ois aika rakentaa tämä kiuruvedelle..
Koirapuistoon rahat
22
538
Vastaukset
- Anonyymi
Olis olis
- Anonyymi
Oma panda tarha niinku ähtäriin
- Anonyymi
Jätetään kadut korjaamatta ja laitetaan laiskoille koirapuistoja! Onhan ne paljon tärkeämpiä kuin ihmisten liikkuminen.
- Anonyymi
Sivukylillä saa jo henkensä uhalla autoilla tälläkin hetkellä, rahaa tuntuu löytyvän kyllä kaikkeen muuhun kuin niitten korjaukseen, esim kävelykadun pätkiin ja koirapuistoihin ja muuhun ääritärkeään, mitä ilman ollaan pärjätty jo tähänkin asti.
- Anonyymi
Pelle
- Anonyymi
Eikös se koirapuisto aiottu rakentaa jokunen aika sitten ja asian tiimoilta järjestettiin kuntalaisille tilaisuus, joka sitten ei kiinnostanut ketään. Oliko niin, että kunta olisi rakentanut, mutta sitten koirapuiston käyttäjien olisi pitänyt sitoutua pitämään puhtaana yms. Ja ketään ei sitten kiinostanut.
- Anonyymi
Olisi paljon tärkeämpiäkin hankkeita, esimerkiksi tunnin juna Iisalmeen...
- Anonyymi
"Rikas mies, jos oisin jabba lagga jiggi daadal daadal diidul daadul dam...
Niin suuren linnan silloin pystyttäisin keskelle kaupunkia näin ja parhain pelti kattoa peittämään. Ja yhdet hienot portaat veis ylöspäin ja yhdet toisi alapäin ja yhdet huvin vuoks ei minnekään."
- Anonyymi
Koko Kiuruvesi on yhtä koirapuistoa kun lukee puskaradiosta harva se päivä irtokoirista. Samat koirat,samat omistajat. Sivullisten pitäisi ottaa kiinni ja pelastaa autoilta. Kotiinkuljetuskin suotavaa. Koiran omistajat ei itse viitsi tehdä eläintensä eteen mitään.
Poliisin ohjein koiraa pienempää ei kannata liikenteessä väistää. - Anonyymi
Miksi koiraharrastajille verovaroilla koirapuisto? Eikö sitten heppatytöille maneesi, kissaihmisille kissapuisto, jne. Tasapuolisuuden nimissä ja verorahoilla kaikki.
Ei pitäisi eläintä ottaa jos ei itse pysty sille kunnollista ja virikkeellistä elämää tarjoamaan. Väärä periaate odottaa että veronmaksajat sen tekevät. En minä halua verorahojani laittaa koirapuistoon kun ei minulla edes ole koiraa ja eihän edes koiran omistajatkaan halua sijoittaa siihen. Kiva tietysti valmiina kaikki saada.
Ennemmin verorahat sellaiseen käyttöön josta hyötyvät kaikki. Esim. liikennejärjestelyt, pyörä- ja kävelytiet, kameravalvonta, uimaranta jne. - Anonyymi
Minne koirapuisto pystytettäs
- Anonyymi
Luupuvedellä valmis koirapuisto. Ei saa verorahoilla alkaa kilpailemaan🤡
- Anonyymi
Tarkoitatko koirapuistolla että pottukoira ulkoilee siellä??
- Anonyymi
Kyllä tarvitaan koirille tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko on tuulivoimarahoja korvamerkitty tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko on tuulivoimarahoja korvamerkitty tähän?
onko päätetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa mieltä
Tautipesäkkeitä.
Valitettavasti kovin moni ei käy ulosteita puhdistamassa sieltä. Jollekin virka siitäkin .
- Anonyymi
koirapuistossa on puhuttu vuosikaudet. Nyt on sen aika.
- Anonyymi
Tarttis itsekin tehdä jotain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarttis itsekin tehdä jotain!
Koiran omistajat talkoilla tekemään.
Tai sitten koiravero mokomasta hupista
- Anonyymi
Sinne koira mehtään ja voi saada jopa hirven eräksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998