Anu Kantolan Linnan juhlien pukuvalinta!

Anonyymi-ap

Onko osuva valinta tuoda naisten asemaa esiin?! Itselle tulee ainakin ensimmäisenä mieleen, että kiusallisia tilanteita on tiedossa...

29

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, on hieno. Ehkäpä jollain miehellä sitte vastavuoroisesti kyr.. kypärä otassa.

• Anonyymi

Aika kivan leikkisä, eikä yhtään niin mauton kuin luulin. Kunhan näkee hänen yllään sen, niin saa kyllä paremman käsityksen. Mut ihanaa, että joku uskaltaa olla noin tuhma ja niin avoimesti lesbo et pukeutuukin p*lluun. ;)

• Anonyymi

Eihän tuo uskallusta tai rohkeutta vaadi, ainoastaan tyhmyyttä.

• Anonyymi

Eihän kukaan heterouttakaan tuo ylikorostetusti esille. miksi lesboutta pitäisi tuoda näin voimakkaasti esille??? Ja miksi sinusta on niin ihanaa, että joku on noin tuhma? Vai oliko kirjoitusvirhe ja tarkoititkin "tyhmä", ei sekään ihanaa olisi, sääliksi kävisi.

• Anonyymi

Herranpyhäjumala voitteks työ kuvitella! Mie oon, jotta tossiin soittant nyt koko aamun MTVeel, Ylel ja Ylen femmeen kahekseist kerttaa kaikkii, jotta voiks hyö blurrata miun kaikist kolmest töllöist kohan ku hää kehtaa astuu essii pyhäs mekkolossaa. Mie nii häpiän muittenniii puolest. Voitteks työ kuvitella, jotta hyö vaa löivätnii luurrilla minnuu korville. Mie kyl kyttään kaikilt kolmelt kanavalt ku hää kehtaa astuu sielt oviloist kättelemmää ja soitan viel naapurin Marjatalkii alakertaa ja Aunel yläkertaa, jotta näkihä hääki varmast, jotta millast pyhhää assuu oli piälle laitettunna. Miuta nii hävettää muittennii puolest ku ihtein tää tämmöttii töhhöilly, jotta miulla kihelmöip piässä. Ihtiäin mie häppiin kuitennii eniten, mut muitten puolest mie häpiän viel enemmä.

• Anonyymi

Minä häpeän kyllä ihan oikeasti tuollaista pukua. Huomiota hinnalla millä hyvänsä. Hyvän maun vastaista. Ei fiksua. Onko linnan juhlista tulleet erotiikkamessut?? (Muutenkin linnan juhlat saisi lopettaa...)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä häpeän kyllä ihan oikeasti tuollaista pukua. Huomiota hinnalla millä hyvänsä. Hyvän maun vastaista. Ei fiksua. Onko linnan juhlista tulleet erotiikkamessut?? (Muutenkin linnan juhlat saisi lopettaa...)

Olisi avautunut puvusta vasta juhlien jälkeen, niin muut ei ehkä välttämättä olisi hahmottaneet sitä... #ruokarauha#

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Ai niin, onhan siellä ollu se yks kadetti 😁 Oliskohan tänä vuonna sama.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Ai niin, onhan siellä ollu se yks kadetti 😁 Oliskohan tänä vuonna sama.

Eiku adjutantti, samaa tuo. Onhan tuota ollu myös käsidesimies ja Tervomaan nännit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lopettaisi linnan juhlia, mutta kutsut pitäisi lähettää niille, joilla on hyvät tavat ja sydämen sivistystä.
        Anu Kantola haluaa vain herättää huomiota. Alhaista.
        Setan bileet on aivan eri asia kuin Linnan Itsenäisyyspäivän juhlat.🇫🇮
        Tuolla puvulla Kantola nolaa itsensä ja loukkaa koko Suomen Itsenäisyyttä ja sotiemme veteraaneja, joita ilman ei näitäkään juhlia juhlittaisi.
        Leikkimielen ymmärrän, mutta tämä on kaukana siitä.

• Anonyymi

Rehellisesti puku, joka ei sovi kenellekään. Drapeetattu sadeviitta, sopii paremmin Setan "naamiaisiin" kuin itsenäisyysjuhlaan.
      Naisasiaa voisi kunnioittaa paremminkin, vakavasti otettavalla asulla. Tuo on vain pellemäinen, joka ei aja ns sanomaansa.

Miksi pukeutuja tai suunnittelija haluaa typistää naiseuden ruumiinosaksi kun vaihtoehtoja olisi muitakin? Herää vain kysymys.😏

• Anonyymi

Sekä naiasiaa että itsenäisyyspäivää voisi kunnioittaa melkein millä tahansa muulla asulla. Huoh.

• Anonyymi

Hyvin sanottu.
        Puku ei todellakaan sovi kenellekään linnan juhliin. Jos Seta järjestää omia härskejä juhlia, niin sinne voi mennä tuolla asulla, mikäli kaipaa sairaalloisesti huomiota.

Kaiken lisäksi Seta-laiset valittavat siitä, ettei heihin suhtauduta tasa-arvoisesti. Jos käytöstavat ovat hyvien tapojen vastaisia ja jopa roisia ja härskejä, on turha odottaa ymmärrystä, kunnioitusta tai arvostusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu.
        Puku ei todellakaan sovi kenellekään linnan juhliin. Jos Seta järjestää omia härskejä juhlia, niin sinne voi mennä tuolla asulla, mikäli kaipaa sairaalloisesti huomiota.

Kaiken lisäksi Seta-laiset valittavat siitä, ettei heihin suhtauduta tasa-arvoisesti. Jos käytöstavat ovat hyvien tapojen vastaisia ja jopa roisia ja härskejä, on turha odottaa ymmärrystä, kunnioitusta tai arvostusta.

Järkevä ihminen olisi ottanut huomioon setan nykyiset mainehaitat, ei lähtenyt pellelinjalle.

Kenties Setan johtoon pääsee, mitä erikoisempi, sekavampi, lapsellisempi, epävakaampi, manipuloivampi tai huomionhakuisempi on. Pahasti näyttänyt siltä viime aikoina. Olen itsekin seksuaalivähemmistöä, mutten kannata setan linjoja missään määrin.

• Anonyymi

Kyllähän Setalaiset on tunnettu ja tiedetty. Kirnaavat arvostusta, purnaavat epätasa-arvoista kohtelua, mutta mitä muuta Anu Kantola tässä tekee kuin halveeraa naisia. Ja että haluaa "sen" näyttää kaikille, ihan kun ei kukaan tietäisi, mitä siellä pöksyissä on. Aivan kuin 3-vuotias olisi löytänyt juuri housujensa alta jotakin jännää. Mutta että yli 30-vuotias! Lapsellista.
      Kantola pilkkaa puvullaan naisia. Halveeraa naisen sukuelimiä, haluaa laittaa sen naurun kohteeksi. Minä loukkaannun tästä. ja vähät välitän enää hänenkään yhdenvartaisuudesta, ellei hän ymmärrä pyytää anteeksi kaikilta meiltä, joita asu loukkaa.

• Anonyymi

Nimenomaan lapsellisen provosoiva valinta. Arvostelukyky on pettänyt, ei uskoisi aikuisen naisen valinnaksi. Vai onko kyse nepsystä joka käyttäytyy ikäistään lapsellisemmin eikä ymmärrä sosiaalisia konteksteja, vain omansa?

• Anonyymi

kyllä hävettää kaikkien suomalaisten naisten puolesta jos laitat ton häpymekon. hyi

• Anonyymi

Joku voisi pukeutua mulkuksi jos ei sitä muusta huomaa:):)

• Anonyymi

Minusta juhlat pitäisi lopettaa kokonaan. Eliitti juhlii ja sikailee köyhien kansalaisten kustannuksella. Osa vielä vuosikymmeniä kutsuttuina. Juhlikoot omalla rahalla ja yksityisesti. Tarvitseeko tuota edes televisiossa näyttää. Niin vanhanaikaista.

• Anonyymi

Ei muuta, kun munat pystyyn ja lähempää tuttavuutta tekemään setalle. Kai se lerssikin on yhtä hyväksyttävä? Vai onko tässäkin sitä parempaa feminiinistä naisenergiaa? Paitsi että eihän sitä pitäisi olla erikseen naisia.

• Anonyymi

Onko puvun kantajan mielestä nainen vain iso sukuelin.

• Anonyymi

näkeehän sen että on kieroutunut ihminen. lespoilla ei muuta mielessä kuin naisten pyllyt! pilaat arvokkaan juhlan jos laitat sen päälle! jäisit kotiin lespo!

• Anonyymi

Ja sulla ei mielessä muutakuin lesbot, mies. Pysy poissa naisten tilasta

• Anonyymi

Ruma! Jätesäkki olisi ollut parempi, kauniimpikin. Asussa ei ole mitään kaunista, tyylitön. Ja kantaja... Tatskat piiloon! Ei sovi Linnan juhliin.

• Anonyymi

Presidenttipari oli vaivautunut kun joutui kättelemään sitä lespoa. Todella hävettävää pukeutua arvokkaaseen juhlaan vulvamekossa . yäk

• Anonyymi

Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset, se oli kangasta se materiaali. Ei ollut ruumiinosia missään, pelkkää tekstiiliä. Voitte hengittää.

• Anonyymi

Tottakai puvusta saa esittää eriäviä mielipiteitä. Parempi se on kuin olla hiljaa, koska joku voi pahoittaa mielensä. Se ei palvele naisten arvostusta ainakaan.Näin yhteiskunta Suomessa toimii.😏

• Anonyymi

JOO on tuo kyllä ihmeellistä että presidentti kutsuu juhliin ja meet joku pinkki rääsy päällä sinne. törkeää ja näyttä ennemmin joltain 3lk halloween puvulta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      5994
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      310
      5006
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2578
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      74
      1784
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      102
      1649
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1356
    Aihe