Tiukasti,jos sen vielä saisin uudelleen kokea...
Muistan kun halasit minua
78
1398
Vastaukset
- Anonyymi
Niin muistan minäkin.
Olisin tehnyt saman, halannut vielä tiukemmin ja pyytänyt aidosti anteeksi, mikäli olisimme nähneet kahdestaan tuon jälkeen.- Anonyymi00041
AI-yhteenveto
Halaus on voimakas, sanataton viesti, joka kertoo välittämisestä, turvasta ja inhimillisestä yhteydestä. Se on luonnonmukainen mielialalääke, joka vaikuttaa sekä mieleen että kehoon.
Hämeen Sanomat
Hämeen Sanomat
+1
Tässä on keskeisiä asioita, joista halaus kertoo:
1. Tunnetason viestit ja merkitykset
Kiintymys ja rakkaus: Halu läheisyyteen ja toisen ihmisen arvostaminen.
Turva ja lohtu: Halaus viestii "olet turvassa" tai "minä olen tässä", mikä vähentää pelkoa ja stressiä.
Luottamus: Läheinen fyysinen kontakti osoittaa, että toiseen voi luottaa.
Tuki: Vaikeassa tilanteessa halaus on merkki tuesta ja ymmärryksestä ilman sanoja.
Ensora Health
Ensora Health
+2
2. Fyysiset ja biologiset vaikutukset
Stressin lievitys: Halaus vähentää stressihormoni kortisolin tasoa ja alentaa verenpainetta.
Mielihyvähormonit: Se saa aivot erittämään oksitosiinia (ns. "rakkaushormoni"), joka lisää tyytyväisyyden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Kivun lievitys: Pitkä halaus voi auttaa vähentämään kipuja.
Ensora Health
Ensora Health
+3
3. Sosiaalinen merkitys
Tervehtiminen: Se voi olla ystävällinen tapa ottaa vastaan tai hyvästellä.
Hierarkia: Tutkimusten mukaan halaamme herkemmin läheisiä (esim. isotäti), kun taas sedälle tarjotaan usein vain kättä, mikä osoittaa suhteiden läheisyyttä.
Yhteys: Se synkronoi ihmisten välisen tilan ja vahvistaa sosiaalisia suhteita.
Tiesitkö?
Tieteen mukaan paras ja ihanin halaus kestää pitkään, jolloin sen hoitava vaikutus on suurin. - Anonyymi00063
Anonyymi00041 kirjoitti:
AI-yhteenveto
Halaus on voimakas, sanataton viesti, joka kertoo välittämisestä, turvasta ja inhimillisestä yhteydestä. Se on luonnonmukainen mielialalääke, joka vaikuttaa sekä mieleen että kehoon.
Hämeen Sanomat
Hämeen Sanomat
1
Tässä on keskeisiä asioita, joista halaus kertoo:
1. Tunnetason viestit ja merkitykset
Kiintymys ja rakkaus: Halu läheisyyteen ja toisen ihmisen arvostaminen.
Turva ja lohtu: Halaus viestii "olet turvassa" tai "minä olen tässä", mikä vähentää pelkoa ja stressiä.
Luottamus: Läheinen fyysinen kontakti osoittaa, että toiseen voi luottaa.
Tuki: Vaikeassa tilanteessa halaus on merkki tuesta ja ymmärryksestä ilman sanoja.
Ensora Health
Ensora Health
2
2. Fyysiset ja biologiset vaikutukset
Stressin lievitys: Halaus vähentää stressihormoni kortisolin tasoa ja alentaa verenpainetta.
Mielihyvähormonit: Se saa aivot erittämään oksitosiinia (ns. "rakkaushormoni"), joka lisää tyytyväisyyden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Kivun lievitys: Pitkä halaus voi auttaa vähentämään kipuja.
Ensora Health
Ensora Health
3
3. Sosiaalinen merkitys
Tervehtiminen: Se voi olla ystävällinen tapa ottaa vastaan tai hyvästellä.
Hierarkia: Tutkimusten mukaan halaamme herkemmin läheisiä (esim. isotäti), kun taas sedälle tarjotaan usein vain kättä, mikä osoittaa suhteiden läheisyyttä.
Yhteys: Se synkronoi ihmisten välisen tilan ja vahvistaa sosiaalisia suhteita.
Tiesitkö?
Tieteen mukaan paras ja ihanin halaus kestää pitkään, jolloin sen hoitava vaikutus on suurin.Tuo mitä tuossa sanotaan kuuluisi ihan omaksi aloitukseksi tänne!
Sellaiseksi mitä toivoisin kaikkien nostavan ylös, uudestaan ja uudestaan.
Ikuisesti.
Samaten tuo pitäisi saada kaikkiin lyttäys ja ilkeily aloituksiin.
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
on kyllä tehnyt mieli halata sinua kun olemme nähneet, mutta se on vaikeaa kun aina on niin paljon ihmisiä ympärillä ja kun tulee tunne että muut saattaisi ihmetellä miksi halaamme..
- Anonyymi
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Jos tuollainen syy on esteenä, halausta ei tule ehkä ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3M86fv1G8&list=RDLT3M86fv1G8&start_radio=1 ...
Laadukas biisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=LT3M86fv1G8&list=RDLT3M86fv1G8&start_radio=1 ...
aika osuva tämä biisi meille <3 olet aika ihana :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kappale on kyllä yksinkertaisuudessaan hyvä ja elämässä kiinni
- Anonyymi00056
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00060
Mitä se kellekään muulle kuuluu? ❤️
- Anonyymi
Miksi et sitten halua nähdä minua?
- Anonyymi
Koska olet varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet varattu
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Siitä että puhutaan aina sun parisuhteesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä että puhutaan aina sun parisuhteesta
Se on trollausta täällä
- Anonyymi
Muistan minäkin halauksen ja parit sanat siihen.
Harvoin noita halauksia kyllä ikinä saa.- Anonyymi00070
Mitkä sanat? ⁉️
- Anonyymi
Mäkin muistan sen ekan halauksen sen miehen kanssa. Hymyili veikeästi ja tuli hellästi halimaan ja halin takaisin. Olin sulaa vahaa. Haluaisin vielä kokea sen.
- Anonyymi
Kannattaa nyt menä kun on näin hyvin nainen odottamassa.
- Anonyymi
Halaaminen on nykyisin lainvastaista. Voi joutua kuristushuoneeseen lopuksi ikää.
- Anonyymi
Voi iskee vaik espanjalainen sikarutto. Kuulemma. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi iskee vaik espanjalainen sikarutto. Kuulemma. ;)
-sivustaMinä ymmärrän, että tämä sinun kuulemma on ollut enemmän kuin pätevä päätös mille tahansa puheelle esim jossain öllölän möllölässä missä tyhjäntoimittajat haluaa olla ekkuja jotka tietää näistä kuulemma-asioista, mutta voi kilin piip
- Anonyymi
Ole onnellinen, kun olet saanut halauksen. Itse kysyin joskus, että saanko halata ja sain, mutta en saanut takaisin mitään.
- Anonyymi
En riittävän tiukasti, kun pääsit karkuun. 😉
- Anonyymi
Muistan sen halauksen ja suudelman poskellani. Muistan myös sen loittonevan selän..
- Anonyymi00071
Miksi et ota kiinni ja halaa vuorostasi?😌
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Miksi et ota kiinni ja halaa vuorostasi?😌
Se selkä hävisi, eikä sitä ole sen jälkeen näkynyt.
- Anonyymi
Juu mäkin muistan. Halasit mua tiukasti samalla kun sanoit sanat millä rikoit mun sydämen lopullisesti.
- Anonyymi
Mitä sanoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoi?
Rakastaa minua mut haluaa olla vaan ystävä.
- Anonyymi00046
Anonyymi kirjoitti:
Rakastaa minua mut haluaa olla vaan ystävä.
Totuus.
- Anonyymi00052
Anonyymi00046 kirjoitti:
Totuus.
Juu totuus ja totuus.Kiitos ystävyydestäsi se on hyvin huomaatonta. 😂
- Anonyymi
Ei muuta kuin kysymään ?????
- Anonyymi
Ei koskaan tapahtunut.
- Anonyymi
kyllähän rakkainta oli parasta halata
- Anonyymi
Missä tämä halaus tapahtui?
- Anonyymi
Missä oma halauksesi tapahtui?
- Anonyymi
En kyllä unohda niitä halauksia koskaan.
- Anonyymi00066
En minäkään unohda ikinä niitä halauksia miehen kanssa.
En kyllä kenenkään muunkaan haleja unohda.
- Anonyymi
Kuka ketä missä milloin
- Anonyymi
Mie, miestä, yhessä paikassa, muutama kuukaus sitte. 🥰
Sivulta.
- Anonyymi
Kyllä mukava on halata silloin kun on ollut jo pidempää mielessä, sitten kun siihen ripottelee niitä tuntemuksia mitä toisesta tulee sormenpäitä myöten ja lähellä olevista kasvoista, rakastuu siihen hetkeen ja joskus siihen tyttöönkin.
https://www.youtube.com/watch?v=NSjb-fyBeIg&list=RDCWX_t8uNT4Q&index=29 - Anonyymi
Siitä tässä taas haaveilen... ❤️
- Anonyymi
Pyritään siihen, että näin tulee tapahtumaan.
- Anonyymi00040
Sitä kaipaan itsekin ja mietin, että mahtaako enää milloinkaan tapahtua.
- Anonyymi00048
Juna meni jo..
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Juna meni jo..
En ollut junaan edes menossa, joten ei väliä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
Juna meni jo..
Mene sinä sen junas kanssa takas kaappiin.
- Anonyymi00042
minä en kai joku yoinrn... hjallis Harri Haekimo on eduskunnassa puhwewncuoeo
- Anonyymi00043
Milloin?
- Anonyymi00044
hj<allis tfgekee pyheenvuoron.... toai paljon kun miettinyt tytöillekin joku vanha peli... ei ehkä Xenon 3 Megablast
- Anonyymi00045
Jos jossakin nähtäisiin eikä kumpikaan jänistäisi niin tosissaan halattaisiin uudestaan.
- Anonyymi00059
Minä en pysty enää (edelleenkään!) halaamaan sinua jos ympärillä on tuttuja, kyylääviä ihmisiä. Edellisestä halauksestamme on aikaa jo kauan mutta siitäkin halauksesta seurasi vain kaikkea sotkua jälkeenpäin :/
- Anonyymi00064
Anonyymi00059 kirjoitti:
Minä en pysty enää (edelleenkään!) halaamaan sinua jos ympärillä on tuttuja, kyylääviä ihmisiä. Edellisestä halauksestamme on aikaa jo kauan mutta siitäkin halauksesta seurasi vain kaikkea sotkua jälkeenpäin :/
Haluatko kertoa enemmän tuosta? Mitä sotkua seurasi ja miksi? Milloin, missä ja ketkä halasivat /:
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Haluatko kertoa enemmän tuosta? Mitä sotkua seurasi ja miksi? Milloin, missä ja ketkä halasivat /:
En kerro täällä enempää. Hän tietää mitä siitäkin illasta seurasi.. mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
- Anonyymi00047
Onko meillä paljon väli matkaa
- Anonyymi00049
Halatessa, joissain kohtaa ei yhtään ja joissain kohdissa joitain senttejä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Halatessa, joissain kohtaa ei yhtään ja joissain kohdissa joitain senttejä.
😂 Juu, noin se taitaa olla.
Sivu.
- Anonyymi00053
Nannasta ei ole nimeksi.
- Anonyymi00054
Mä varmaan nukuin silloin 🤔
- Anonyymi00055
Nainen saanko tulla viereesi ja halaamaan?
- Anonyymi00058
Joku sais kyllä tulla. En tiiä päästäisinkö irti enää.
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Joku sais kyllä tulla. En tiiä päästäisinkö irti enää.
Tuoksut hyvälle.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Tuoksut hyvälle.
Mistä tiedät mille tuoksun? Koska olet ollut niin lähellä?
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
No nainen jonka itse tunnen, tuoksuu hyvälle.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Onhan siitä aikaa...
- Anonyymi00065
Jatkuvasti sama aloitus. Ei kiinnosta sun kanssa halata.
- Anonyymi00068
Ei ehkä ole edes sulle. 🙄
- Anonyymi00072
Ei kiinnosta eksät.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ei kiinnosta eksät.
Mua taas kiinnostaa eräs x...
- Anonyymi00069
Kyllä muistan minäkin ja haluaisin halata uudestaan. Toivottavasti se jatkokaan ei jäisi pelkästään siihen yhteen halamiseen. Rutistin sinua kunnolla kun olit minulle tärkeä, vieläkin sinulla on paikka minun sydämessä. Se oli tunteellinen hetki.
- Anonyymi00073UUSI
Kiva, kun luulit aloituksen olevan minulta, ei se kyllä ollut😊.
- Anonyymi00077UUSI
Oletko nainen?
- Anonyymi00078UUSI
Mene kuule hullujen huoneelle sinne sä kuulut niiden p askojen ajatusten kans sä et enää v ittuakaan mua kiinnosta
- Anonyymi00080UUSI
olisi hienoa saada kokea halaus joka tuntuisi vaatteet päällä kuin alastomana hengittäisi rakkautta, niin tiukasti ettei väliin saisi rakoa edes leikkaamalla.
https://www.youtube.com/watch?v=DdGLo4-Ck84&list=RDDdGLo4-Ck84&start_radio=1 - Anonyymi00081UUSI
Olen halannut useita eikä merkkaa yhtään mitään. En halaile jatkossa miespuolista jos ei ole mitään kiinnostusta ettei tule väärinkäsitystä niinkuin aloittajalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708