Tiesitkö nainen, että älykkyys, empatia ja asioiden hahmottamisen kyky on tärkeimpiä ominaisuuksia terveeseen parisuhteeseen, sulta puuttuu ne kaikki, tai ne on hyvin vajavaisia, tiedän että sun torakka paras ystäväs on varmaa porannut reijän sun aivoihin ja imenyt aivos pihalle, mutta voisit joskus kans miettiä millasien tekosyiden verukkeilla, alat kiusaamaan, halventamaan ja vainoamaan muita ihmisiä, hyi helvetti.
Jostain syystä sulla ja sun koko kaveriporukka on mennyt puurot ja vellit sekaisin, kun minusta on tehty joku paha hahmo, vaikka mä olen USEAAN OTTEESEEN SANONUT, ETTÄ PYRIN LUOMAAN VASTAKKAISEN HAHMON AIDOSTA PERSOONASTASI, kai sä nyt ymmärrät, että jos joku käyttäytyy huonosti, niin minulla on oikeus trollata ja esittää sille vaikka Hitlerin suurinta fania, koska se henkilö itse päättää käyttäytyä tavalla, josta on haittaa muille.
Sä et ymmärrä, että mä myös suojelen itseäni ja muita, mä pääsen kaikista helpoimmalla olemalla juuri sitä mitä ihmiset haluaa ja odottaa musta, mä en oo velvollinen selittämään kenellekkään, mun kompleksia ajatuksen juoksua, näiden "pelien" taustalla, ja sä voit ajatella mitä vaan, sun vaan pitäis herätä todellisuuteen, että et oo mikään maailmanpelastaja, et ole kiltti, oot ilkeä kun mollaat muita ja oot ahdasmielinen, mutta et ymmärrä sitä itse, mä tiedostan puitteeni kyllä, tiedostan, että en koskaan tuu oleen aito enkeli, mut sä nainen leikit enkeliä, vaikka et oo lähelläkään kilttiä ihmistä.
Sun ahdasmielisyys ja mielenköyhyys on erittäin luoltaantyöntävä piirre nainen
6
180
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Okei. Semmosta. Mutta ei me kyllä kavereiden kanssa ole puhuttu susta mitään pahaa. Pelkkää hyvää vain, silloin harvoin kun sut mainitaan.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on tässä se jolta puuttuu älykkyys, empatia ja asioiden hahmotuskyky. Kaikista huonoin edellytys parisuhteen onnistumiselle on se, että toinen on itsekeskeinen ja mahdollisesti narsisti, kuten ap.
- AnonyymiUUSI
ja sun pikku jerrys on jo aika nähty
- AnonyymiUUSI
Kyllä hieman kummalta kuulostaa että olet muodostanut itsestäsi fiktiivisen hahmon jota et aidosti ole.
Eli kumpi fuulaa ja ketä - AnonyymiUUSI
Ootko huomannu et ainoo, joka pitää sua älykkönä, oot sinä itte?
- AnonyymiUUSI
Tarkoiti ilmeisestikin Sanna Maarineria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883209Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032483Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151679Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711455- 981344
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501286- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031