Miten on kun sanovat että 85 pros pitää jäädä vanhukselle onko näin ? Eikö vaipat esim maksa vaikka kotihoitoon saa ilmaiseksi? Ei kerrottu eivät kuulemma tiedä ....valhetta? Miten nää maksut menee
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ei kun eläkkeestä saa hoitomaksuihin mennä 85% . Eläkkeestä pitää jäädä itselle 182€/ kk. Mitä sillä sit saa en tiedä
- Anonyymi
Hoitokodissa vanhus maksaa hoidoista.ruuasta,vedestä,sähköstä,puhtaudesta ym, niinkuin kotonakin. Jos on pieni eläke eikä riitä hoitomaksuihin niin kelalta saa asumistukeen ja hoito tukee jotka pitää erikseen itse hakea
- Anonyymi
Olikohan tästä nyt yhtään apua
- Anonyymi00004
juu on vaan sanottu että ne vie kaikki rahat
- Anonyymi00006
85% menee hoitomaksuihin eläkkeestä. Loppu jää vanhukselle itselle
- Anonyymi00008
Vaipat kuuluvat hoitomaksuun. Samoin shampoot ja muut pesuaineet jos ne käyvät mitä tukusta tulee.
- Anonyymi00009
On tämä 85% kulukatto silti parempi kuin palvelusetelijärjestelmä, jossa ei ole minkäänlaita rajaa omavastuulle, vaan koko erotus todellisen yksityisen palveluntarjoajan hinnan ja palvelusetelin arvon välillä jää itse maksettavaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661388- 58874
- 83870
- 115854
- 51720
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108513