Ettekö ota vastuuta teoistanne? Lähti palstoilta ilman pelastusta
Exadventisti eksytettiin kadotukseen
12
75
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hullu se on. Ainakin tajusi ettei hindut halua mitään tosi ystävyyttä sen kanssa
- AnonyymiUUSI
Mitään kadotusta ei ole edes olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitään kadotusta ei ole edes olemassa.
Ex adventisti itse aloitti sen ketjun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ex adventisti itse aloitti sen ketjun.
Sehän on häipynyt ajat sitten. Terroristit asialla
- AnonyymiUUSI
Tämäkin on adventistin kirjoittama, tervetuloa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on adventistin kirjoittama, tervetuloa!
Kukaan ei voi ”eksyä kadotukseen”, koska "kadotusta" ei edes ole edes olemassa, sillä osallistuminen hindufoorumiin on täysin vapaaehtoista, ja jos joku ei halua ”eksyä kadotukseen”, on parasta pysyä poissa täältä, joten miksi kenenkään pitäisi olla "kadotuksen" foorumilla? Kukaan täällä ei pakota tänne ketään tulemaan.
Joten syyttä saa vaan itseään, jos joutuu täällä "kadotukseen", mitäs tulit tänne? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voi ”eksyä kadotukseen”, koska "kadotusta" ei edes ole edes olemassa, sillä osallistuminen hindufoorumiin on täysin vapaaehtoista, ja jos joku ei halua ”eksyä kadotukseen”, on parasta pysyä poissa täältä, joten miksi kenenkään pitäisi olla "kadotuksen" foorumilla? Kukaan täällä ei pakota tänne ketään tulemaan.
Joten syyttä saa vaan itseään, jos joutuu täällä "kadotukseen", mitäs tulit tänne?Se on kuin joku tunkeutuisi väkisin johonkin paikkaan ja sitten syyttäisi muita siitä, miksi hän päätyi sinne. ”Miksi tulit tänne, kulta? Sinä tulit tänne itse.”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuin joku tunkeutuisi väkisin johonkin paikkaan ja sitten syyttäisi muita siitä, miksi hän päätyi sinne. ”Miksi tulit tänne, kulta? Sinä tulit tänne itse.”
Kukaan ei voi ”eksyä kadotukseen”, koska "kadotusta" ei edes ole edes olemassa, sillä osallistuminen hindufoorumiin on täysin vapaaehtoista, ja jos joku ei halua ”eksyä kadotukseen”, on parasta pysyä poissa täältä, joten miksi kenenkään pitäisi olla "kadotuksen" foorumilla?
Kukaan täällä ei pakota tänne ketään tulemaan.
Joten syyttä saa vaan itseään, jos joutuu täällä "kadotukseen", mitäs tulit tänne?
Se on kuin joku tunkeutuisi väkisin johonkin paikkaan ja sitten syyttäisi muita siitä, miksi hän päätyi sinne.
”Miksi tulit tänne, kulta?
Sinä tulit tänne itse.” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuin joku tunkeutuisi väkisin johonkin paikkaan ja sitten syyttäisi muita siitä, miksi hän päätyi sinne. ”Miksi tulit tänne, kulta? Sinä tulit tänne itse.”
Oletko nainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voi ”eksyä kadotukseen”, koska "kadotusta" ei edes ole edes olemassa, sillä osallistuminen hindufoorumiin on täysin vapaaehtoista, ja jos joku ei halua ”eksyä kadotukseen”, on parasta pysyä poissa täältä, joten miksi kenenkään pitäisi olla "kadotuksen" foorumilla?
Kukaan täällä ei pakota tänne ketään tulemaan.
Joten syyttä saa vaan itseään, jos joutuu täällä "kadotukseen", mitäs tulit tänne?
Se on kuin joku tunkeutuisi väkisin johonkin paikkaan ja sitten syyttäisi muita siitä, miksi hän päätyi sinne.
”Miksi tulit tänne, kulta?
Sinä tulit tänne itse.”Se on kuin joku tunkeutuisi väkisin johonkin paikkaan ja sitten syyttäisi muita siitä, että he ovat pakottaneet hänet väkisin sinne.
Kukaan täällä kahleissa ei ole tuonut ketään väkisin tänne, kukaan ei ole pakottanut ketään lukemaan täältä yhtään mitään, kukaan, ei olisi pitänyt tulla paikkaan, jossa joudut "kadotukseen", joten miksi tunkeutua tänne , jossa on vaara joutua "kadotukseen" - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuin joku tunkeutuisi väkisin johonkin paikkaan ja sitten syyttäisi muita siitä, että he ovat pakottaneet hänet väkisin sinne.
Kukaan täällä kahleissa ei ole tuonut ketään väkisin tänne, kukaan ei ole pakottanut ketään lukemaan täältä yhtään mitään, kukaan, ei olisi pitänyt tulla paikkaan, jossa joudut "kadotukseen", joten miksi tunkeutua tänne , jossa on vaara joutua "kadotukseen"Ihmiset, jotka pelkäävät kadotusta, ei ole väliä, että sitä ei ole olemassa, mutta pysykää poissa täältä, se on minun neuvoni, joten näkemiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset, jotka pelkäävät kadotusta, ei ole väliä, että sitä ei ole olemassa, mutta pysykää poissa täältä, se on minun neuvoni, joten näkemiin.
"eksytettiin kadotukseen"
Ei ole tarpeen mennä paikkaan, jossa voi joutua "eksytetyksi". Kaikki on vapaaehtoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2542232Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?61352- 1151022
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar204983- 89952
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13872Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La51766Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.273704Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50701