Kun tätä levotonta palstaa seuraa niin ulkopuolinen nopeasti päättelee että Suomen eturivin näkijät ovat Naomi Mesin, Aada Ramsu, Helle, Saara Rautio ja ilmeisesti sitten jotkut näistä Anita de Coteau, Marja Pennanen jne.
Minä olen käyttänyt kaikkien em. palveluja kertaalleen, paria kahdestikin. Näytin parille ystävälle palstaa (eivät ymmärrä asiasta mitään) ja palstan kirjoittelun, kateuden ja vihapuheen perusteella päättelivät nopeasti, että kenttää hallitsevat tällä hetkellä kyseiset näkijät/meediot.
Suomen eturivin näkijät vuonna 2025 palstan perusteella
9
116
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tänne on hyvä kirjoittaa kateellisensa ja toisien haukkujina ja mollaajina.
Kun anonyymisti voi kirjoittaa.
Kaikkea ei jaksa lukea, mutta pitkään, vuosia tämä on ollut jo tälläinen.
Missään muualla keskustelupalstalla johon pitää rekisteröityä, ei ole tälläistä
sontaa mitä täällä.
Mitä nopealla vilkaisulla katsoo, niin Naomi taitaa olla se kovin kommentoja.
Ei siihen paljon päättelykykyä tarvita.- AnonyymiUUSI
Lukaisepa nyt oikein ajatuksella tuo aloitus.
Siinä on mainittuja näkijöitä ja meedioita tasan tuo ensimmäinen ja viimeksi mainittu.
Kaikki muut jotain 0700 .linjojen tainoitsijoita.
Ei pitäisi edes laittaa samaan lauseeseen noiden oikeiden kanssa,
Olen noilla molemmilla aidoilla ollut asiakkaana sen verrn tiedän, että heillä asiakkaita, juuri tuossa mainitulla Naomillakin, ettei varmasti ole tarvetta saati aikaa pyöriä jossain someketjuissa mainostamassa.
Mitä nyt olen näitä lukenut, niin tosiaan ihan sillä nopealla vilkaisulla voi varmasti jokainen päätellä, kuka tai ketkä ne kommentoinnit tänne järjestää. Johtuisiko siitä että nuo oikeat on vienyt kaikki asiakkaat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on mainittuja näkijöitä ja meedioita tasan tuo ensimmäinen ja viimeksi mainittu.
Olen noilla molemmilla aidoilla ollut asiakkaana sen verrn tiedän, että heillä asiakkaita, juuri tuossa mainitulla Naomillakin, ettei varmasti ole tarvetta saati aikaa pyöriä jossain someketjuissa mainostamassa.
Mitä nyt olen näitä lukenut, niin tosiaan ihan sillä nopealla vilkaisulla voi varmasti jokainen päätellä, kuka tai ketkä ne kommentoinnit tänne järjestää. Johtuisiko siitä että nuo oikeat on vienyt kaikki asiakkaat.Mulla on suomeksi 942 Nostradamuksen ennustusta, mutta niissä vielä enemmän.
- AnonyymiUUSI
Aadalla taas napsaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt olen näitä lukenut, niin tosiaan ihan sillä nopealla vilkaisulla voi varmasti jokainen päätellä, kuka tai ketkä ne kommentoinnit tänne järjestää. Johtuisiko siitä että nuo oikeat on vienyt kaikki asiakkaat.Suomen eturivin näkijät, voi vatupassi sentäs!
Ei tolta Ap:lta ainakaan itsetuntoo puutu.
Samaa mieltä, ei voisi mainita edes samassa lauseessa. Suomessa on Naomin ja Pennasen lisäksi muutamia aitoja, oikeita ja vakuuttavia näkijöitä ja meedioita, mutta nuo mitä tuossa mainittu ei kyllä kuulu siihen ryhmään.
Sepittävät potaskaa jossain viihdelinjoilla enemmän ja vähemmän keksittyjen nimien takana, on totta tosiaan että anonyyminä voi selittää mitä vaan!
Kukahan noista nimistä on toon alotuksen tehnyt, vaikee arvata,-,- - AnonyymiUUSI
Nopeella vilkasulla taitaa joku ihan muu nimi siellä vilahdella. Onko peräti omasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nopeella vilkasulla taitaa joku ihan muu nimi siellä vilahdella. Onko peräti omasi?
- - : Nopeella vilkasulla taitaa joku ihan muu nimi siellä vilahdella. Onko peräti omasi?- - :
Tarkoitin tuolla siis vastata tuolle joka vastannut aloittajalle ja veteli, kuinkas muutenkaan Naomin nimen taas kehiin :(
Mielestäni näissä ketjuissa eräs A kirjain esiintyy aika tiheään kommentoimassa eikä mitenkään mairittelevalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Siltä vaikuttaa, kun noissa ketjuissa monissa kymmenkunta kommenttia joissa jokaisessa sättii ja haukkuu Naomia, niin kukahan se kommentoija tosiaan.....
vai meinaako että Naomi käy täällä itse itseään haukkumassa. - AnonyymiUUSI
Tämä koko ketju aloitettu selvästi että pääsisi vielä lisää haukkumaan Naomia.
Feikkinäkijät tainneet aamupalaverissa keksiä että nythän mollataan ja mustamaalataan sitä Naomia oikein kunnolla.
Ei tarvitse paljoa päättelykykyä että huomaa mistä kenkä puristaa.
Tätä kateuden kenttää hallitsee vain pari turhautunutta näkijää leikkivää, jotka eivät oikein taidoillaan vakuuta, ja purkavat aggressiotaan sitten niihin jotka ovat hyviä ja joilla on lahjat ennustamiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2453313Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3592956Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,171985Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e631763Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591652MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131533- 1221476
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11404Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4751400