Esa Sirviö on hoitanut työnsä hienosti eikä pieni vapaa ajan välikohtaus tätä muuta.
Satama areena on hieno ja mahtava rakennus Satamassa ja tärkeä sekä onnistunut investointi kunnalta. Ei voitu sitä suunnitellessa tietää että tulee sota ja lama jotka vaikuttavat näin negatiivisesti talouteen.
Kyllä se voitolliseksi vielä muuttuu.
Ainut valituksen sana tulee siitä että oli käsittämätön moka että koripallokenttää ja katsomoita ei tehty Pekaa ja KTPtä varten.
Nyt tehtäisiin voittoa jos SM sarjaa pelattaisiin miehissä ja naisissa siellä.
Tottakai Sirviö saa jatkaa. Ei mitään ongelmis.
17
179
Vastaukset
- Anonyymi
On juurikin näin. On meillä kaupunginjohtaja mies hyvä, eikä erottaman pidä häntä.
- Anonyymi
Ei eroteta aseesta ja alkosta.
- Anonyymi
On aika säälittävää ja pikkusieluista että ne jotka eivät ikinä itse mitään tee yhteiskunnan hyväksi, inisevät täällä erottamisen puolesta. Se ei ole vaihtoehto.
- Anonyymi
Juurikin näin.
Nämä Suomi24 Kotkan trollit eivät varmaan itse ole ikinä vapaa ajallaan mitään mokailleet ja viettäneet päihteetöntä ja kristillistä elämää. - Anonyymi
Älä suotta syyttele palstan keskustelijioita. Olen hyvin vahvasti Sirviön erottamisen kannalla ja
lisäksi myös toimin päivittäin tämän yhteiskunnan hyväksi olemalla menemättä kännissä rattiin,
eli en vaaranna toisten turvallisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suotta syyttele palstan keskustelijioita. Olen hyvin vahvasti Sirviön erottamisen kannalla ja
lisäksi myös toimin päivittäin tämän yhteiskunnan hyväksi olemalla menemättä kännissä rattiin,
eli en vaaranna toisten turvallisuutta.Jumalan käsi Esan olkapäällä ohjasi häntä jottei käy kellehän mitään ja auto sekä kuljettaja pääsevät turvallisesti määränpäähänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli en vaaranna toisten turvallisuutta.Samoin. En minä halua tuon kännikalan, rattijuopon ja burnoutin palkkoja ja mokia maksella. Sirviö kun ei itse ymmärrä erota ja hallituksen puheenjohtaja on nahjustelija ja Sirviön kaveri niin valtuuston pitää se hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli en vaaranna toisten turvallisuutta.Se ettei sinulla ole rahaa yksityisautoon, ei tee sinusta parempaa ihmistä vaan säälittåvän köyhyyden ruumiillistuman.
- Anonyymi
Mokailu ja rikokset, ovat lapsukaiset kaksi aivan eri asiaa.
Onko oikeustaju kateissa???- Anonyymi
Silloin kun ihminen tekee vääriä valintoja elämässä, astuu esiin Jumala joka auttaa paimeniaan hädän ja epävarmuuden aikana, johdattaen heidät jälleen oikealle polulle.
- Anonyymi
Yksisuuntainen polku, kyltillä Esa Exits Kotka.
- Anonyymi
Näin juuri. Tämä kaupunki on täynnä Sirviötä. Ei johtajan virka voi olla suojatyöpaikka. Potkut !
- Anonyymi
Ei Sirviö voi kertakaikkiaan jatkaa. Itse mokasi. Saikkua. Burnouttia. Rattijuoppoutta. Asioiden tunarointia. Työkyvyttömyyttä. Aidan seiväskin on parempi johtaja kuin tuo !
- Anonyymi
Sirviön suusta tulee muuta kuin paskapuhetta.
- Anonyymi
Koita nyt jo Esa ymmärtää että sun on aika erota mokiesi jälkeen. Häpeän että meillä on tommonen johtaja !
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20197110
Rääkkylästä mallia kun täällä ei osata. - Anonyymi00018
Johan vitsin väänsit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003