Kun tätä levotonta palstaa seuraa niin ulkopuolinen nopeasti päättelee että Suomen eturivin näkijät ovat Naomi Mesin, Aada Ramsu, Helle, Saara Rautio ja ilmeisesti sitten jotkut näistä Anita de Coteau, Marja Pennanen jne.
Minä olen käyttänyt kaikkien em. palveluja kertaalleen, paria kahdestikin. Näytin parille ystävälle palstaa (eivät ymmärrä asiasta mitään) ja palstan kirjoittelun, kateuden ja vihapuheen perusteella päättelivät nopeasti, että kenttää hallitsevat tällä hetkellä kyseiset näkijät/meediot.
Suomen eturivin näkijät vuonna 2025 palstan perusteella
49
724
Vastaukset
- Anonyymi
Tänne on hyvä kirjoittaa kateellisensa ja toisien haukkujina ja mollaajina.
Kun anonyymisti voi kirjoittaa.
Kaikkea ei jaksa lukea, mutta pitkään, vuosia tämä on ollut jo tälläinen.
Missään muualla keskustelupalstalla johon pitää rekisteröityä, ei ole tälläistä
sontaa mitä täällä.
Mitä nopealla vilkaisulla katsoo, niin Naomi taitaa olla se kovin kommentoja.
Ei siihen paljon päättelykykyä tarvita.- Anonyymi
Lukaisepa nyt oikein ajatuksella tuo aloitus.
Siinä on mainittuja näkijöitä ja meedioita tasan tuo ensimmäinen ja viimeksi mainittu.
Kaikki muut jotain 0700 .linjojen tainoitsijoita.
Ei pitäisi edes laittaa samaan lauseeseen noiden oikeiden kanssa,
Olen noilla molemmilla aidoilla ollut asiakkaana sen verrn tiedän, että heillä asiakkaita, juuri tuossa mainitulla Naomillakin, ettei varmasti ole tarvetta saati aikaa pyöriä jossain someketjuissa mainostamassa.
Mitä nyt olen näitä lukenut, niin tosiaan ihan sillä nopealla vilkaisulla voi varmasti jokainen päätellä, kuka tai ketkä ne kommentoinnit tänne järjestää. Johtuisiko siitä että nuo oikeat on vienyt kaikki asiakkaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on mainittuja näkijöitä ja meedioita tasan tuo ensimmäinen ja viimeksi mainittu.
Olen noilla molemmilla aidoilla ollut asiakkaana sen verrn tiedän, että heillä asiakkaita, juuri tuossa mainitulla Naomillakin, ettei varmasti ole tarvetta saati aikaa pyöriä jossain someketjuissa mainostamassa.
Mitä nyt olen näitä lukenut, niin tosiaan ihan sillä nopealla vilkaisulla voi varmasti jokainen päätellä, kuka tai ketkä ne kommentoinnit tänne järjestää. Johtuisiko siitä että nuo oikeat on vienyt kaikki asiakkaat.Mulla on suomeksi 942 Nostradamuksen ennustusta, mutta niissä vielä enemmän.
- Anonyymi
Aadalla taas napsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt olen näitä lukenut, niin tosiaan ihan sillä nopealla vilkaisulla voi varmasti jokainen päätellä, kuka tai ketkä ne kommentoinnit tänne järjestää. Johtuisiko siitä että nuo oikeat on vienyt kaikki asiakkaat.Suomen eturivin näkijät, voi vatupassi sentäs!
Ei tolta Ap:lta ainakaan itsetuntoo puutu.
Samaa mieltä, ei voisi mainita edes samassa lauseessa. Suomessa on Naomin ja Pennasen lisäksi muutamia aitoja, oikeita ja vakuuttavia näkijöitä ja meedioita, mutta nuo mitä tuossa mainittu ei kyllä kuulu siihen ryhmään.
Sepittävät potaskaa jossain viihdelinjoilla enemmän ja vähemmän keksittyjen nimien takana, on totta tosiaan että anonyyminä voi selittää mitä vaan!
Kukahan noista nimistä on toon alotuksen tehnyt, vaikee arvata,-,- - Anonyymi
Nopeella vilkasulla taitaa joku ihan muu nimi siellä vilahdella. Onko peräti omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeella vilkasulla taitaa joku ihan muu nimi siellä vilahdella. Onko peräti omasi?
- - : Nopeella vilkasulla taitaa joku ihan muu nimi siellä vilahdella. Onko peräti omasi?- - :
Tarkoitin tuolla siis vastata tuolle joka vastannut aloittajalle ja veteli, kuinkas muutenkaan Naomin nimen taas kehiin :(
Mielestäni näissä ketjuissa eräs A kirjain esiintyy aika tiheään kommentoimassa eikä mitenkään mairittelevalla tavalla.
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa, kun noissa ketjuissa monissa kymmenkunta kommenttia joissa jokaisessa sättii ja haukkuu Naomia, niin kukahan se kommentoija tosiaan.....
vai meinaako että Naomi käy täällä itse itseään haukkumassa. - Anonyymi
Tämä koko ketju aloitettu selvästi että pääsisi vielä lisää haukkumaan Naomia.
Feikkinäkijät tainneet aamupalaverissa keksiä että nythän mollataan ja mustamaalataan sitä Naomia oikein kunnolla.
Ei tarvitse paljoa päättelykykyä että huomaa mistä kenkä puristaa.
Tätä kateuden kenttää hallitsee vain pari turhautunutta näkijää leikkivää, jotka eivät oikein taidoillaan vakuuta, ja purkavat aggressiotaan sitten niihin jotka ovat hyviä ja joilla on lahjat ennustamiseen.- Anonyymi
Saman huomannut. Länkyttävät aina kateudesta mutta millä muulla voi selittää. Läkähtymässä kateuteen kun Naomi on suosituin ja paras.
- Anonyymi
Juurikin niin. Nyt kun huomasivat että haukkumisyrityksensä tuli huomatuksi, alkoivat käännellä asiaa niin päin, että onkin yht äkkiä Naomin alouttama. Aika pöhveliä touhua.
- Anonyymi
Näköjään Naomi taas aloittanut uuden keskustelun ja vastaa itse itselleen. Huvittava ketju. AP aloittaa ketjun ja lähestulkoon vastailee itse itselleen.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Huvittava ketju.
- Anonyymi
Aadaa huvittaa joka ketjussa. Käyttäisit välillä eri sanoja niin et olisi niin helposti tunnistettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aadaa huvittaa joka ketjussa. Käyttäisit välillä eri sanoja niin et olisi niin helposti tunnistettava.
Niinpä, hassua tai huvittavaa tai häntä hupsuttaa.
- Anonyymi
Klo 23:13:53 oli sitä mieltä että on huvittava ketju ja edelleen A piti ketjua huvittavana klo 23:18:49
ottiko hän hiukopalaa tuossa 5 minuutin välissä. Se on hyvä että muistaa syyä, kyllä tuossa varmaan alkaa jo hiukoa kujn noinnii urakoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo 23:13:53 oli sitä mieltä että on huvittava ketju ja edelleen A piti ketjua huvittavana klo 23:18:49
ottiko hän hiukopalaa tuossa 5 minuutin välissä. Se on hyvä että muistaa syyä, kyllä tuossa varmaan alkaa jo hiukoa kujn noinnii urakoi.Hihi :D :D :D
- Anonyymi
Näkeehän jo perällään että jonkun noista feikeistä aloittama.
Koittavat taas käännellä Naomiin. Taitaa olla asiakkaat tosi vähissä. - Anonyymi
Tähän sanon, että Hui!
- Anonyymi
Naomi 👎
- Anonyymi
Naomi uppia! Ihana!
- Anonyymi
Ei voi muutakuin 👎
- Anonyymi
Hyvin voi👍👍👍👍👍Naomille. Tolle kateilijalle 😒
- Anonyymi
On se hyvä, että sulla on Naomi itsellesi omat tsemppi-lauseet olemassa.
- Anonyymi
Uskottele ittellesi. 😂Juu juu Naomihan se tänne varmaan onkin tullut itseään tsemppaamaan, hänellä kun ei varmaan muuta tekemistä olekaan vaikka onkin suomen paras ja kiireisin ennustaja.
Onhan se varmaan tuskaista huomata miten paljon me tsempataan täällä Naomia ja aika vähän näkyy tsemppejä satelevan eräille, ainakin eräs Aakkosten alkukirjaimella alkava on niin nolannut että jotain myötähäpeää alkaa väkistenkin tuntea.
- Anonyymi
Uskoo ken haluaa. N se siinä selustaa kliseisiä lauseita. Joku ilmaisi osuvasti boooooring.
- Anonyymi
Taisit Aada olla sinä. Hahahaha :D 😁niin kuin osuvasti olet itseäsi jo kymmenissä kommenteissasi nolannut. booooooooooooring.
- Anonyymi
Boooooooring 👎👎👎👎
- Anonyymi00036
Hyvä että A itsekin myöntää.
- Anonyymi00037
Boooooribg Naomi👎👎👎👎👎👎
- Anonyymi00039
Mutta eipä tulla N-näkijällä ole kyllä asiakkaita.niin monelta olen kuullut kuinka on tympeä ja ylimielinen.
- Anonyymi00041
A itsestäsikö kerrot? N on erittäin ystävällinen, empaattimnen, läsnäoleva ja kaiken lisäksi; aivan paras! Lopettaisit tuon bvalehtelusi jo. Uskottavuutesi on puhdas zero.
- Anonyymi00043
Kyllä hänellä aika paljon tuntuu olevan. Itseni mukaan lukien. 👌Käykö kateeksi?
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
A itsestäsikö kerrot? N on erittäin ystävällinen, empaattimnen, läsnäoleva ja kaiken lisäksi; aivan paras! Lopettaisit tuon bvalehtelusi jo. Uskottavuutesi on puhdas zero.
Tämä. Joka muuta väittää, ei ole koskaan käynyt Naomilla. Hän on huumorintajuinen, hauska, vaatimaton, sanoja tympeä ja ylimielinen ei voi häneen yhdistää kukaan.
Olen ennen Naomia käynyt muutamalla muulla näkijällä, kerran Tampereella eräällä (P.A.) oli mukamas joku meediokin, hänestä voisin tuollaisia sanoja käyttää, sain erittäin epämiellyttävän kuvan.
Kaiken lisäksi täyttä lööperiä :( en mennyt toiste.
- Anonyymi00046
Ainoa oikea heissä on Pennasen Marja.
- Anonyymi00047
On ihan hyvä mutta olen paremmallakin käynyt.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
On ihan hyvä mutta olen paremmallakin käynyt.
Samoin. Pennanen on ihan ok, ainakin vaikuttaa aidolta, toisin kuin esim. T.J. tai P.A, joista sain aivan feikin kuvan.
Kenellä nykyisin käyn on parempi kuin Pennanen. - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Samoin. Pennanen on ihan ok, ainakin vaikuttaa aidolta, toisin kuin esim. T.J. tai P.A, joista sain aivan feikin kuvan.
Kenellä nykyisin käyn on parempi kuin Pennanen.Pennanen on meediona kyllä varsin pätevä, mutta selvänäkökyvyistä en menisi takuuseen. Siihen löytyy kyllä osaavampiakin.
- Anonyymi00051
Mari kauppinen/iisalmi
- Anonyymi00052
Alottiko tänään?
- Anonyymi00054
Miten häneen Mariin saa yhteyden? Samoilla seuduilla asuu, siksi kiinnostaa.
- Anonyymi00053
Anita ei kuulu joukkoon.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1545194Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852753Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23868