Hyvä että nuorisolle saadaan omat tilat
Nuopparia ei tule Apsille
37
1204
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoppari säilyy entisellä paikallaan
- Anonyymi
Hyvä juttu👍
- Anonyymi
Jaa… minne rakentavat uuden?
- Anonyymi
Ovat entisissä tiloissa
- Anonyymi
Apsille enemmän tilaa ravintolalle. Sopii vaikka tanssahtelemaan
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Paljonkohan yrittäjä maksaa vuokraa ravintelista?
- Anonyymi
Mitä se kellekään kuuluu mitä vuokraa maksaa.Apinointia.
Mutta ei nuopparia kenenkään asuntojen tai okt talojen lähelle!!! Rallia kuitenkin - Anonyymi
Vanha apteekki on myös pois laskuista. Edellinen toimija muutti siitä pois ja huhua on ollut miksi näin tekivät. Eli ei sovellu nuorison tilaksi sekään. Alkaa ainoa vaihtoehto olemaan että pysyvät siinä nykyisessä. Sehän on hyvä tila.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
eikös Kirnu olis passeli paikka
- Anonyymi
Koulutha niitä varten on rakennettu suurella rahalla ja valtion laskuun!
Voi pyhä yksinkertasuus!
Kai niistä jokunen koppi löytyy iltakäyttöön , vai pitääkö niitä mammuttineliöitä seisottaa pimiänä ja tyhyjänä valtaosan vuorokauvesta???
NYT päättäjät: HERÄTKÄÄ. - Anonyymi
Se on varmaan liian kaukana niille työntekijöille.
- Anonyymi
Löytyykö sitä humppakansaa ,sopii epäillä , ei taida nykyään olla kovinkaan suosittu juttu.
- Anonyymi
Tässä oli nyt tää nuorison sijottelu ja heijä tiloje maksatus.
huvennut humppakansa kuulunee toiseen ketjuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä oli nyt tää nuorison sijottelu ja heijä tiloje maksatus.
huvennut humppakansa kuulunee toiseen ketjuunKeskuskoulu voisi olla paras nuorisotila iltakäyttöön.
Kirjasto samassa, liikuntatilat valmiina.
Valvontakamerat valmiina mopoille ja traktoreille. Kanttiini valmiina.
Onhan siellä neliöitä ja lukolliset tilat, jpihin pääsy eristettäisiin.
Miksi rakentaa tilaa pidettäväksi tyhjäkäynnillä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskuskoulu voisi olla paras nuorisotila iltakäyttöön.
Kirjasto samassa, liikuntatilat valmiina.
Valvontakamerat valmiina mopoille ja traktoreille. Kanttiini valmiina.
Onhan siellä neliöitä ja lukolliset tilat, jpihin pääsy eristettäisiin.
Miksi rakentaa tilaa pidettäväksi tyhjäkäynnillä?Siinäpä on hyvä ehdotus. Uudet hyvät tilat,ei ole hometta tms sisäilman ongelmaa
- Anonyymi
vai olipa hyvä ehdotus. uuteen kouluun piti tulla nuopparille tilat mutta persut vastusti ja säästettiin. ei tullu tiloja.
- Anonyymi
nähtiinhän tuo jo haapa-asuntojen hallinnossa persujen anti eli tyhjä tuoli kun päätöksiä olisi pitänyt tehdä.
eikä hoivaa vaivaisille kun sitäkin persut vastustivat.
halapa-hallin pihalla patsastelivat vastustaen ja terveyspalveluiden alasajoa kannattaneita kansanedustajia kehuen.
mäkelänrinne on kuulemma väärin suunniteltu ja hutiloiden rakennettu.
miten siis on mahdollista että humalojan tuottamaton koulu on yhä kunnan rahoja syömässä?
kysyttäessä persut eivät osaa sanoa missä luuraavat ne 10 yritystä joiden piti tulla apsin tiloihin? - Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
nähtiinhän tuo jo haapa-asuntojen hallinnossa persujen anti eli tyhjä tuoli kun päätöksiä olisi pitänyt tehdä.
eikä hoivaa vaivaisille kun sitäkin persut vastustivat.
halapa-hallin pihalla patsastelivat vastustaen ja terveyspalveluiden alasajoa kannattaneita kansanedustajia kehuen.
mäkelänrinne on kuulemma väärin suunniteltu ja hutiloiden rakennettu.
miten siis on mahdollista että humalojan tuottamaton koulu on yhä kunnan rahoja syömässä?
kysyttäessä persut eivät osaa sanoa missä luuraavat ne 10 yritystä joiden piti tulla apsin tiloihin?Persut olisi ottanut Haapa asuntojen hallituksen puheenjohtajuuden vastaan mutta kepulle annettiin että saavat jatkaa yhtiön huonoa hoitamista.
- Anonyymi
Kuulin, että Kauppa-Matista tehtäisiin sittenkin nuorisotalo. Kaukolämpöpaketti kuulemma tuodaan sinne takaisin "huollosta".
Mikäpä siinä, terve talo ja teräsrunko, sanovat.- Anonyymi
Ei siihen ainakaan ..menee asukkailla oma rauha
- Anonyymi00036
Terve talo? Purkukuntosena kaupunki osti. Nyt se onkin sitten hyvässä kunnossa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Terve talo? Purkukuntosena kaupunki osti. Nyt se onkin sitten hyvässä kunnossa?
Ei ostanut purkukuntoisena. Aikoi vain purkaa onnikkaliikennealueen tieltä.
- Anonyymi
onneksi meillä on kepu joka huolehtii myös nuorison tarpeista
- Anonyymi
mutta ei vanhojen. se on pitkä miinus kepulle.
- Anonyymi
Nykyinen on hyvä. Pitäkää siinä.
- Anonyymi
Onneksi uusi maakuntamalli on halpa ja toimiva. Kkitos siitä kepuille.
- Anonyymi00027
Mikä siinä nykyisessä paikassa on ongelma? Kylällähän sekin on, eikä edes kaukana entisestä paikasta.
- Anonyymi00028
Työntekijöiden mielestä syrjässä. Haluavat esille ja näytille.
- Anonyymi00030
Nuorilla on näppärät jalat, kyllä he jaksaa sinne kävellä.
- Anonyymi00029
Miksi piti entinen nuoppari purkaa ?
Olisi sille ostajiakin ollut, mutta
Kaupunki ei halunnut sitä yrittäjille myydä, vaan purkivat pois, jotenka se siitä yrittäjien huomioimisesta ! - Anonyymi00031
Synnin pesä tuli ABC täkin siellä vaan juuvaan ja
syntisiä ajatuksia hauvotaan ja ajatellaan kaikenlaistapahaa
olisivat vaantehneet nuorisolle kokoontumis paikan
olisivat saaneet leikkiä ja laulaa- Anonyymi00032
Eikö ne voi leikkiä ja laulaa nykyisessäkin paikassa?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eikö ne voi leikkiä ja laulaa nykyisessäkin paikassa?
Eikä ne voi menmä koulun tiloihin, kouluha niille o taas rakennettu, mitä järkiä on pitää koulu tyhyjänä valtaosa vuorokauvesta ? ? ?
- Anonyymi00034
Hyttikallio ois hyvä nuoppariksi. Isot koululaiset sieltä Mäkkärille jne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477