En ihmettele että on 2 exää.
Mitä eroa on maistamisella ja syömisellä?
Maistaminen on sitä että maistetaan pala ja jätetään loppu syömättä.
Syöminen on sitä että syödään koko annos.
Kysymys ja vastaus rakkaan tapaan.
6
162
Vastaukset
- Anonyymi
Näsäviisastelu on ylimielistä ja opettavaista käytöstä, jossa henkilö yrittää osoittaa omaa tietämystään tai älyllisyyttään alentavalla tavalla, usein itsestäänselvyyksien tai lapsellisten keinojen kautta.
- Anonyymi
Eix Pasasella ole kolme? Se itsarin tehnyt, jetsetkokki ja viimisenä Pimpshorny, joka palasi pankkiinsa.
- Anonyymi
Edelleen kysymys ja vastaus.
- Anonyymi
Tarinasta ei käy ilmi että onko syönyt silakoita, vaiko vain maistellut? Maistelua tehdään siksi jos mietitään että mitähän sitä söisi. Tämä on tietenkin liian korkeaa kielitiedettä lildomiehelle, jonka äidinkielestä ei saa selvää edes apteekkari.
Paljastit vasta että sinulla oli kolmaskin exä, joka teki itsarin kun menetti kanssasi mielenterveyden.
Onneksi nykyinen vaimosi älysi ottaa asumuseron, ennenkuin hänkin alkaa viiltelemään itseään. Kaikki.mistä Pasanen on muita syytellyt koskee hänen omaa elämäänsä.
Pallomaha
Vyötärölihava
Kahdesti eronnut ja kolmas asumuserossa
Kaljuuntuva
Huonot hampaat
Läävä asumus
Ajotaidoton moottoripyörällä
Minieläkkeellä
Ei saa ilmaiseksi
Keksitty työhistoria
Keksityt rivitalokämpät
Keksityt kokkitaidot
Keksityt kaverit
Keksityt julkkiskaverit
Keksityt keskustelut kuuluisien kanssa
Mielenterveys romahtanut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161