Uusi biisi joka kertoo mukavasta HEINOLAN SEDÄSTÄ! Ämyrit täysille ja joraamaan tämän tahdissa 🐤 https://vocaroo.com/1l80vi1axWwJ
Uutta tanssimusiikkia Heinolasta
39
134
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kertooko toi rumasta Ranesta?
- AnonyymiUUSI
Tietenkin 😁😁😁
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin 😁😁😁
Ensinnäkään mä en asu missään laitoksessa enkä mä haise kuselle enkä paskalle kuten toi joka ton biisin teki
Se kusipää on niin raukka ettei uskalla kohdata mua naamatusten- AnonyymiUUSI
Ukko49vuuotias49vuotias kirjoitti:
Ensinnäkään mä en asu missään laitoksessa enkä mä haise kuselle enkä paskalle kuten toi joka ton biisin teki
Se kusipää on niin raukka ettei uskalla kohdata mua naamatustenMutta sinähän olet se joka ei sukalla kohdata, olen monesti kertonut että kerro ja aika jossa voimme keskustella asiasta.
Et ole uskaltanut vaikka olen luvannut että en edes lyö sinua, vaikka se olisi helppoa.
Kaikki ovat nähneet millainen pelkuri olet, annoin sinulle jopa numeroni ja ei sinusta kuulunut mitään. - AnonyymiUUSI
Se kusipää on niin raukka ettei uskalla kohdata mua naamatustenMeneekö jalan alle 🕺
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinähän olet se joka ei sukalla kohdata, olen monesti kertonut että kerro ja aika jossa voimme keskustella asiasta.
Et ole uskaltanut vaikka olen luvannut että en edes lyö sinua, vaikka se olisi helppoa.
Kaikki ovat nähneet millainen pelkuri olet, annoin sinulle jopa numeroni ja ei sinusta kuulunut mitään.Sä.vähä-älyinen et tajua että mä haluan tavata ton kusipään joka tekee noita biisejä
- AnonyymiUUSI
Sä.vähä-älyinen et tajua että mä haluan tavata ton kusipään joka tekee noita biisejä
Mutta et uskalla 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Sä.vähä-älyinen et tajua että mä haluan tavata ton kusipään joka tekee noita biisejä
Mä olen se ja olen sulle sanonut ja aika monta kertaa että voit kertoa ajan ja paikan missä voimme keskustella, et ole uskaltanut tehdä niin.
Minulla on lauantaita taas tulossa uusi biisi jota äänitetään huomenna. meillä on oma YouTube-kanavakin. - AnonyymiUUSI
Niinhän te vähä-älyiset luulette
Kyllä se on varma tieto 😁😁😁
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen se ja olen sulle sanonut ja aika monta kertaa että voit kertoa ajan ja paikan missä voimme keskustella, et ole uskaltanut tehdä niin.
Minulla on lauantaita taas tulossa uusi biisi jota äänitetään huomenna. meillä on oma YouTube-kanavakin.Tajuatko sä kusipää että jos te ette nyt lopeta NI se tulee teille saatanan kalliks ja te menetätte kaikki mitä omistatte
- AnonyymiUUSI
Se kusipää on niin raukka ettei uskalla kohdata mua naamatusten - AnonyymiUUSI
Tajuatko sä kusipää että jos te ette nyt lopeta NI se tulee teille saatanan kalliks ja te menetätte kaikki mitä omistatte
Emme lopeta ja emme menetä mitään, etkö sinä vieläkään tajua että kuka tahansa voi tehdä kappaleen fiktiivisestä henkilöstä nimeltä "Heinolan setä"?
Voimme keskustella asiasta kahvin ääressä jos uskallat kertoa ajan ja paikan missä näemme. - AnonyymiUUSI
Tajuatko sä kusipää että jos te ette nyt lopeta NI se tulee teille saatanan kalliks ja te menetätte kaikki mitä omistatte
Kelalle tuli aikanaan kalliiks kun menetit kaiken omaisuutes 😁😁😁 Sai veljesi loiseläjän nurkkiinsa kun ite kusit oman kämppäs alta, tyhmyyttäs 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kelalle tuli aikanaan kalliiks kun menetit kaiken omaisuutes 😁😁😁 Sai veljesi loiseläjän nurkkiinsa kun ite kusit oman kämppäs alta, tyhmyyttäs 😁😁😁
Mitä hänelle sitten tapahtui?
Anonyymi kirjoitti:
Emme lopeta ja emme menetä mitään, etkö sinä vieläkään tajua että kuka tahansa voi tehdä kappaleen fiktiivisestä henkilöstä nimeltä "Heinolan setä"?
Voimme keskustella asiasta kahvin ääressä jos uskallat kertoa ajan ja paikan missä näemme.Sä kusipää et tajua että teidän kusipäitten biisistä mä tunnistan itteni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänelle sitten tapahtui?
Vesa majoitti Heinolan sedän koska setä ei kykene asumaan omillaan, eikä Kela enää sponsoroi sedälle kämppää ja mööpeleitä toista kertaa 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Sä kusipää et tajua että teidän kusipäitten biisistä mä tunnistan itteni
Etkö tajua että se ei merkitse mitään jos luulet tunnistavasi itsesi, lyriikoissa ei kerrota nimeä, asuinpaikkaa, eikä mitään tietoja joista kukaan voisi tunnistaa.
Vai käytkö sinä lasten liukumäessä, haiset pissalta kun käyt ärrällä, asutko laitoksessa kuten laulussa kerrotaan? - AnonyymiUUSI
Sä kusipää et tajua että teidän kusipäitten biisistä mä tunnistan itteni
Ei muuta kuin joraamaan sitten 🕺https://vocaroo.com/1nVt8P769o6e
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vesa majoitti Heinolan sedän koska setä ei kykene asumaan omillaan, eikä Kela enää sponsoroi sedälle kämppää ja mööpeleitä toista kertaa 😁😁😁
Mitä niille huonekaluille sitten tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku narkki varasti ne kaverinsa kanssa. Heinolan setä vieläpä maksoi 70€ bensarahaa että tämä ryöstäjä ilmestyisi paikalle. Luuli saavansa pillua 💩💩💩
Anonyymi kirjoitti:
En mä viiti asua tyhjässä asunnossa
- AnonyymiUUSI
Vitun setä heinola etkö ymmärtänyt kysymystä 😊
Anonyymi kirjoitti:
Vitun setä heinola etkö ymmärtänyt kysymystä 😊
Kyllä mä osaan lukea enkä mä viiti jankata että ne varastettii
- AnonyymiUUSI
Kuka varasto sun huonekalut ?
- AnonyymiUUSI
Ite maksoit vielä 70€ bensarahaakin että sait varkaat paikalle 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Siinä vaiheessa se asuminen ei ollut enää sun päätettävissäs 😄😄😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on lauantaita taas tulossa uusi biisi jota äänitetään huomenna. meillä on oma YouTube-kanavakin.Seuraava biisihän voisi käsitellä sedän asumista omillaan ja varsinkin sen totaalista epäonnistumista kun setä osti varkaat paikalle 😁😁
- AnonyymiUUSI
Sä et saa asua omillasi, siksi mä katon sun perään kun saat poistua luvalla siltakodista
T. Vesa - AnonyymiUUSI
Mutta et ymmärrä lukemaasi. Ei se paljon piipitetty kirjainyhdistelmä ÄO taida sedällä riittää😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et saa asua omillasi, siksi mä katon sun perään kun saat poistua luvalla siltakodista
T. VesaLaita veljesi nukkumaan 🤡
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et ymmärrä lukemaasi. Ei se paljon piipitetty kirjainyhdistelmä ÄO taida sedällä riittää😁😁
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS
Se että uusia biisejä sinusta on tulossa 🕺🕺🕺
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua että se ei merkitse mitään jos luulet tunnistavasi itsesi, lyriikoissa ei kerrota nimeä, asuinpaikkaa, eikä mitään tietoja joista kukaan voisi tunnistaa.
Vai käytkö sinä lasten liukumäessä, haiset pissalta kun käyt ärrällä, asutko laitoksessa kuten laulussa kerrotaan?Jos tässä joku haisee paskalle ja kuselle ja käy lasten luukumäessä NI se en oo minä
Jos tässä joku haisee paskalle ja kuselle ja käy lasten luukumäessä NI se en oo minä
Enkä mä asu missään vitun laitoksessa
- AnonyymiUUSI
Jos tässä joku haisee paskalle ja kuselle ja käy lasten luukumäessä NI se en oo minä
No miksi sitten väität että laulu kertoo sinusta, laulun fiktiivinen hahmo tekee niin.
- AnonyymiUUSI
Hyvä hyvä hyvä!
Hjyva hjyva!
👍👍👍👍👍👍👍 kyllä! - AnonyymiUUSI
Kovia jätkiä taas asialla, kun pitää kiusata pienempää.
Mitäs te ns älykkäämmät sitten teette, jos olette laitoksessa tms?
Tuskin naurattaa siinä vaiheessa yhtään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973357Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2532211Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m971981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001903Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1161693
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571265