Miksi Keuruun R-kioski lopettaa 31.8.2026?
R-kioskilla on aina asiakkaita ja siellä on ilo asioida. Myyjät ovat mukavia myös.
Miksi Keuruun R-kioski lopettaa?
24
989
Vastaukset
- Anonyymi
Osaat kirjoittaa mutta et lukea?
Tiedotteessa oli, että päätöksen tavoitteena on vahvistaa R-kioskin toimintaa, ja varmistaa, että että R-kioski säilyy elinvoimaisena myös tulevaisuudessa.
R-kioski on ollut talousongelmissa useamman vuoden ajan. Suljettavat kioskit päätetään kannattavuuden, asiakasvirtojen, sijainnin ja alueellisen palvelutarjonnan perusteella.- Anonyymi00023
Osaat kirjoittaa mutta et lukea? Asiallinen kysymys, ja vastaus on tuollainen.
- Anonyymi
Ikävä homma, nykyinen pitäjä tosi mukava ja huomaavainen rouva ♥️
- Anonyymi
Se ei sitte oletettavasti ole Keuruulainen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei sitte oletettavasti ole Keuruulainen...
Kyllä Keuruulaiseksi kutsutaan jos asuu Keuruussa.
- Anonyymi
On kyllä aivan ihana, todella nuorekas ja viehättävä. Asioin R-kioskilla vain siksi settä siellä on hyvä palvelu
- Anonyymi
Keuruun ärrä ei kannattanut, vaan teki tappiota niin suljetaan.
- Anonyymi
MITEN junaliput ostetaan jos menee käymään Jyvåskylään tai kauemmas?
Voiko junassa maksaa kortilla automaatista itse vai konduktööriltä?
Miten tarkastetaan? En ole matkustanut junassa vuosiin. Eläkeläiset alennus? Miten sen saa? JKL asemalta pitää ostaa joku kortti kuten ennkin oli?
En löydä netissä VR sivulta mitään infoa juuri Paikallisjunaa koskevaa. ON T3HTY HANKALAKSI KAIKKI!- Anonyymi
Lataa sovellus. Jos menee turhan hankalaksi hanki resina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lataa sovellus. Jos menee turhan hankalaksi hanki resina.
Mikä sovellus.
- Anonyymi
Mene pummilla
- Anonyymi
Varmaan siellä tuumattiin että vittupääkeuruulaisia on turha palvella.
- Anonyymi
Ei hyvää päivää!? Onko junalipun osto ongelma? Mene polkupyörällä tai kävellen.
- Anonyymi
Kerro miten ostaa lippuja ennakkona? Vai ettekö ymmärrä testin sisältöä?
Vaikeuksia koulussa vai. Pelkkää toisten haukkumista ja pahaa oloa joka johtuu vain teistä
Onko vanhemmat ylpeitä pennuistaan jotka ei kasva aikuisiksi..
- Anonyymi
Kyllä kate riittää yksityiselle kioskipitäjälle. Ketju kuluineen on aina ahne.
- Anonyymi
Kyllä siihen kuuleman mukaan kioskin pitäjä löytyy jatkossakin, ainoa muutos ettei toimi enää R-Kioskin alaisuudessa vaan ihan yksityisenä.
- Anonyymi
Sitä minäkin. Ei niitä paketti koloja tarvita, Eikä kahvipistettä.
- Anonyymi
Ei kioskeja ole enään kannattavaa pitää ellei ole jossain ketjussa. Tukkuhinnat ovat tapissa. Voi siihen ärrä paikalle kioski tulla mutta ei se siinä kauaa ole.
Kivelän kioski taitaa olla lähikuntien ainoa ns. villikioski - Anonyymi00019
Kymppikioski R:n tilalle?
- Anonyymi00020
Ismon valinta taitaa tulla.
- Anonyymi00021
peer gynt ei saa lopettaa
- Anonyymi00022
Aika moni ärrä lopettaa...
- Anonyymi00024
Ärrän kierrän ympäri orren, ässän pistän taskuun.
- Anonyymi00025
Ei Ärrä kannata, pelkällä lotolla ja suklaapatukoilla ei tunnu pärjäävän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3105006Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852741784Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021649Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356