Näistä on ollut nyt juttua lehdissä. Onkohan Mäenpään silta turvallinen?
Nim. En osaa uida 🫢
Huonokuntoiset sillat
13
237
Vastaukset
- Anonyymi
On turvallinen. Vankkaa tekoa.
- Anonyymi
Eiks siinä joku aiempaa alempi painorajoitus kumminkin ole? Henkilöautolla ja pienellä kulkuvälineillä tuskin huolen häivää. Sitä vois harkita vaikka vähän leventää eli tehdä uusi, ja unohtaa täysin Lemmensillan hullu suunnitelma. Mä en usko sen etenemiseen, mutta taas turhiin konsulttikuluihin ja kokouskahveisiin kampaviinereineen menee turhaa rahaa!
Kurkijoen silta ainakin on todella vankkaa tekoa perustuksia myöten ja on hyvässä ryhdissä!
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks siinä joku aiempaa alempi painorajoitus kumminkin ole? Henkilöautolla ja pienellä kulkuvälineillä tuskin huolen häivää. Sitä vois harkita vaikka vähän leventää eli tehdä uusi, ja unohtaa täysin Lemmensillan hullu suunnitelma. Mä en usko sen etenemiseen, mutta taas turhiin konsulttikuluihin ja kokouskahveisiin kampaviinereineen menee turhaa rahaa!
Kurkijoen silta ainakin on todella vankkaa tekoa perustuksia myöten ja on hyvässä ryhdissä!
lajijasurisEi taida kampaviinereitä olla tarjolla enää nykypäivän kokouksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisKamalan paljon on liikennettä ainakin Mäenpään sillalla. Häiritsee alueen asukkaita. Pitäisi tehdä uusi siltä joen vaikka 500 m Forssan suuntaan. Voisivat ajaa sieltä yli isoilla traktoreillaan ja kuorma-autoillaan.
- Anonyymi
Hyvä. Entäs toi lemmensilta. Monta kertaa ajattelen kun siitä ajan et entäs jos tää pettää. Minäkään en osaa uida
- Anonyymi
Kyllä se vielä ihan jykevältä vaikuttaa, mutta vähän on lahoa ja sitten paikoin naulat vai ruuvitko siinä oli niin nousee ylös. Ihan vatupassissa ei taida olla ja sitten pituussuunnissa kiemurtelee vähän, mutta onhan se tommonen oinut olla jo alunperin? Eipä se haittaa, kun täyttää tehtävänsä. Silti, en lähtis kokeileen sitä että pakataan silta täyteen väkee. Voipi käydä kuin Espoossa, vaikka se oli hiukan eri silta, mutt5a kumminkin se on ihan eri onko kerrallaan vain pari vai kymmeniä
lajijasuris
- Anonyymi
Ois kauheeta kun silta pettäisi ja putoat jokeen, sinne uppoisin
- Anonyymi
Meinaatko, että joku täällä tietäisi vastauksen?
- Anonyymi
Ehkä kokeilin onneani!
- Anonyymi
Kannattaa välttää kaikkia siltoja. Muista pukea pelastusliivit aina kun ylität sillan.
- Anonyymi
Ilman muuta, niinhän olen tehnyt jo kauan!
- Anonyymi
Onhan siltojen kummassakin päässä pelastusrenkaita? Tähän voisi upottaa Loimaan rahaa.
- Anonyymi
Hieno nähdä muittenkin olevan huolissaan Loimaan siltojen kunnosta! Aamuyöstäkin pohdit asiaa. Hyvä idis nuo pelastusrenkaat. Asia pitänee viedä päättäjille. Saiskohan polkupyöräkorjaamosta sisäkummeja niin ei tarttis tilata Temusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13412055Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793580Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,912855Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?341339Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2641309Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431265Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121216Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S111127- 801021
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184913