Kertokaapa pöllöskän viisaat miten Väppi sovellukseen saa sähkön tuntikulutuksen selkeänä taulukkona, eikä vi#un erimittaisina pylväinä?
Väppi sovellus
13
314
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele itse, ei meille kuulu sun neuvominen.
- Anonyymi
Buahhahhaa 🤣🤣 ei osaa pylväitä lukee 🤣👌🤣
- Anonyymi
Josko Helen neuvoo?
- Anonyymi
"Opettele itse, ei meille kuulu sun neuvominen."
Kun et osaa neuvoa, ei sinulla siellä pierukuutiossa ole edes sähkömittaria.- Anonyymi
Pitää olla tollo, kun ei osaa Väppiä käyttää.
- Anonyymi
Etkö oikeasti tajua?
- Anonyymi
Ei tajuu. Väppää vaan päivät pitkät 😂
- Anonyymi
"Etkö oikeasti tajua?"
Sinä et tajua, koska olet nettipöljä. - Anonyymi
Huomenna on pörssisähkö aivan maukaissa hinnoissa, passaa sähköpelureiden viikonloppuna maljoja kohotella.
Ovatko metsämannilaisilta kalliilla ostetut risukasat metsäteiden varsilla kastuneet?
Vai oliko hakerisut vain hetken huraus, nokeentuiko vain kattila?
Muutama aamu sitten asiantuntijat valittivat aamuteveessä ettei Suomi olekaan sähköntuotannossa omavarainen vaan on täysin riippuvainen tuontlsähköstä.- Anonyymi
Vaihda kiinteähintaiseen, niin ei tarvitse jokaisen kalliin pörssisähköpäivän aikaan olla täällä itkemässä.
- Anonyymi
https://www.helen.fi/uutiset/2025/vareen-omistaja-vaihtuu
Tämäkin vielä!- Anonyymi
Ei se ainakaan enää huonompaan suuntaan voi tuosta mennä, uuden omistajan luotsaamana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688