Esa Sirviö on hoitanut työnsä hienosti eikä pieni vapaa ajan välikohtaus tätä muuta.
Satama areena on hieno ja mahtava rakennus Satamassa ja tärkeä sekä onnistunut investointi kunnalta. Ei voitu sitä suunnitellessa tietää että tulee sota ja lama jotka vaikuttavat näin negatiivisesti talouteen.
Kyllä se voitolliseksi vielä muuttuu.
Ainut valituksen sana tulee siitä että oli käsittämätön moka että koripallokenttää ja katsomoita ei tehty Pekaa ja KTPtä varten.
Nyt tehtäisiin voittoa jos SM sarjaa pelattaisiin miehissä ja naisissa siellä.
Tottakai Sirviö saa jatkaa. Ei mitään ongelmis.
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On juurikin näin. On meillä kaupunginjohtaja mies hyvä, eikä erottaman pidä häntä.
- AnonyymiUUSI
Ei eroteta aseesta ja alkosta.
- AnonyymiUUSI
On aika säälittävää ja pikkusieluista että ne jotka eivät ikinä itse mitään tee yhteiskunnan hyväksi, inisevät täällä erottamisen puolesta. Se ei ole vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Juurikin näin.
Nämä Suomi24 Kotkan trollit eivät varmaan itse ole ikinä vapaa ajallaan mitään mokailleet ja viettäneet päihteetöntä ja kristillistä elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.765041Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163413Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581770- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711035IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922