Rakastun sinuun?
Olisitko uskonut että
22
322
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voisin kysyä samaa.
- AnonyymiUUSI
Vaikea on uskoa? Paljon pitää tapahtua asioita, että luottamus vahvistuu ja rakastuminen tuntuisi mahdolliselta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea on uskoa? Paljon pitää tapahtua asioita, että luottamus vahvistuu ja rakastuminen tuntuisi mahdolliselta?
Kyllä on vaikea uskoa. Todisteet eivät tue uskomusta. Oikeastaan mikään historiassa ei viittaa mihinkään vahvoihin tunteisiin.
- AnonyymiUUSI
Olet ollut niin tuhannen rakastunut että karkuun on pitänyt mennä
- AnonyymiUUSI
Sehän on ollut varmaan oikein huippu järkevää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on ollut varmaan oikein huippu järkevää?
No on se ollut melko järkevää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on se ollut melko järkevää
Eli tavoite saavutettu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavoite saavutettu?
En nyt sitä tiedä mut karkuun olen mennyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sitä tiedä mut karkuun olen mennyt
Eikö tuossa tilanteessa olisi kannattanut puhua hänen kanssa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuossa tilanteessa olisi kannattanut puhua hänen kanssa?
Yritetty on mut en ymmärrä häntä
- AnonyymiUUSI
Heehh
- AnonyymiUUSI
Muhun on rakastunut tässä elämässä 5 ihmistä . Ja 4 niistä tullut yllätyksenä itselleni.
- AnonyymiUUSI
Ei hän minuun rakastunut.
- AnonyymiUUSI
En olisi uskonut, enkä tiedä siitä mitään vieläkään... ;-))
- AnonyymiUUSI
Olisin, tiesin sen heti melkein ensi hetkistä lähtien.
Ja rakkautesi ei tunnu laantuvan yhtään, vaikka vuosia on mennyt paljon. :D- AnonyymiUUSI
😘
- AnonyymiUUSI
Silloin kun sinuun tutustuin, en. En vieläkään ajattele että niin tapahtui, kunhan vastailen.🤗
- AnonyymiUUSI
Ajattelin alusta asti että se on vain ajan kysymys, koska täytyihän sinun tuntea minun rakkauteni sinuun🥰. Kesti vähän liian kauan. Ehkä asiat olisivat nyt toisin, jos olisit ollut ripeämpi😉
- AnonyymiUUSI
En olisi ja en edelleenkään pidä sitä realistisena. Mitä näet, jos seisoisimme peilin edessä vierekkäin? Niinpä ja öitä.
- AnonyymiUUSI
et ikinä rakastanut minua. minussa ei ole mitään semmoista. herätän ihmisissä lähinnä kysymyksiä ja / pahennusta .. niin… eivät tiedä olenko kissa vaiko kala🤥 anteeksi vielä
- AnonyymiUUSI
kiinnostit kyllä minua, mutta en ymmärtänyt sinun käyttäytymistä minua kohtaan, koin olevani näkymätön ilman sanoja, koska minulla oli jo vastaavanlainen kokemus aikaisemmin, sitä sinä et voinut tietää... en halua kenestäkään muuta kuin pelkkää ystävyyttä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostit kyllä minua, mutta en ymmärtänyt sinun käyttäytymistä minua kohtaan, koin olevani näkymätön ilman sanoja, koska minulla oli jo vastaavanlainen kokemus aikaisemmin, sitä sinä et voinut tietää... en halua kenestäkään muuta kuin pelkkää ystävyyttä
tuntuu kuin persoonani kutsuisi ihmistä tai hylkisi. tällä tarkoitan että kaikki ei tule kuulluksi kanssani. se on äärimmäisen häpeällinen asia. en osaa tulkita enkä vastaanottaa kaikkia ihmisiä ja kun tunnen tämmöisen ihmisen (erittäin herkän ja sanotaanko pumpuli maailmassa kasvaneen) tulevan lähelläni koen että haluan väistyä pois. taakkani on liian painava ja vaikka olen avunpiirissä en ole kuin omieni kannattelija/suojelija.
ystävyys on omiin korviin hieno mutta vaikea asia en ole vuosiin kokenut aitoa ystävyyttä kenenkään kanssa. olen yksin kulkenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342704Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2592284Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221403- 1151062
- 961011
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041003Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13902Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55798Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50751Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277732