Että asiat menisivät näin pitkälle meidän välillä. Ajattele niitä alkuaikoja. Olisitko uskonut?
En olisi uskonut
33
471
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nii... Astella. En aio miettiä.
- AnonyymiUUSI
Mitä alkuaikoja?
Mitenkäs ne asiat ovat niinkuin omasta mieslestäsi menneet? - AnonyymiUUSI
Se mitä tapahtui vuonna 77, DIITÄ EI PUHUTA!!!!
- AnonyymiUUSI
Ajattelin, että olisin vain enää yhden joulun ilman häntä. Olin väärässä.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Ihan vain tuota mitä sanoin. Luulin, että olisimme yhdessä jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain tuota mitä sanoin. Luulin, että olisimme yhdessä jo.
Tarkoitatko ketä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko ketä?
Kaivattuani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattuani.
Mua vai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua vai
Et ole kaivattuni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattuani.
Miestä vai naista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kaivattuni.
Kuka on kaivattusi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
En välitä kertoa sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En välitä kertoa sitä.
Aloituksen kuitenkin teit 😅 olisko kantsinut jättää väliin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen kuitenkin teit 😅 olisko kantsinut jättää väliin?
En ole aloittaja.
- AnonyymiUUSI
En olisi uskonut. En ikinä.
Minusta sinä yliresgoit. Se oli iso yllätys.- AnonyymiUUSI
En ylireagoinut. Pilasit itse sillä että seurasit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ylireagoinut. Pilasit itse sillä että seurasit
Ok. Kirjoitit siis jollekin toiselle.
- AnonyymiUUSI
Kyse ei ollut vain yhdestä asiasta todellakaan. Repisi pään irti (kuvainnollisesti) , jos joku sanoisi mun tunteista noin.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Joo ja silloin yritin olla katsomatta jne. Ja mietin että häneen en ainakaan ihastu... Kuinkas kävi rakastuin aivan tulisesti ja ajattelen joka hetki...💗
- AnonyymiUUSI
Naiselta miehelle?
- AnonyymiUUSI
En olisi uskonut. Olin varma, että sinulla on tunteita. Olin väärässä.
- AnonyymiUUSI
VMP!
- AnonyymiUUSI
Kunpa en olisi tehnyt aloitetta.
- AnonyymiUUSI
Ei se olisi muuttanut tilannetta. Tunsin samoja tunteita jo silloin, eli halusin. Sitten sinä ymmärsit minut väärin ja ilmeisesti sen takia blokkasit. Sen jälkeen olet vain vithuillut minun ystävälliseen viestiini.
- AnonyymiUUSI
Teit ja se oli menoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se olisi muuttanut tilannetta. Tunsin samoja tunteita jo silloin, eli halusin. Sitten sinä ymmärsit minut väärin ja ilmeisesti sen takia blokkasit. Sen jälkeen olet vain vithuillut minun ystävälliseen viestiini.
Ohi. Minut on blokattu.
- AnonyymiUUSI
Kukakohan pelasi ja muutenkin pisti menemään niin pitkälle. 1 pisteen vihje, että se en ollut minä. Onneksi selvisi mikä olet.
- AnonyymiUUSI
Ei sulla tunnu olevan mitään normaali ihmisen käytösrajoja. En todellakaan. Kaikki jumalauta haukuttu, ulkonäöstä, sairaudet, läheiset, lapset. En ikinä en siis ikinä ois uskonut että oot pimeä.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa tutkailla itseään.
- AnonyymiUUSI
Vaikea arvioida kuinka pitkälle... 🧐
- AnonyymiUUSI
Niin, sitähän voi miettiä, mitä joku on valmis pilaamaan ja minkä takia!
- AnonyymiUUSI
En silloin kun sut näin ensimmäisiä kertoja. Mietin vaan…kun siinä oli joku juttu mitä mietin…ajattelitko minusta mitään silloin heti kun tapasit minut ensimmäistä kertaa?
Kuin hänelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703841Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j893222Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1052509Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.161690Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741495- 991363
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä541330Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1241138- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060