Niistä törkeistä rikoksista, minkä kohteeksi se eräs perhe on joutunut. Niin, se joka on gang stalking uhri ollut vuosikymmeniä. Asuu Helsingissä. Asiat on valehdeltu muka terveys tai auttamis projekteiksi mutta oikeasti perheelle on tehty oksettavia ja kuvottavia törkeitä rikoksia. Tekijöinä siis perhern ulkopuoliset henkilöt. Rikokset liittyvät terveyteen ja rahaan.
Kuinka moni on tietoinen
26
254
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tietoinen. Voitko vinkata jonkin luotettavan tietolähteen ääreen?
- Anonyymi
Niinpä niin.. Sama vanha laulu. Oikeudessakin tuomitaan aihetodisteilla. Normi ihmisillä herää kiinnostus aiheeseen jo riittävän laajasta keskustelusta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin.. Sama vanha laulu. Oikeudessakin tuomitaan aihetodisteilla. Normi ihmisillä herää kiinnostus aiheeseen jo riittävän laajasta keskustelusta..
Aihetodisteita pitää olla aika kasa, että jää vaille varteenotettavaa epäilyä. Ja niiden aihetodisteidenkin pitää olla järkeviä ja perusteltuja.
Kelpaavat siis aihetodisteetkin. Lyö kasa sellaisia pöytään, niin jatketaan.
"Normi-ihmisten keskustelulla" ei ole mitään arvoa normi-ihmisen tiedonhakutaitojen, lähdekritiikin ja argumentaatiotaidon laaduttomuuden takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aihetodisteita pitää olla aika kasa, että jää vaille varteenotettavaa epäilyä. Ja niiden aihetodisteidenkin pitää olla järkeviä ja perusteltuja.
Kelpaavat siis aihetodisteetkin. Lyö kasa sellaisia pöytään, niin jatketaan.
"Normi-ihmisten keskustelulla" ei ole mitään arvoa normi-ihmisen tiedonhakutaitojen, lähdekritiikin ja argumentaatiotaidon laaduttomuuden takia.Videolla vandalisointia ihmisen asunnossa tai autossa ei ole validi, jos ihminen itse on se joka kertoo asiasta? Miten todennäköistä on että samalta ihmiseltä puhkotaan muutamassa päivässä kolmesti auton renkaat tai että tavarat ovat vaihtaneet paikkaa asunnossa tai ne on viety kokonaan?
Jos tällaist oikeasti tapahtuu, ihmiset eivät halua uskoa sitä vaan mieluummin alkavat syyttää tapahtumien kertojaa hulluksi,
Tällainen menetelmä on ollut valtionpoliisin käytössä monessa kommunistisessa maassa, ja se on hyväksi havaittu. Sen avulla saa kyörättyå haluamansa kohteen joko mielisairaalaan, vankilaan tai hautaan.
- Anonyymi
Kumma homma, kun näistä gang stalkingeista ei koskaan ole ensimmäistäkään todistetta missään... :D
- Anonyymi
Kyllä niistä esitetään ihan reaaliajasss vaikka minkälaisia todisteita esim USA:sta. Mutta sinä kun näkisit ne, alkaisit kiistää niitäkin. AI-videoita, feikkaa, vandalisoi itse itseään, mielisairas jne. Niin sinä sanoisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niistä esitetään ihan reaaliajasss vaikka minkälaisia todisteita esim USA:sta. Mutta sinä kun näkisit ne, alkaisit kiistää niitäkin. AI-videoita, feikkaa, vandalisoi itse itseään, mielisairas jne. Niin sinä sanoisit.
No laita sitten vaikka 5kpl niin analysoidaan. En tosin pidätä henkeäni odotellessa... :D
Älä viitsi linkittää sitten mihinkään pitkiin videoihin, tai laita ainakin tarkat kohdat, missä tätä "gang stalkingia" esiintyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita sitten vaikka 5kpl niin analysoidaan. En tosin pidätä henkeäni odotellessa... :D
Älä viitsi linkittää sitten mihinkään pitkiin videoihin, tai laita ainakin tarkat kohdat, missä tätä "gang stalkingia" esiintyy.Tässä oli tilin nimi, mutta viesti on poistettu. Aika naurettavaa jos sinä nyt sitten itse poistatit sen, vaikka olit vailla todisteita.
- Anonyymi
googlaa: Suomen joukkovainotut ry
löydät linkin
käy lukemassa kotisivut. luotettavaa tietoa, vaikka vähän jälkeen jääneet, kun yhdistys on jumissa- Anonyymi
tätäkin klikkaamalla pääset
targetedindividualsfinland.com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tätäkin klikkaamalla pääset
targetedindividualsfinland.comei nyt sentään
https://targetedindividualsFinland.wordpress.com - Anonyymi
Niin missä sitä LUOTETTAVAA tietoa olikaan? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä sitä LUOTETTAVAA tietoa olikaan? :D
Sitä en rupea todistelemaan. On luotettavaksi luokiteltavaa tietoa, jonka tarpeeksi osaavat toimijamme ovat etsineet.
Gang stalkingista on sanottu: sitä ei kukaan voi uskoa ennen kuin itse joutuu kohteeksi (sitä, että tällaista voidaan ihmiselle tehdä.)
En vastannut teille epäilijärääpijöille. Käytin tilannetta hyväksi kertoakseni yhdistyksestä mahdollisille uusille kohteille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en rupea todistelemaan. On luotettavaksi luokiteltavaa tietoa, jonka tarpeeksi osaavat toimijamme ovat etsineet.
Gang stalkingista on sanottu: sitä ei kukaan voi uskoa ennen kuin itse joutuu kohteeksi (sitä, että tällaista voidaan ihmiselle tehdä.)
En vastannut teille epäilijärääpijöille. Käytin tilannetta hyväksi kertoakseni yhdistyksestä mahdollisille uusille kohteille."On luotettavaksi luokiteltavaa tietoa, jonka tarpeeksi osaavat toimijamme ovat etsineet"
Kuka sen tiedon on luotettavaksi luokitellut? Mikä luokituslaitos? Toimijanne itse?
Sori, ei vakuuta vieläkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On luotettavaksi luokiteltavaa tietoa, jonka tarpeeksi osaavat toimijamme ovat etsineet"
Kuka sen tiedon on luotettavaksi luokitellut? Mikä luokituslaitos? Toimijanne itse?
Sori, ei vakuuta vieläkään.Eihän tuollaista ”laitosta” voi olla olemassa, jos laitokset itse osallistuvat vainoamiseen. Pitäisi olla joku ulkopuolinen tarkkailija, mutta jos sellainen perustettaisiin, se liittyisi taas valtioon ja pian sielläkin olisi sama kanta samasta syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuollaista ”laitosta” voi olla olemassa, jos laitokset itse osallistuvat vainoamiseen. Pitäisi olla joku ulkopuolinen tarkkailija, mutta jos sellainen perustettaisiin, se liittyisi taas valtioon ja pian sielläkin olisi sama kanta samasta syystä.
Eli siis kukaan (ainakaan kukaan uskottava ja objektiivinen taho) ei ole luokitellut mitään tietoa luotettavaksi. Ja mitään uskottavaa ja objektiivista tahoa ei ilmeisesti voi koskaan olla olemassakaan, koska sekin heti siirtyisi toiselle puolelle.
Miten sitten voi olla olemassa luotettavaksi luokiteltavaa tietoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis kukaan (ainakaan kukaan uskottava ja objektiivinen taho) ei ole luokitellut mitään tietoa luotettavaksi. Ja mitään uskottavaa ja objektiivista tahoa ei ilmeisesti voi koskaan olla olemassakaan, koska sekin heti siirtyisi toiselle puolelle.
Miten sitten voi olla olemassa luotettavaksi luokiteltavaa tietoa?Ei sen tarvitse olla laitos. Lähdetään siitä.
- Anonyymi
tuolla ylhäällä on kohta Etsi:
kirjoita sinne gang stalking
pääset palstalle, jossa on paljon ketjuja aiheesta
NYKYÄÄN gang stalkingin kohteet eivät enää juuri kirjoittele sinne ja
siellä olevia ketjuja ovat trollit sotkeneet, mutta voi sieltä vielä löytyäkin
gang stalking joukkovainon nimenä on vanha ja varsinaista viranomaislähtöistä vainoa ei enää ole entisen kaavan mukaan
uuden kaavan mukaan on, siinä on paljon, enimmäkseen tai pelkästään elektronista häirintää, joka tarkoittaa käytännössä: seuranta, häirintä, kidutus, mindcontrol
on esim. Terroristiepäiltyjen listalle joutuneet.Siitä saa tietoa Suomen joukkovainottujen kotisivuilta. Sille listalle on joutunut paljon syyttömiä ihmisiä-
Lukekaa mitä siihen joukkovainoon kuuluu.- Anonyymi
Miksi sitä tietoa pitää etsiä? Jos sitä on olemassa niin miksi et voi linkittää siihen suoraan? Aina sama homma kun pyytää tästä aiheesta todisteita, vastaus on googlaa tai etsi tai sitten linkkejä johonkin random sivustolle, jossa on random tarinoita. Siis ihan oikeasti nyt konkreettisia linkkejä, esimerkiksi video olisi hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä tietoa pitää etsiä? Jos sitä on olemassa niin miksi et voi linkittää siihen suoraan? Aina sama homma kun pyytää tästä aiheesta todisteita, vastaus on googlaa tai etsi tai sitten linkkejä johonkin random sivustolle, jossa on random tarinoita. Siis ihan oikeasti nyt konkreettisia linkkejä, esimerkiksi video olisi hyvä.
Kuule kun sinulle vastaa nytkin TI eli targeted individual, joka on finaaliin rääkätty vanhus. En jaksa enää mitään. -Olen ilmoittanut päätöksestä tehdä itsari. Pitäisi voida tehdä se salaa niin, ettei elvyttäminen ole mahdollista. Olen niin tiukan valvonnan alla, ettei onnistuisi kuin syanidi tabletilla.
Teidän kaltaisille ääliörääpijöille kukaan viitsi vastata mitään, paitsi meikä kun pitää saada aika kulumaan lähtöpäivää odottaessa.
hoopee, ootteko työttömiä vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun sinulle vastaa nytkin TI eli targeted individual, joka on finaaliin rääkätty vanhus. En jaksa enää mitään. -Olen ilmoittanut päätöksestä tehdä itsari. Pitäisi voida tehdä se salaa niin, ettei elvyttäminen ole mahdollista. Olen niin tiukan valvonnan alla, ettei onnistuisi kuin syanidi tabletilla.
Teidän kaltaisille ääliörääpijöille kukaan viitsi vastata mitään, paitsi meikä kun pitää saada aika kulumaan lähtöpäivää odottaessa.
hoopee, ootteko työttömiä vai mitä?Tämä onn teille turha paikka. Liittykää NWOnaamakirjaan. Siellä on monenlaisia toista tuhatta. Googlaa se Suomen joukkovainotut, samalta sivulta löydät sen NWO kohteiden ketjun linkin.
- Anonyymi
Ja niiden linkkien pitää olla suomenkielisiä ja suomalaista alkuperää eikä pitkinpoikin maailmalta linkitettyä turhaa palstan aktivointia...
- Anonyymi
Ja huom! suomi24 ei hyvöksy linkkien julkaisuja. Ne poistetaan. Jos haluaa antaa tietoa, pitää se antaa kirjoitusvirheitä tehden, että menee tekoälymoderaattorilta läpi. Tai edellisen omistajan aikana tämä onnistui.
- Anonyymi
Ilmaston muutoskin saa haukkomaan henkeä.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos liittyy sillä tavalla asiaan, että jos olet senkään suhteen liian aktiivinen mielipiteen ilmaisija, sinut voidaan katsoa ”radikaaliksi” jota pitää alkaa seuraamaan esimerkiksi telekuuntelulla. On hyvin outoa, että poliisin asetettua Elokapinan jäseniä johonkin televalvontaan, oikeus ei langettanut sille rangaistusta. Ennakoi ehkä tulevia lakeja joista jo ennen niiden eduskuntakäsittelyä on kirjattu hallitusohjelmaan että ne saatetaan voimaan vuonna 2026. Kiireellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780