Joskus töistä kotimatkalla jos ei ole tiedossa kotiruokaa kotona, ajan paikallisen marketin lihatiskin kautta, ostan puoli kiloa mustaa makkaraa.
Se pakataan foliopintaiseen pussiin ja popsin sen heti autossa kaupan parkkipaikalla.
Kotona ei ole koskaan tarjolla puolta kiloa mitään, joten siksi näin.
Rekkamiesravintolan vaihtoehto.
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi Pasasella ei ole töitä, eikä ole vaimollakaan, eikä ole edes vaimoa, ei lapsia, ei autoa, ei työmatkoja, ei mitään muuta kuin kotona jörnöttämistä niin ei tarvitse syödä mustaa makkaraa parkkipaikalla nälkäänsä matkalla töistä kotiin. Voi vaan olla itse itsekseen keskenänsä ikiomien ajatustensa kanssa ja miettiä netissä miten muut elää.
- Anonyymi
Jumankauta juu nääs päivää... noh, iltä päevöö sitten.
Enkä, sitten, aivan varvasti, voin vakutaa, kerro armaistani, monicossä, missa ränskääkin, puhuvatten, ih kamin, sytee, sytee, Pierru, lentokapteenit, Lemuaa. ja ne muut...
Mutta, Mustafa Maccara... ollen hyvää, minä, yli 10v koke maksulla tiedän.
- Anonyymi
Toislle tuo Pasanen on pakkomielle kaikessa.
Jos ei ole tiedossa kotiruokaa niin minä valmistan itse kotiruokaa, koska en ole uusavuton, enkä haudutuskammoinenkaan.- Anonyymi
Ei se mikään pakkomielle ole jos vastaa Pasasen pakkomielteisiin uusiin aloituksiin jotka ovat poimintoja pois asiayhteyksistä jotta Pasasen aivot voisivat niitä käsitellä irrallaan pois rationalisesta maailmasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1332686Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2562244Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?171383- 1151042
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar204993- 89962
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13882Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La52774Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50721Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.274716