Laitoit mulle sen viestin mies? Uskon niin, siksi jätin huomiotta.
Tuskin sulla ikävä oli
Oliko tylsä hetki kun
28
324
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Milloin?
- AnonyymiUUSI
Kehtaatkin jättää huomiotta, jos kaivattusi lähettää viestin. Mikä ihmisiä vaivaa?! 😠
- AnonyymiUUSI
Kiusaajia ovat sellaiset
- AnonyymiUUSI
Ennen kuin täällä annetaan tuollaisia kommemtteja kärkkäästi kannattaa muistaa ettet tiedä mitään tilanteen taustasta vai tiedätkö?
- AnonyymiUUSI
Mietippä sitä rakas
https://youtu.be/FFZABOIPzM8?si=yG4V5FlnDBqzF-EX- AnonyymiUUSI
Oletko koskaan sanonut tuota naiselle, tuskin.
- AnonyymiUUSI
Vai ihan rakas ❤️
- AnonyymiUUSI
Usko mitä uskot. Ollut ja mennyt kun et halunnut.
- AnonyymiUUSI
Oi, varmaan vain halusi vielä yrittää kerran. Yleensä aina kaipauksesta tai huolesta kiinni, jos suoraan lähestyy.
- AnonyymiUUSI
Miehet testaa naisia. Varmasti laittavat monelle viestiä silloin kun aika käy pitkäks ja kattoo kuka vastaa. Ei kannata innostua viesteistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehet testaa naisia. Varmasti laittavat monelle viestiä silloin kun aika käy pitkäks ja kattoo kuka vastaa. Ei kannata innostua viesteistä.
Se on just noin!
- AnonyymiUUSI
kyllä mä olen tuntenut ikävää ja kärsinyt loputtomasti siitä tunteesta että ne ihmiset joidenka kanssa olisin halunnut ystävystyä puukottivat selkään ja syrjivät. tätä tapahtui suunnatomasti niin vanhoissa työpaikoissa kun koulutuksissakin. ja niin minusta vuosi vuodelta muovaantui minä
- AnonyymiUUSI
Antaa heidän olla. Se ei määritä sun arvoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
siihen olen pyrkinyt elämässä. yleensä muutan itse suuntaa ja annan kadota pois
virta vie ja aina jonnekin päädytään - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
virta vie ja aina jonnekin päädytäänLöydät omat ihmiset ympärille kun olet uskollinen omille arvoillesi eikä yritä muokata itseä toisten mukaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
virta vie ja aina jonnekin päädytäänNoin se on. Ihmiset muuttuu myös. Antaa heidän muuttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Löydät omat ihmiset ympärille kun olet uskollinen omille arvoillesi eikä yritä muokata itseä toisten mukaan
olen aina ollut se mikä olen paitsi eksäni kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on. Ihmiset muuttuu myös. Antaa heidän muuttua.
totta kyllä sekin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenen arvoa se sinä täällä yrität alentaa pätemällä puutaheinää sönkkäävälle hupiukolle? Kun tästä sanoo heittäydyt raivokkaaksi, kertoo sinusta ihmisenä, joita myös miehet osittain tai ehkä jopa enimmäkseen ovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenen arvoa se sinä täällä yrität alentaa pätemällä puutaheinää sönkkäävälle hupiukolle? Kun tästä sanoo heittäydyt raivokkaaksi, kertoo sinusta ihmisenä, joita myös miehet osittain tai ehkä jopa enimmäkseen ovat
Yritätkö päteä?
- AnonyymiUUSI
Ensinnäkin saa syyttää myös itseään jos haluaa olla nettisuhteessa pitkään. Eihän voi olla mitenkään varma kuka siellä toisessa päässä on, voi olla vaikka yllättäen samaa sukupuolta. Joten vakava suhde ja tutustuminen kannattaa tapahtua ihan suosiolla livessä.
- AnonyymiUUSI
Luulitko että on kyse netissä tapahtuvasta. Pitääkö olla huolissaa jos lähtökohtaisesti niin täällä ajatellaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulitko että on kyse netissä tapahtuvasta. Pitääkö olla huolissaa jos lähtökohtaisesti niin täällä ajatellaan.
Se on ainakin varmaa että nettiprofiilien takana lymyily on lisääntynyt ja yleistyy tapa olla turvallisesti nettisuhteissa. Nykyään monet ovat koko ajan puhelimessa kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ainakin varmaa että nettiprofiilien takana lymyily on lisääntynyt ja yleistyy tapa olla turvallisesti nettisuhteissa. Nykyään monet ovat koko ajan puhelimessa kiinni.
Se on valitettavasti noin monella.
- AnonyymiUUSI
Mies joka tietää mitä haluaa on SELKEÄ eikä jätä arvailujen varaan mitään naiselle.
- AnonyymiUUSI
Joo kirjoita ny aloittajaäijä kuitenkin kiinnostavaa soopaa siitä koustaamisesta elämänkoulun lillerilallereille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo kirjoita ny aloittajaäijä kuitenkin kiinnostavaa soopaa siitä koustaamisesta elämänkoulun lillerilallereille
Sä juuri teit itse niin. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Ehkä mulle, mutta se mitä viestissä kirjoitin niin tarkoitin. En muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1672999Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2972691Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221306
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3761137Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063