17 vuoden ajan olen itkenyt takiasi, ei tän pitäny näin mennä 😭
Vastaukset 16
- Anonyymi
No nyt 🤣
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh
🤣🤣👌
- Anonyymi
Kenelle menee?
- Anonyymi
Petrille,mutta ei häntä kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petrille,mutta ei häntä kiinnosta
Missä asuu
- Anonyymi
Kyllä oot sekaisin🤣
- Anonyymi
Joku alentui taas äänestämään palstaäijän omaa kommenttia ikäänkuin varmuuden vuoksi. Älä loistaa taas niin että häikäisee
- Anonyymi
Kiss and hugs...
- Anonyymi
Melko pitkä aika. Kyynelkanavat kovilla.
- Anonyymi
Juu oon huomannut, mut no hätä. Kyl me vielä kohdataan ❤️
- Anonyymi
Varmaan itken sitten kun nähdään
- Anonyymi
Eläydytkö kirjoittelemaan ihan äitinäs tällä kertaa, palstaäijä? LOL
- Anonyymi
Ps tajuun kyl muakin vtuttais
- Anonyymi
En usko
Vai erottiinko kun olin nuori? :Ddd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922839Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442353Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36991
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9703Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587002 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48618Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä149589- 36581