Vain ja ainoastaan olla vapaa, luottaa, rakastaa ja antaa kaikkensa, joka itkee ja pelkää. Sä et huomioi sitä, ollenkaan, miten tuskaista on mulle, että ihminen johon luotan täysin murtaa suut psyykkisesti, et oot niin kappaleina, että et voi olla oma ittes pitkään aikaan. Mä rakastin sua, ja mä toimin paljon väärin ettet kärsis, mä jopa sain teidät eroon, koska vihasin ajatust et oot ihmisen kaa, joka vahingoittaa sua.
Mä en halua toimia näin, mut mä en luota kehenkään,mä itken ja oon aito, ja sit hetkessä oon tunteeton hirviö, tiäkkö miks. Se tapahtuma oli niin traumaattinen, että mun mieli hajoais muuten. Mun tapa käsitellä vaikeita asioita on toimia näin, mä koen oloni vaan turvalliseks kun mun empatiaa ei hyväksikäytetä
Ja et ymmärrä et nää herkät hetket ei oo manipulointia, vaan et mun mieli ei jatkuvasti jaksa käsitellä näin traumaattisia tapahtumia.. ja sulkee tunteet
Välillä unohdat et kaiken perseilyn/vainon ja muun alla on vain herkkä hauras minä, joka haluaa
12
203
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et ole saanut eroamaan etkä vaikuttanut mitenkään nykyiseen pitkään suhteeseen. Toivottavasti minäkään en sun.
- AnonyymiUUSI
Jatkan. Mitä tapahtumaa mahdat tarkoittaa? Oliko joku, jossa minä tein jotain väärin mielestäsi?
- AnonyymiUUSI
Mulla ei oo suhdetta, väärälle meni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo suhdetta, väärälle meni.
Ootko ihan varma?
- AnonyymiUUSI
Olen koettanut auttaa palstalla sinua ongelmissasi vaikka en pysty ymmärtämään niiden laajuutta? Tarvitset apua jostain muualta, koska en ole parantaja eikä minulla ole asiantuntemusta sinun ongelmiisi.
Höpötät jostain rakastamisesta ja että olet väärin toiminut elämässä.
Varmasti olet väärin toiminnut, jos olet sekaantunut sellaiseen mikä ei kuulu sinulle!
Monille ihmisille käy elämässä niin, että tulee kohdanneeksi väärän / vääriä ihmisiä vaikka ymmärtäisi tämän vasta liian myöhään kun vahinko on jo tapahtunut.
On tärkeää ymmärtää, että siinä ehkä oli jonkinlainen opetus ja viittaus siitä, että havaitseminen on tärkeää selviytymisen kannalta ajateltuna.
Et voi päättää siitä, että kenen kanssa ihmiset ovat tekemisissä tai suhteessa.
Et sittenkään vaikka jos se tapaus tuottaisi tuskaa sinulle tai tuntisit kateutta.
Väärin toimintaa on myös sellainen, että teet asioita toisen ihmisen selän takana ja ajat siinä jonkinlaista etua itsellesi. Kuvitellen, että toimintasi on oikein vaikka se ei koskaan ole näin. Rakkautta ei voi myöskään pakottaa toteutumaan kehenkään ihmiseen.
Rakkauden toteutuminen vaatii paljon sanoja ja hyviä tekoja ja sitä, että ihmiset ovat tekemisissä keskenään toistensa kanssa tuolla oikeassa elämässä.
Palstalla ei tapahdu mitään rakakutta ainakin se on harvinaisempaa.
Hanki apua koska sitä tarvitset eniten.
Älä kirjoita tänne enää mitään. - AnonyymiUUSI
Tarvit oikeasti vuosien terapiaa ennen kuin olet siinä kunnossa, että pystyt olla rakastava kumppani, tuki ja turva kenellekään.
- AnonyymiUUSI
Nyt on taas höpö höpö juttuja, kaikki tarvittavat taidot on siihen jo. Sun kannattais oikeasti hakea apua noihin harhoihisi, jos joku roolisuoritus saa sinut noin pois tolaltasi, minä en itse edes muista koko asiasta mitään.
- AnonyymiUUSI
Miten jengi jaksaa vielä vuosienkin jälkeen aina vastata tuolle veeranpupulle?
- AnonyymiUUSI
Siis näille sinu dramaturgioimille hahmoille vai, aloituksen kirjoittanut palstasetä? Sasse
- AnonyymiUUSI
Montako % joku autistinen sosio/psykopaatti voi tuhota jonkun toisen elämästä? Mitäs arvaatte? -Sivusta vaan kyselen.
- AnonyymiUUSI
Sinä ainakin pyrit tuhoamaan kaiken tieltäsi, mitä näet, oot psyko, psyko, mulla on sentään empatia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ainakin pyrit tuhoamaan kaiken tieltäsi, mitä näet, oot psyko, psyko, mulla on sentään empatia.
Sulla oo ku nakkikakkua Therian-kamuilles. Kuulemma. ;)
-karvatOn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883169Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin962421Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151649Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701408- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421208- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561020