi näin kiertää lakia siitä, että lääkäri ei saa ottaa lääkeyhtiön palkkioita vastaan. Helga ilmeisesti on virallisesti lääkäri ja Soininvaara kierrättää molempien palkkiot lääkeyhtiöiltä itselleen. Tässä kuviossa Ex-Suvi eli Marjaana Jolkonen on yksi bulvaani!

• Anonyymi00032

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2432
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1119
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      55
      979
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      815
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      731
    Aihe