Ajattelin tänne kirjoittaa tästä asiasta ja katsoa mitä mieltä "raati" on.
Eli, olen reilu kolmekymppinen mies ja meillä on harrastuksissa alle kolmekymppinen nainen. Tämä kyseinen nainen on todella herttainen, fiksu ja mukava, mutta myös todella ujo ja varautunut. Hän kuitenkin aina minut nähdessään hymyilee ujosti ja tervehtii. Katsoo kyllä aina suoraan silmiin kun tervehtii. Tässä joku aika sitten menimme yhtä aikaa urheiluhallille ja hän käveli noin 30m edelläni. Hän huomasi että tulen perässään, niin hän jäi pitämään minulle ovea auki ja hymyili kauniisti :)
Sitten jossain vaiheessa hän hiukan niinkuin vältteli, mutta tässä jokin aika sitten hän tuli minua nurkan takaa vastaan kun oli hakemassa juomapulloonsa vettä ja törmäsimme toisiimme ihan vahingossa :D Sanoin hänelle siinä huumorilla ohimennen että: "Uppista, nyt taitaa kopsahtaa!" Sitten hän katsoi mua suoraan silmiin niin ihanasti hymyillen ja alkoi nauraa ääneen.
Olen häneen ihastunut ja pidän häntä silmällä. En kuitenkaan viitsi olla liian aktiivinen ettei hän ainakaan ahdistu. Näemme tuolla lähes viikottain kun siellä on kuntosali ja padelsali. Hän ei käytä somea lainkaan. Se minkä olen laittanut hänestä tuolla yleisesti merkille, niin hän ei juuri muille puhu mitään ja on aika paljon itsekseen. Minä olen kuitenkin hänestä kiinnostunut ja täytyy rauhassa katsoa tuleeko uusia tilanteita :)
Mitähän tästä hänen käytöksestä voisi päätellä?
Ujon naisen käytös
25
696
Vastaukset
- Anonyymi
Saattais hyvinkin olla ihastusta.
- Anonyymi
Enpä menisi kertomasi perusteella vielä ihmeemmin päättelemään mitään. Itse voisin hyvin käyttäytyä juuri tuolla tavalla, eikä se kertoisi mistään muusta kuin siitä, että olen hyväkäytöksinen ja ujoudestani huolimatta kuitenkin pidän sosiaalisesta interaktiosta.
- Anonyymi
Täytyy antaa ajan kulua ja katsoa mitä tuleman pitää.
- Anonyymi
Ei heteromiehet tämmöisiä mieti eikä kirjoittele.
- Anonyymi
Ketkä sitten?
- Anonyymi
Täällä on kyllä melko turhaa mitään kysellä.
- Anonyymi
Ei inhoa sinua, jos nauroi, mutta ei välttämättä ole kuin kohtelias ja perusystävällinen. Saattaa tietysti olla ihastunutkin, ei voi tuollaisen perusteella päätellä.
- Anonyymi
Nauru voi olla myös stressireaktio, jos kokee tilanteen ikäväksi. Aloittajan tilanne nyt ei tosin kuulosta siltä, mutta noin yleisellä tasolla naisen nauru ei aina kieli positiivisesta tunteesta.
- Anonyymi
Kehonkielestä ja kemiasta näkee vihjeitä, että minkälaisia tunteita toinen kokee
- Anonyymi
"kemiaa" ei näe mitenkään irtonaisena kehonkielestä.
- Anonyymi
Aivan. Hyvä, että elämä jatkuu ja alat kotiutua.
- Anonyymi
Parasta kun luotat omaan näkemykseen asiasta 🙂 Täällä on sikäli vaikea vastata kun ei ole nähnyt tilannetta.
- Anonyymi
älä tuijotele häntä pahalla silmällä, viluillen ainakaan, mene ja sano suoraan
- Anonyymi
Mä kyllä sanoisin että vois hyvinki kertoa kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Voit pyytää häntä kahville/kaakaolle. 😍
- Anonyymi
Kyllä mä jonkun peliliikkeen aion vielä jossain vaiheessa tehdä. Sillähän se viimeistään selviää :)
- Anonyymi
Saas nähdä miten tänään käy.
- Anonyymi
Kuulostat ihan asialliselta tyypiltä mutta mä nyt satun olemaan täällä miten milloinkin ehtii.
- Anonyymi
Ei tiedä vielä millainen kuvotus olet XD jonkun muun vuoro kärsiä
- Anonyymi00022
Joo, kyllä se turha toivo taisi tästä naisesta olla...
- Anonyymi00023
No niin. Kuulumisia pitkästä aikaa.
Nyt on taas muutamia kertoja nähty ja hyvin ystävällinen on taas ollut :) - Anonyymi00024
Olen ujo nainen, kun ihastun tosissani. Muuten suht rento...
Se on juuri ärsyttävä piirre. Töissä tämä on mahdotonta etenkin jos molemmat toimii samalla tavalla. Ja hyvin surullistahan se on.- Anonyymi00026
Tämä on varmasti melko yleistä ujoilla 🙂
- Anonyymi00025
Ei mitään, yrittää vaan kainostella kun huomannut että tuijotat ja kuljet perässä. Jos olet kiinnostunut osoita se äläkä vingu tääällä
- Anonyymi00027
En kulje perässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128