Tiukasti,jos sen vielä saisin uudelleen kokea...
Muistan kun halasit minua
23
365
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin muistan minäkin.
Olisin tehnyt saman, halannut vielä tiukemmin ja pyytänyt aidosti anteeksi, mikäli olisimme nähneet kahdestaan tuon jälkeen. - AnonyymiUUSI
on kyllä tehnyt mieli halata sinua kun olemme nähneet, mutta se on vaikeaa kun aina on niin paljon ihmisiä ympärillä ja kun tulee tunne että muut saattaisi ihmetellä miksi halaamme..
- AnonyymiUUSI
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Jos tuollainen syy on esteenä, halausta ei tule ehkä ikinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3M86fv1G8&list=RDLT3M86fv1G8&start_radio=1 ...
Laadukas biisi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3M86fv1G8&list=RDLT3M86fv1G8&start_radio=1 ...
aika osuva tämä biisi meille <3 olet aika ihana :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kappale on kyllä yksinkertaisuudessaan hyvä ja elämässä kiinni
- AnonyymiUUSI
Miksi et sitten halua nähdä minua?
- AnonyymiUUSI
Koska olet varattu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet varattu
Mistä niin päättelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Siitä että puhutaan aina sun parisuhteesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä että puhutaan aina sun parisuhteesta
Se on trollausta täällä
- AnonyymiUUSI
Muistan minäkin halauksen ja parit sanat siihen.
Harvoin noita halauksia kyllä ikinä saa. - AnonyymiUUSI
Mäkin muistan sen ekan halauksen sen miehen kanssa. Hymyili veikeästi ja tuli hellästi halimaan ja halin takaisin. Olin sulaa vahaa. Haluaisin vielä kokea sen.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa nyt menä kun on näin hyvin nainen odottamassa.
- AnonyymiUUSI
Halaaminen on nykyisin lainvastaista. Voi joutua kuristushuoneeseen lopuksi ikää.
- AnonyymiUUSI
Voi iskee vaik espanjalainen sikarutto. Kuulemma. ;)
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Ole onnellinen, kun olet saanut halauksen. Itse kysyin joskus, että saanko halata ja sain, mutta en saanut takaisin mitään.
- AnonyymiUUSI
En riittävän tiukasti, kun pääsit karkuun. 😉
- AnonyymiUUSI
Muistan sen halauksen ja suudelman poskellani. Muistan myös sen loittonevan selän..
- AnonyymiUUSI
Juu mäkin muistan. Halasit mua tiukasti samalla kun sanoit sanat millä rikoit mun sydämen lopullisesti.
- AnonyymiUUSI
Ei muuta kuin kysymään ?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2642326Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151092
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13942Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57841Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.281794Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50781