Yököttää porkkanalaatikko ja lanttulaatikko, puhumattakaan imelletetystä perunalaatikosta. Noita ei ole pakko tehdä,..
Kinkku uuniin ja pitsa....ja sitten pitäisi naapureille näyttää kuinka hienot jouluvalot väkäsin. Yöks.....
Joulu tulee...
8
470
Vastaukset
- Anonyymi
Minä syön porkkanalaatikkoeineksiä ihan läpi koko vuoden. Tykkään myös rosolleista, punajuurista ja perunalaatikoistakin. Ei ole mitään ongelmaa syödä noita omia arkiruokiani myös jouluna.
Suuri helpotushan se tietenkin on, kun uudenvuoden jälkeen kaikki joulun tingel-tangelit ja muut katoavat telkkarista ja kaupoista.
Ei tartte enää suorittaa yhtään. Saa oikein nauttia siitä tammikuun rauhan palaamisesta. - Anonyymi
Pääasia että saisi nukkua tässä pimeään aikaan, .. jouluista viis
- Anonyymi
Aivan sairaan paljon nukuttanut tänä syksynä. Alla olleet pari kolme pitkäkestoista flunssaa väsyttivät vielä lisää. Vuorokaudessa 12 h nukkumiset tarvii nyt.
- Anonyymi
Menee maha sekaisin jouluna tosi helposti. Laatikot, kinkku, pullat, kala ym. Sitten kotikalja limonaadit ja viini. Lopuksi kahvi, suklaat ja muut karamellit. Siihen yhdistettynä vähäinen liikunta. Ihan vetenä tulee ja lopuksi pahat pukamat...., joka joulu. En sitten tiedä mitä tässä pitäisi.
- Anonyymi
Pitää sitä että jätät joulut väliin vaikka kuinka sukulaisia tuppaisi sisään ovista ja ikkunoista lahjojensa kanssa.....
- Anonyymi
Rusinasoppa ja luumukiisseli kermavaahdolla nam nam ja suolisto tykkää pum pum pröts...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568