Jotain maakunnasta kertoo se että parhaimmat hetket tässä maakunnassa on ollut sairastumiset kun ei ole joutunut, vaan on päässyt sairaalaan.
Miksi näin? Koska sairaalassa on empaattisia ihmisiä enemmän kuin muualla tässä maakunnassa. Hoitoalalle hakeutuu keskimäärin empatiakykyisemmät ihmiset. Nyt en siis tarkoita sanoa ettei muillakin aloilla empatiaa olisi tai muissa ihmisissä.
Isommalta osalta ja ihan paikallisten omienkin sanojen mukaan, merkittävä osa väestöstä tässä maakunnassa on tavattoman kateellisia ja siksi pahantahtoisia ihmisiä. Aidointa iloa useimmissa on vahingonilo joka tulee ulos usein pidäkkeettömästi. vahingoniloinen ihminen on...jätetään sanomatta millainen. Mutta heidän kanssa ei ole viisasta olla missään tekemisissä.
Uskomattoman kieroon kasvanut maakunta ja se näkyy täällä joka päivä arjessa ja kaikkialla. Täysin vinoutuneet arvot ja täysin vinoutunut käsitys elämästä ja asiosta.
Mikä tämän on aiheuttanut, on epäselvää.
Pohjois-karjalassa parhaimmat hetket on kun joutuu sairaalaan
17
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kieroon kasvanut aloittaja olisi syytä ottaa sairaalaan, sinne suljetulle osastolle tahdonvastaiseen hoitoon.
- Anonyymi
Sinun kirjoituksesi ei kerro maakunnasta vaan sinusta ja vanhemmistasi, jotka ovat sinut kasvattaneet.
- Anonyymi
Aloittajalle paras paikka on krematorio.
- Anonyymi
Ei tule riitaa samoin teho
- Anonyymi
Eikö täällä enää kirjoiteta mitään muuta kuin pelkkää samaa pskanjauhantaa?!
- Anonyymi
Keskustelukulttuuri loppui muutama vuosi sitten. Siihen asti oli melko asiallista ja monipuolista jutustelua. Nyt on tämänkin palstan vallannut pari rakkikoiran lailla räyhäävää mielipuolta, joiden vuoksi normaalit ihmiset kaikkoaa. Saa nähdä, tuleeko muutosta ja mihin suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelukulttuuri loppui muutama vuosi sitten. Siihen asti oli melko asiallista ja monipuolista jutustelua. Nyt on tämänkin palstan vallannut pari rakkikoiran lailla räyhäävää mielipuolta, joiden vuoksi normaalit ihmiset kaikkoaa. Saa nähdä, tuleeko muutosta ja mihin suuntaan.
Ei tule ennen kuin ylläpito alkaa tehdä sille kuuluvia hommiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule ennen kuin ylläpito alkaa tehdä sille kuuluvia hommiaan.
Ei taida olla mitään ylläpitoa näillä palstoilla.
Ja jos on niin kukahan lieneekään ?
- Anonyymi
Parhaimmat hetket kun joutuu sairaalaan...?😀
Kyllä pitää olla ihmisellä elo kurjaa... 🤣😂🤣
Olet kai niitä ikisynkistelijöitä jotka käyttävät kahta numeroa liian pieniä kenkiä, koska elämässä ei ole muuta iloa kuin heittää illalla ne kengät pois... 😂🤣😂- Anonyymi
Ei suinkaan. Olen oikein tyytyväinen sydämessäni siitä että saan olla uskossa. Aloituksen pointti oli se että tässä maakunnassa on myrkytetty ilmapiiri. Sairaalassa on empaattisia ihmisiä. Sellaiset on miellyttäviä ihmisiä toisin kuin pahansuovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan. Olen oikein tyytyväinen sydämessäni siitä että saan olla uskossa. Aloituksen pointti oli se että tässä maakunnassa on myrkytetty ilmapiiri. Sairaalassa on empaattisia ihmisiä. Sellaiset on miellyttäviä ihmisiä toisin kuin pahansuovat.
Itse sinä olet myrkyllinen ja karkotat kaikki ympäriltäsi noilla parjauksillasi ja tekopyhillä uskon höpinöilläsi, ei kukaan viitsi tuollaisia juttuja kuunnella.
En ihmettele yhtään että kohtaat niin vähän empatiaa, josta täällä ei todellakaan ole puutetta normaaleilla ihmisillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan ryhmään itse kuulunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kohtaat empatiaa vain Sairaalassa niin missähän mahtaisi olla vika? Hmmm... Mietitäänpä... Ei varmaankaan sinussa...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kohtaat empatiaa vain Sairaalassa niin missähän mahtaisi olla vika? Hmmm... Mietitäänpä... Ei varmaankaan sinussa...?
Muualta tulleita kohdellaan tässä maakunnassa aika julmasti ja rasistisesti. Tämä on monien tiedossa ja sen myöntää jopa monet paikalliset itse. Joten ei sitä empatiaa yleensä rasisteilta saa.
Tässä maakunnassa hyvin moni ajattelee asenteella" me paikalliset ollaan jotain ja muut ei ole mitään" ja tämä asenne todella välittyy, niin tyhmää toimintaa kuin se onkin.
- Anonyymi
Aloittajalle on parhaat hetket lepositeissä suljetulla osastolla.
- Anonyymi
Siihen asti menee hyvin kunnes lääkäri Ljudmila astuu huoneeseen ja puhuu pelkkää Ryslandiaa.
- Anonyymi
Kerro lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1616180Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv872779Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 491005
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75883