Oliko tylsä hetki kun

Anonyymi-ap

Laitoit mulle sen viestin mies? Uskon niin, siksi jätin huomiotta.

Tuskin sulla ikävä oli

28

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Milloin?

• Anonyymi
      UUSI

Kehtaatkin jättää huomiotta, jos kaivattusi lähettää viestin. Mikä ihmisiä vaivaa?! 😠

• Anonyymi
        UUSI

Kiusaajia ovat sellaiset

• Anonyymi
        UUSI

Ennen kuin täällä annetaan tuollaisia kommemtteja kärkkäästi kannattaa muistaa ettet tiedä mitään tilanteen taustasta vai tiedätkö?

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Oletko koskaan sanonut tuota naiselle, tuskin.

• Anonyymi
        UUSI

Vai ihan rakas ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Usko mitä uskot. Ollut ja mennyt kun et halunnut.

• Anonyymi
      UUSI

Oi, varmaan vain halusi vielä yrittää kerran. Yleensä aina kaipauksesta tai huolesta kiinni, jos suoraan lähestyy.

• Anonyymi
        UUSI

Miehet testaa naisia. Varmasti laittavat monelle viestiä silloin kun aika käy pitkäks ja kattoo kuka vastaa. Ei kannata innostua viesteistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet testaa naisia. Varmasti laittavat monelle viestiä silloin kun aika käy pitkäks ja kattoo kuka vastaa. Ei kannata innostua viesteistä.

Se on just noin!

• Anonyymi
      UUSI

kyllä mä olen tuntenut ikävää ja kärsinyt loputtomasti siitä tunteesta että ne ihmiset joidenka kanssa olisin halunnut ystävystyä puukottivat selkään ja syrjivät. tätä tapahtui suunnatomasti niin vanhoissa työpaikoissa kun koulutuksissakin. ja niin minusta vuosi vuodelta muovaantui minä

• Anonyymi
        UUSI

Antaa heidän olla. Se ei määritä sun arvoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

siihen olen pyrkinyt elämässä. yleensä muutan itse suuntaa ja annan kadota pois

virta vie ja aina jonnekin päädytään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löydät omat ihmiset ympärille kun olet uskollinen omille arvoillesi eikä yritä muokata itseä toisten mukaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se on. Ihmiset muuttuu myös. Antaa heidän muuttua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löydät omat ihmiset ympärille kun olet uskollinen omille arvoillesi eikä yritä muokata itseä toisten mukaan

olen aina ollut se mikä olen paitsi eksäni kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se on. Ihmiset muuttuu myös. Antaa heidän muuttua.

totta kyllä sekin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen arvoa se sinä täällä yrität alentaa pätemällä puutaheinää sönkkäävälle hupiukolle? Kun tästä sanoo heittäydyt raivokkaaksi, kertoo sinusta ihmisenä, joita myös miehet osittain tai ehkä jopa enimmäkseen ovat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen arvoa se sinä täällä yrität alentaa pätemällä puutaheinää sönkkäävälle hupiukolle? Kun tästä sanoo heittäydyt raivokkaaksi, kertoo sinusta ihmisenä, joita myös miehet osittain tai ehkä jopa enimmäkseen ovat

Yritätkö päteä?

• Anonyymi
      UUSI

Ensinnäkin saa syyttää myös itseään jos haluaa olla nettisuhteessa pitkään. Eihän voi olla mitenkään varma kuka siellä toisessa päässä on, voi olla vaikka yllättäen samaa sukupuolta. Joten vakava suhde ja tutustuminen kannattaa tapahtua ihan suosiolla livessä.

• Anonyymi
        UUSI

Luulitko että on kyse netissä tapahtuvasta. Pitääkö olla huolissaa jos lähtökohtaisesti niin täällä ajatellaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulitko että on kyse netissä tapahtuvasta. Pitääkö olla huolissaa jos lähtökohtaisesti niin täällä ajatellaan.

Se on ainakin varmaa että nettiprofiilien takana lymyily on lisääntynyt ja yleistyy tapa olla turvallisesti nettisuhteissa. Nykyään monet ovat koko ajan puhelimessa kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ainakin varmaa että nettiprofiilien takana lymyily on lisääntynyt ja yleistyy tapa olla turvallisesti nettisuhteissa. Nykyään monet ovat koko ajan puhelimessa kiinni.

Se on valitettavasti noin monella.

• Anonyymi
      UUSI

Mies joka tietää mitä haluaa on SELKEÄ eikä jätä arvailujen varaan mitään naiselle.

• Anonyymi
        UUSI

Joo kirjoita ny aloittajaäijä kuitenkin kiinnostavaa soopaa siitä koustaamisesta elämänkoulun lillerilallereille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kirjoita ny aloittajaäijä kuitenkin kiinnostavaa soopaa siitä koustaamisesta elämänkoulun lillerilallereille

Sä juuri teit itse niin. Sivusta.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä mulle, mutta se mitä viestissä kirjoitin niin tarkoitin. En muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      167
      2999
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      297
      2691
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1758
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1667
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1530
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1306
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1219
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1174
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      376
      1137
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe