Olen rv18 ja kuukauden verran minulla on reisissä ilmennyt lihasjäykkyyttä ja esim rappusten nouseminen on hidasta sillä jalkani ei kertakaikkiaan nouse ripeempään tahtiin. Viime yönä sitten nousin vessaan ja hyvä kun pysyin pystyssä sillä reiteni olivat aivan makaroonia. Onko kenelläkään muulla ollut vastaava vaivaa?
lihasjäykkyys, -heikkous reisissä
4
879
Vastaukset
- Tuleva_äiti
Aika lailla samoilla viikoilla ollaan ja minulla on todellisia vaikeuksia päästä kyykystä ylös, joka ennen on sujunut vallan mutkattomasti. Jalat myös puutuvat helposti.
Tuntuu aika uskomattomalta raskauden oireelta, enkä jaksa ymmärtää, että voisi sellainen olla, mutta ajattelinpa nyt vain kertoa, ettet ole ainoa jalkavaivainen. =O)- Nimetön
ja oon viellä jäykistyny ihan mielettömästi!jos makaan selällään,en pääse norm. ylös kun pakara kramppaa!!!Ei eka raskauden aikana ihan näin pökkelö olo ollu:/
- rv 22+
Nimetön kirjoitti:
ja oon viellä jäykistyny ihan mielettömästi!jos makaan selällään,en pääse norm. ylös kun pakara kramppaa!!!Ei eka raskauden aikana ihan näin pökkelö olo ollu:/
Hei,
mulla myös jalkojen lihaksia heikottaa: rappusten nousemisessa parilla askeleella menee reisilihakset maitohapoille.
Olen kuullut, että lihasten palautumiseen ja turvotukseen auttaisi magnesium. Olen kyllä syönyt jonkin verran, mutta ehkäpä pitäisi syödä säännöllisemmin.
Ja erityisesti pitää juoda tarpeeksi vettä! Jos ei juo tarpeeksi, niin varmasti ei lihakset jaksa mitään. - Anonyymi
rv 22+ kirjoitti:
Hei,
mulla myös jalkojen lihaksia heikottaa: rappusten nousemisessa parilla askeleella menee reisilihakset maitohapoille.
Olen kuullut, että lihasten palautumiseen ja turvotukseen auttaisi magnesium. Olen kyllä syönyt jonkin verran, mutta ehkäpä pitäisi syödä säännöllisemmin.
Ja erityisesti pitää juoda tarpeeksi vettä! Jos ei juo tarpeeksi, niin varmasti ei lihakset jaksa mitään.Täällä sama. Reidet jäykistää ja väsyy heti kun kävelee. Lieneekö kilpirauhasessa jotain vai asunnon homeesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784