Nuopparia ei tule Apsille

Anonyymi-ap

Hyvä että nuorisolle saadaan omat tilat

37

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoppari säilyy entisellä paikallaan

      • Anonyymi

        Hyvä juttu👍


    • Anonyymi

      Jaa… minne rakentavat uuden?

    • Anonyymi

      Ovat entisissä tiloissa

    • Anonyymi

      Apsille enemmän tilaa ravintolalle. Sopii vaikka tanssahtelemaan

      • Anonyymi

        Jaa


    • Anonyymi

      Paljonkohan yrittäjä maksaa vuokraa ravintelista?

    • Anonyymi

      Mitä se kellekään kuuluu mitä vuokraa maksaa.Apinointia.

      Mutta ei nuopparia kenenkään asuntojen tai okt talojen lähelle!!! Rallia kuitenkin

    • Anonyymi

      Vanha apteekki on myös pois laskuista. Edellinen toimija muutti siitä pois ja huhua on ollut miksi näin tekivät. Eli ei sovellu nuorison tilaksi sekään. Alkaa ainoa vaihtoehto olemaan että pysyvät siinä nykyisessä. Sehän on hyvä tila.

      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      eikös Kirnu olis passeli paikka

      • Anonyymi

        Koulutha niitä varten on rakennettu suurella rahalla ja valtion laskuun!

        Voi pyhä yksinkertasuus!

        Kai niistä jokunen koppi löytyy iltakäyttöön , vai pitääkö niitä mammuttineliöitä seisottaa pimiänä ja tyhyjänä valtaosan vuorokauvesta???

        NYT päättäjät: HERÄTKÄÄ.


      • Anonyymi

        Se on varmaan liian kaukana niille työntekijöille.


    • Anonyymi

      Löytyykö sitä humppakansaa ,sopii epäillä , ei taida nykyään olla kovinkaan suosittu juttu.

      • Anonyymi

        Tässä oli nyt tää nuorison sijottelu ja heijä tiloje maksatus.
        huvennut humppakansa kuulunee toiseen ketjuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli nyt tää nuorison sijottelu ja heijä tiloje maksatus.
        huvennut humppakansa kuulunee toiseen ketjuun

        Keskuskoulu voisi olla paras nuorisotila iltakäyttöön.

        Kirjasto samassa, liikuntatilat valmiina.
        Valvontakamerat valmiina mopoille ja traktoreille. Kanttiini valmiina.
        Onhan siellä neliöitä ja lukolliset tilat, jpihin pääsy eristettäisiin.

        Miksi rakentaa tilaa pidettäväksi tyhjäkäynnillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskuskoulu voisi olla paras nuorisotila iltakäyttöön.

        Kirjasto samassa, liikuntatilat valmiina.
        Valvontakamerat valmiina mopoille ja traktoreille. Kanttiini valmiina.
        Onhan siellä neliöitä ja lukolliset tilat, jpihin pääsy eristettäisiin.

        Miksi rakentaa tilaa pidettäväksi tyhjäkäynnillä?

        Siinäpä on hyvä ehdotus. Uudet hyvät tilat,ei ole hometta tms sisäilman ongelmaa


    • Anonyymi

      vai olipa hyvä ehdotus. uuteen kouluun piti tulla nuopparille tilat mutta persut vastusti ja säästettiin. ei tullu tiloja.

      • Anonyymi

        nähtiinhän tuo jo haapa-asuntojen hallinnossa persujen anti eli tyhjä tuoli kun päätöksiä olisi pitänyt tehdä.

        eikä hoivaa vaivaisille kun sitäkin persut vastustivat.
        halapa-hallin pihalla patsastelivat vastustaen ja terveyspalveluiden alasajoa kannattaneita kansanedustajia kehuen.

        mäkelänrinne on kuulemma väärin suunniteltu ja hutiloiden rakennettu.

        miten siis on mahdollista että humalojan tuottamaton koulu on yhä kunnan rahoja syömässä?

        kysyttäessä persut eivät osaa sanoa missä luuraavat ne 10 yritystä joiden piti tulla apsin tiloihin?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

        nähtiinhän tuo jo haapa-asuntojen hallinnossa persujen anti eli tyhjä tuoli kun päätöksiä olisi pitänyt tehdä.

        eikä hoivaa vaivaisille kun sitäkin persut vastustivat.
        halapa-hallin pihalla patsastelivat vastustaen ja terveyspalveluiden alasajoa kannattaneita kansanedustajia kehuen.

        mäkelänrinne on kuulemma väärin suunniteltu ja hutiloiden rakennettu.

        miten siis on mahdollista että humalojan tuottamaton koulu on yhä kunnan rahoja syömässä?

        kysyttäessä persut eivät osaa sanoa missä luuraavat ne 10 yritystä joiden piti tulla apsin tiloihin?

        Persut olisi ottanut Haapa asuntojen hallituksen puheenjohtajuuden vastaan mutta kepulle annettiin että saavat jatkaa yhtiön huonoa hoitamista.


    • Anonyymi

      Kuulin, että Kauppa-Matista tehtäisiin sittenkin nuorisotalo. Kaukolämpöpaketti kuulemma tuodaan sinne takaisin "huollosta".
      Mikäpä siinä, terve talo ja teräsrunko, sanovat.

      • Anonyymi

        Ei siihen ainakaan ..menee asukkailla oma rauha


      • Anonyymi00036

        Terve talo? Purkukuntosena kaupunki osti. Nyt se onkin sitten hyvässä kunnossa?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Terve talo? Purkukuntosena kaupunki osti. Nyt se onkin sitten hyvässä kunnossa?

        Ei ostanut purkukuntoisena. Aikoi vain purkaa onnikkaliikennealueen tieltä.


    • Anonyymi

      onneksi meillä on kepu joka huolehtii myös nuorison tarpeista

      • Anonyymi

        mutta ei vanhojen. se on pitkä miinus kepulle.


    • Anonyymi

      Nykyinen on hyvä. Pitäkää siinä.

    • Anonyymi

      Onneksi uusi maakuntamalli on halpa ja toimiva. Kkitos siitä kepuille.

    • Anonyymi00027

      Mikä siinä nykyisessä paikassa on ongelma? Kylällähän sekin on, eikä edes kaukana entisestä paikasta.

      • Anonyymi00028

        Työntekijöiden mielestä syrjässä. Haluavat esille ja näytille.


      • Anonyymi00030

        Nuorilla on näppärät jalat, kyllä he jaksaa sinne kävellä.


    • Anonyymi00029

      Miksi piti entinen nuoppari purkaa ?
      Olisi sille ostajiakin ollut, mutta
      Kaupunki ei halunnut sitä yrittäjille myydä, vaan purkivat pois, jotenka se siitä yrittäjien huomioimisesta !

    • Anonyymi00031

      Synnin pesä tuli ABC täkin siellä vaan juuvaan ja
      syntisiä ajatuksia hauvotaan ja ajatellaan kaikenlaistapahaa

      olisivat vaantehneet nuorisolle kokoontumis paikan
      olisivat saaneet leikkiä ja laulaa

      • Anonyymi00032

        Eikö ne voi leikkiä ja laulaa nykyisessäkin paikassa?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Eikö ne voi leikkiä ja laulaa nykyisessäkin paikassa?

        Eikä ne voi menmä koulun tiloihin, kouluha niille o taas rakennettu, mitä järkiä on pitää koulu tyhyjänä valtaosa vuorokauvesta ? ? ?


    • Anonyymi00034

      Hyttikallio ois hyvä nuoppariksi. Isot koululaiset sieltä Mäkkärille jne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe