Hienoja tapahtumia tulossa.
Mutta mihinkään tapahtumaan ei ole lisätty tapahtumapaikan osoitetta tai kellonaikaa milloinka tapahtuma on.
Jotenkin tuntuisi, että sen verran pitäisi osata markkinoida tapahtumia, että nämä perusasiat olisivat edes tapahumakalenteriin laitettu, kun kuitenkin alan ammattilaiset näitä ilmoituksia väsää.
Me tullaa Raumalle viikonloppuna, ja olisi ollut kiva jossain käydä, mutta mihinkä me mennään ja mihinkä kellonaikaan? Ei harmainta aavistusta.
- Valaistut kohteet ja jouluvalot päällä koko tapahtuman ajan!
- Rauman Joulutori 29.11.–24.12.2025 (osoite ja kellonajat ???)
Myynnissä laadukkaita käsitöitä ja ruokatuotteita, sekä monipuolista ohjelmaa lavalla.
- Tammelan tonttumaa 22.11.2025–1.1.2026 (osoite ja kellonajat ???)
Tutustu tonttujen salaiseen elämään Tammelan korjausrakennuksen pihamaalla koko perheen kanssa.
- Vanhan Rauman joulukalenteri-ikkunat 1.12.2025–6.1.2026
Vanhan Rauman asukasyhdistys ylläpitää kaupunkilaisille rakasta perinnettä koristelemalla ikkunoita.
Tonttujen yö 12.12.2025
Ostosten yö, jolloin liikkeet ovat myöhempään auki.
- Joulevangeeljum-musiikkinäytelmä 19.–20.12.2025
Interaktiivinen taide-elämys, jossa katsojat kulkevat musiikkinäytelmän mukana. Kenraaliharjoitus 18.12. (osoite ja kellonajat ???)
Joulurauhanjulistus Kauppatorilla 24.12.2025 (osoite ja kellonajat ???)
Lumen-valotaidetapahtuma 14.–17.1.2026 (osoite ja kellonajat ???)
Haloo! Matkailun ja tapahtumien vastaavat järjestäjät
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin muutin tänne perheeni kanssa aikoinani. Halusin pojan jääkiekkoharrastukseen ja lejdessä luki
Jääkiekko aloittaa näille pikkuisille, sama aika ja paikka kuin ennenkin?? Piti sitten itse ottaa selvää, että missä ja koska on aloittanut edellisenä vuonna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen262718Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402352Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621318Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41996
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100944- 77904
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94828Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin177812